MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Probeer je ons nou naar een Nickelback video te laten kijken?

Zo slecht is het toch ook weer niet? Ik vind het eigenlijk redelijk standaard rock muziek. Niet iets dat zo slecht is dat het opvalt in ieder geval.

Dat zit toch wel heel dicht tegen de grens aan. Ik kon er niet om lachen.

Stalin schreef:

Seinfeld is 1 van de beste sitcoms ooit

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Eveningguard schreef:
Dat zit toch wel heel dicht tegen de grens aan. Ik kon er niet om lachen.

Ik vind het zelfs ronduit asociaal als iemand meedoet aan de verspreiding van dit soort grappen. Dit kun je toch niet maken?

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Ik vind het zelfs ronduit asociaal als iemand meedoet aan de verspreiding van dit soort grappen. Dit kun je toch niet maken?

Ok, ik wilde niemand beledigen, dus ik heb hem maar weggehaald.

Nu is de opmerking van Eveningguard nog steeds gepast

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Misterfool

Ik vond die Kakhiel eigenlijk wel meevallen

Ik snap ook niet wat er nou zo erg was aan die Kakhiel.

Ik moest best grinniken

Da's zeldzaam bij Kakhiel.

Kakhiel was die plas in glaasjes grap? Zo grof was die toch niet? Ik kon er best om lachen.

panjoe schreef:
(afbeelding)

Stijn_Slayer
Grappen over ziektes maken hoort niet. Straks leest er iemand mee die zelf zoiets heeft. Valt me tegen dat een moderator het nog goedkeurt ook, maargoed dat is mijn mening.

Mijn opa is overleden aan het drinken van plas

Stel je voor, dadelijk lees ik een grap over kanker. Ik zou dat echt niet aankunnen.

Stijn_Slayer schreef:
Grappen over ziektes maken hoort niet. Straks leest er iemand mee die zelf zoiets heeft. Valt me tegen dat een moderator het nog goedkeurt ook, maargoed dat is mijn mening.

Ja, maar dat is Arnout en die wordt toch door niemand serieus genomen. Soit, ook ik vond het een verre van prettige grap en ik vond 'm te ver gaan. Schande.

Misterfool
Ja, maar dat is een Grap en die wordt toch door niemand serieus genomen ; ik vond het ook een verre van prettige Arnout. Schande!

Rhythm & Poetry schreef:
Stel je voor, dadelijk lees ik een grap over kanker. Ik zou dat echt niet aankunnen.

Rob

En ik denk altijd maar zo: Het is nog altijd de ziekte die je leven verneukt niet die paar grappen die op obscure fora als MuMe rondzwerven .

Mijn zus is drie jaar geleden opgegeten door een haai. Verwijder dat plaatje, Stapler

Wel een hoop berichten over een plaatje dat bij niemand heeft gezien. Wordt nu wel erg nieuwsgierig wat nou precies die grap was...

Ponty Mython
Stijn_Slayer schreef:

Doe niet zo hypocriet. Zo zou je nergens grappen meer over kunnen maken, want er zal altijd wel iemand zijn die iemand kent die die ene ziekte uit de grap heeft of heeft gehad, om nog maar te zwijgen over alle andere zaken zoals oorlog, honger, domme blondjes, Belgen, Duitsers, negers, Marokkanen, joden, Nederlanders, advocaten en het geloof.

herman schreef:
Wel een hoop berichten over een plaatje dat bij niemand heeft gezien. Wordt nu wel erg nieuwsgierig wat nou precies die grap was...

(afbeelding)

Leuke, FlyLo!

Vind het zelfs trouwens niet grappig (gewoon omdat kakhiel nooit grappig is), maar nu weten we allemaal waar het over gaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:53 uur

geplaatst: vandaag om 20:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.