Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Ponty Mython
geplaatst: 19 augustus 2012, 19:58 uur
Is om dit plaatje al die consternatie te doen? Mijn God, wat een preuts land zijn we geworden... 
Jantje: "Mamma, Mamma, kom snel!
Moeder: "Ik ben bezig met koken Jantje, wat is er?"
Jantje: "Pappa heeft zich op zolder opgehangen!!"
Moeder sprint als een gek naar zolder.
Moeder: "Maar Jantje, ik zie niks!"
Jantje: "1 April. Hij hangt in de kelder!"

Jantje: "Mamma, Mamma, kom snel!
Moeder: "Ik ben bezig met koken Jantje, wat is er?"
Jantje: "Pappa heeft zich op zolder opgehangen!!"
Moeder sprint als een gek naar zolder.
Moeder: "Maar Jantje, ik zie niks!"
Jantje: "1 April. Hij hangt in de kelder!"
0
geplaatst: 19 augustus 2012, 20:10 uur
Want grappen over negers kunnen niet natuurlijk. Kanker is wel leuk. Ongeloofwaardig.
0
geplaatst: 19 augustus 2012, 20:21 uur
Ik vind het wel een leuke relativerende grap eigenlijk. 
Mensen die hierover vallen raad ik aan de film Simon te kijken.

0
geplaatst: 19 augustus 2012, 20:22 uur
Kankerfilm. Je kunt ook een gesprekje met mij starten. Ik ben veel liever.
0
Ponty Mython
geplaatst: 19 augustus 2012, 20:29 uur
herman schreef:

Of 50/50. Een komedie over kanker.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 augustus 2012, 20:33 uur
Ponty Mython schreef:
Doe niet zo hypocriet. Zo zou je nergens grappen meer over kunnen maken, want er zal altijd wel iemand zijn die iemand kent die die ene ziekte uit de grap heeft of heeft gehad, om nog maar te zwijgen over alle andere zaken zoals oorlog, honger, domme blondjes, Belgen, Duitsers, negers, Marokkanen, joden, Nederlanders, advocaten en het geloof.
(quote)
Doe niet zo hypocriet. Zo zou je nergens grappen meer over kunnen maken, want er zal altijd wel iemand zijn die iemand kent die die ene ziekte uit de grap heeft of heeft gehad, om nog maar te zwijgen over alle andere zaken zoals oorlog, honger, domme blondjes, Belgen, Duitsers, negers, Marokkanen, joden, Nederlanders, advocaten en het geloof.