MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Een leuke Donald Duck inderdaad, en dat van Assu.

Zojuist gegeten bij het Turkse restaurant Ankara in Nijmegen. Erg scheutig met informatie over hun historie zijn ze niet.

(afbeelding)

Hopelijk blijven ze nog heel wat jaren open, mits de keuken goed is. Daarom ook de vraag aan L_T_B. Was het goed eten aldaar?

Improvision

aslan (crew)

sxesven

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Deze vind ik zo absurd droog!

(afbeelding)

Deze man was bij de UIT, ik vond hem behoorlijk hilarisch:

Al die GIFjes

panjoe (moderator)
sxesven schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

spit.tsvnami
kobe bryant fan schreef:
GIF

Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp ...

spit.tsvnami

(afbeelding)

Het is een kat die een deur opent om honden binnen te laten.
En die GIF die jij post is al gepost op deze pagina.

Slowgaze schreef:
(quote)

Wat niet?

Ik neem aan dat jullie allemaal ook doorgeklikt hebben naar deze, maar deze is en blijft ook kostelijk: Kane geweigerd op braderie Nunspeet | De Speld

Haha! Ik weet nog een paar jaar geleden, toen gaven ze 'het concert van het jaar' op het Malieveld en tot op de dag van het concert maakten ze nog reclame om de laatste kaarten verkopen... dus.

Inmiddels al 5 jaar geleden maar nog steeds net zo grappig als toen:

spit.tsvnami
kobe bryant fan schreef:
Het is een kat die een deur opent om honden binnen te laten.
En die GIF die jij post is al gepost op deze pagina.

Oh had ik niet gezien.
En oeps sorry dat ik alle 500 pagina's niet doorgegaan ben!!!!!

Dat hoefde ook niet, als je dit topic opende zou je het gewoon moeten tegengekomen zijn, op de een of andere obscure manier had het mijn aandacht wel getrokken.

Dacht ik me toch weer even dat ik een kabbelende bergbeek zag, terwijl het gewoon een man met een slecht gebit bleek te zijn

spit.tsvnami
arcade monkeys schreef:
Dat hoefde ook niet, als je dit topic opende zou je het gewoon moeten tegengekomen zijn, op de een of andere obscure manier had het mijn aandacht wel getrokken.

Mijn posts staan van eerste tot laatste, niet zoals de meeste mensen hier. En ben niet echt naar beneden gescrollt, mijn excuses sorry hopelijk bent u niet al te kwaad.

Kwaad? Helemaal niet. Dat je posts omgekeerd staan (voor mij dan) verklaart veel. En laat die u maar vallen, zo wens ik niet aangesproken te worden.

Waarom niet? Je bent wel twee jaar ouder.

Hoezo heb je de berichten andersom staan? Dat is toch onhandig, zeker in een topic als deze.

2MY
Don Cappuccino schreef:
Inmiddels al 5 jaar geleden maar nog steeds net zo grappig als toen:

en ik ben toch ook een beetje pissed over die dubbele post van hierboven

Eeuwig zonde dit volgende item !

Seinfeld is 1 van de beste sitcoms ooit, maar het is en blijft triest om te zien hoe de hoofdrolspelers jaren na dato krampachtig proberen te voorkomen dat ze door de riolen van de hedendaagse geschiedenis weggespoeld dreigen te worden...

Jason Alexander, aka GEORGE COSTANZA, speelt zelfs in een Nickelback video !!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.