MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
En dat is dus denken aan de medemens die je wel eens hard zou kunnen kwetsen. Mij zullen die grappen een zorg zijn.

Gelukkig kun je internet uitzetten.

Kwetsen doe je al vrij snel.

(afbeelding)

Edwynn schreef:
Je hebt de fatsoens en respectgrens overschreden. Alleen weten we even niet waar die nu precies lag.

Eveningguard schreef:
En dat is dus denken aan de medemens die je wel eens hard zou kunnen kwetsen. Mij zullen die grappen een zorg zijn.

Ik mis even wat. Die 9/11-grap?

Nee, ik denk die Chris Rea / Dire Straitsgrap.

Die kon écht niet namelijk

Assurancetourix

(afbeelding)

Dat is dus kwetsend voor mensen met een stofwisselingsziekte!

En George Lucas!

Assurancetourix

Geweldig, maar wat het nog leuker maakt is dat de verteller klinkt als D. Samsom. De laatste minuut kun je met een beetje goede wil zien als een verkiezingsfilmpje.

Slowgaze schreef:
(quote)

(quote)

Ik mis even wat. Die 9/11-grap?

Nee die valt wel mee, maar grappen over kanker enzo daar moet je op een internetforum mee oppassen.

Zoals gezegd, ik heb nooit kankergrappen gemaakt. Ik was daar heel verontwaardigd over dat die gewoon op MusicMeter mochten, want ik vond ze erg kwetsend en ik was er ontzettend verontwaardigd over. Ik neem aan dat je op 'Kom nou, aan kanker gaan nog steeds mensen dood en daar mogen we ook gewoon grappen over posten. Aan die aanslagen gaat echt niemand meer dood hoor.' doelt, maar dat heb je dus verkeerd gelezen. Ik heb destijds goddomme nog op meld misbruik gedrukt, dus niet zo miepen.

Onweerwolf
Eveningguard schreef:
(quote)

Nee die valt wel mee, maar grappen over kanker enzo daar moet je op een internetforum mee oppassen.

Ja, die zijn veel leuker in de wachtkamer van een ziekenhuis.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

sxesven

(afbeelding)

Luisterde ze Orchid voor het eerst?

Ja, met volume 25, bass boost en alles.

Hahaha, Push the Tempo.

Die van Stapler!

Nu moet iemand die schreeuw onder Angel Of Death van Slayer zetten.

The Loan Ranger

The Loan Ranger!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:54 uur

geplaatst: vandaag om 18:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.