Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 14 september 2012, 13:10 uur
En dat is dus denken aan de medemens die je wel eens hard zou kunnen kwetsen. Mij zullen die grappen een zorg zijn.
0
geplaatst: 14 september 2012, 13:37 uur
Gelukkig kun je internet uitzetten.
Kwetsen doe je al vrij snel.

Kwetsen doe je al vrij snel.
0
geplaatst: 14 september 2012, 13:40 uur
Edwynn schreef:
Je hebt de fatsoens en respectgrens overschreden. Alleen weten we even niet waar die nu precies lag.
Je hebt de fatsoens en respectgrens overschreden. Alleen weten we even niet waar die nu precies lag.
Eveningguard schreef:
En dat is dus denken aan de medemens die je wel eens hard zou kunnen kwetsen. Mij zullen die grappen een zorg zijn.
Ik mis even wat. Die 9/11-grap?
0
geplaatst: 14 september 2012, 13:42 uur
Nee, ik denk die Chris Rea / Dire Straitsgrap.
Die kon écht niet namelijk
Die kon écht niet namelijk
0
geplaatst: 15 september 2012, 10:01 uur
Dat is dus kwetsend voor mensen met een stofwisselingsziekte!
En George Lucas!
En George Lucas!
0
geplaatst: 15 september 2012, 11:04 uur
Geweldig, maar wat het nog leuker maakt is dat de verteller klinkt als D. Samsom. De laatste minuut kun je met een beetje goede wil zien als een verkiezingsfilmpje. 

0
geplaatst: 15 september 2012, 12:21 uur
Nee die valt wel mee, maar grappen over kanker enzo daar moet je op een internetforum mee oppassen.
0
geplaatst: 15 september 2012, 13:28 uur
Zoals gezegd, ik heb nooit kankergrappen gemaakt. Ik was daar heel verontwaardigd over dat die gewoon op MusicMeter mochten, want ik vond ze erg kwetsend en ik was er ontzettend verontwaardigd over. Ik neem aan dat je op 'Kom nou, aan kanker gaan nog steeds mensen dood en daar mogen we ook gewoon grappen over posten. Aan die aanslagen gaat echt niemand meer dood hoor.' doelt, maar dat heb je dus verkeerd gelezen. Ik heb destijds goddomme nog op meld misbruik gedrukt, dus niet zo miepen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 september 2012, 13:50 uur
Eveningguard schreef:
Nee die valt wel mee, maar grappen over kanker enzo daar moet je op een internetforum mee oppassen.
(quote)
Ja, die zijn veel leuker in de wachtkamer van een ziekenhuis.
0
geplaatst: 15 september 2012, 16:13 uur
Die van Stapler! 
Nu moet iemand die schreeuw onder Angel Of Death van Slayer zetten.

Nu moet iemand die schreeuw onder Angel Of Death van Slayer zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.