MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ulfat-e-Zulmat

(afbeelding)

Ulfat-e-Zulmat
Wanneer houden jullie eens op met al die pokemon onzin? Dit begint wel heel sneu te worden..
Groei op, ga studeren, zoek een baan, koop een vriendin, maar laat je dwaze jeugd toch achter je en ga vooruit!

Lol. Benieuwd wanneer hier iemand serieus op in gaat.

Hij heeft wel een goed punt hoor.

Misterfool
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Wanneer houden jullie eens op met al die pokemon onzin? Dit begint wel heel sneu te worden..
Groei op, ga studeren, zoek een baan, koop een vriendin, maar laat je dwaze jeugd toch achter je en ga vooruit!

Ach mens, ik ben voor altijd jong

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Now you're screwed
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(die van Linius dan)

Assurancetourix
Pokkemonsters

Onweerwolf
Hey! Misschien is het wel een leuk idee om gewoon een jaarlijkse pokemon-dag in te voeren.

Haha, dat is grappig, want die bestaat al. Ik stel een dagelijks Pokémonjaar voor.

Ulfat-e-Zulmat schreef:

koop een vriendin

Denk dat dit het meest van toepassing is.....

Ik heb een vriendin en vind Pokémon-grappen ook leuk. Is gewoon puur een kwestie van leeftijd. Ik denk dat een behoorlijk ruime meerderheid van de jongens van mijn leeftijd tien jaar geleden heel veel Pokémon heeft gespeeld/gekeken/gespaard, met erg veel plezier. Als er nu dan een grap daarover langskomt, zijn diegenen ten eerste de enigen die het snappen, waardoor er allemaal flauw reacties komen van degenen die het snappen, en ten tweede is het gewoon iets moois uit onze jeugd, waar we nog steeds wel wat mee hebben. Er was al een tijdje geen Pokémon-grap meer geweest, dusse... niet zo zeuren mensen.

Ik niet hoor...ik zat laatst aan nogal hallucinerende middelen en ik heb voor het eerst een Pokemon aflevering bekeken. Het was de allereerste aflevering en ik vond het niets minder dan episch! Niet haten op Pokemon humor! Humor is een kwestie van smaak en zolang mensen er om kunnen lachen...

Photo or didn't happen.

Assurancetourix

(afbeelding)

Rizz

Misterfool

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:33 uur

geplaatst: vandaag om 15:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.