MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
kon hier wel om lachen..

Sharoooonnnn!!!!! xD

Sir Spamalot (crew)
Een echtgenoot heeft juist zijn nieuw boek uit, met de titel ' JIJ kan de baas in huis zijn'.
Hij stormt de keuken in en zegt tegen zijn vrouw:
'Je moet weten, dat vanaf nu, ik de baas in huis ben en dat mijn woord wet is.
Je gaat me nu een 5-gangenmenu bereiden en als ik dat op heb ga je met me mee naar de slaapkamer en zullen we sex hebben, enkel op de mannier die ik wil. Daarna ga je me een bad laten vollopen enzal je mijn rug en haar wassen. Na het bad droog jij me af en masseert mijn voeten en handen. Dan morgenvroeg mag jij eens raden wie er me gaat aankleden en wie er mijn haar gaat kammen.'
Waarop de vrouw kalm antwoord: 'Mijn eerste gok is de begrafenisondernemer.'

Sir Spamalot (crew)
Woody schreef:
kon hier wel om lachen..

(embed)

Hier niet anders! ROFL!!

Sir Spamalot (crew)
Een aannemer heeft een zoontje. Zegt dat joch: 'Papa, wanneer krijg ik er nou 's een zusje bij?' Waarop die aannemer, geheel in stijl, zegt: 'Voor dat karwei heb ik nou geen tijd.' Zegt dat zoontje: 'Waarom zet je er dan geen mannetje bij?'

Improvision

En maar rustig verder wii-en.

Hahahaha superziek/grappig.

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq oʇ ƃuıoƃ ɯɐ ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ

godlydevil7
Cygnus schreef:

aire.
Hahaha, flauw

Dit is pas flauw , maar moet toch altijd weer ( als enige lachen ) :

Hoe kan je zien dat de mol thuis is?

antwoord : Dan staat zijn fiets tegen het hek ........

..... dank jullie wel !..... dat ik deze mop weer eens kan vertellen!!

Blijven lachen, die cartoons

YoG
Ik weet niet of deze al is langsgeweest.. was ooit in DWDD

Zou dit echt zijn? ..of na gemonteerd? Anders is dit wel de grootste belgenmop ooit die uitkomt

Sir Spamalot (crew)
Het is binnenkort weer Valentijn...

Een man deed volgende getuigenis op Valentijn:

Veel jongens raken aan een lief (of andersom) door een geschenk te geven... Ik ben de mijne erdoor kwijtgeraakt. Toen mijn lief jarig was, kocht ik haar een paar handschoenen. Maar dezelfde dag ging mijn zuster in dezelfde winkel een paar slipjes voor zich kopen. Door een spijtige vergissing kwamen die handschoenen bij mijn zus terecht en die slipjes bij mijn verloofde. Dat was nog niets, maar het briefje dat ik geschreven had luidde zo:
---
Liefste schat,

Dit klein geschenk is ter herinnering aan je verjaardag. Ik heb ze zelf gekocht en dacht dat je ze best kon gebruiken, aangezien je er de
laatste tijd geen meer draagt. Daar je oude dikwijls nat worden en van kleur veranderd waren en de naad was losgegaan van het dikwijls aan
en uittrekken, bracht me ertoe jou nieuwe te kopen.

Eerst wilde ik lange kopen, maar mijn zus zei dat de korte modellen mode waren. Het is een vaste kleur die niet afgaat. De winkeljuffrouw heeft mij de hare laten zien en die waren al drie keer gewassen. Ze waren nog zo goed als nieuw. Ze mogen getoond worden zonder te blozen. Ik heb de bruine kleur gekozen omdat je hier het vuil niet zo vlug op ziet.

De winkeljuffrouw heeft ze even aangetrokken en ze stonden haar heel goed. Als je ze voor de eerste keer draagt, moet je er talkpoeder in doen, dat bevordert het schuiven. Als je ze wast, moet je ze aanhouden, anders krimpen ze teveel.

Ik hoop dat je ze draagt met dezelfde gevoelens als ik ze je schenk. Vergeet niet te tellen hoe dikwijls ik ze in de loop van het jaar zal kussen.

Je schat.
(de volgende dag was het uit)

The Oath
YoG schreef:
Ik weet niet of deze al is langsgeweest.. was ooit in DWDD

(embed)

Zou dit echt zijn? ..of na gemonteerd? Anders is dit wel de grootste belgenmop ooit die uitkomt

Is echt gebeurd hoor.
Gebeurde echter wel in Wallonië.

Idd wel grappig als je het achteraf bekijkt.

Hypnotick
Hier nog een leuke:

Dit is het verhaal van een jonge vrouw.
Op de begrafenis van haar moeder ziet ze een man die ze niet kent. Ze vindt hem geweldig, de man van haar dromen zeg maar.. Ze is op slag vreselijk verliefd !
Een paar dagen later, vermoordt de jonge vrouw haar eigen zus.

Vraag:
Wat is de reden dat ze haar eigen zus doodt?

[Antwoord :
Ze hoopte dat die man dan op de begrafenis van haar zus zou komen.
/spoiler]

Ik mis een beetje het humoristische element in dit verhaaltje.

Cygnus schreef:

Hahaha, geweldig!

pretfrit

(afbeelding)

Hij is niet eens zo moeilijk... je hoeft alleen maar de foto's erin te shoppen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.