Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 16 september 2012, 06:31 uur
Wanneer houden jullie eens op met al die pokemon onzin? Dit begint wel heel sneu te worden..
Groei op, ga studeren, zoek een baan, koop een vriendin, maar laat je dwaze jeugd toch achter je en ga vooruit!
Groei op, ga studeren, zoek een baan, koop een vriendin, maar laat je dwaze jeugd toch achter je en ga vooruit!
0
Misterfool
geplaatst: 16 september 2012, 08:57 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Wanneer houden jullie eens op met al die pokemon onzin? Dit begint wel heel sneu te worden..
Ach mens, ik ben voor altijd jong

0
Onweerwolf
geplaatst: 16 september 2012, 21:31 uur
Hey! Misschien is het wel een leuk idee om gewoon een jaarlijkse pokemon-dag in te voeren.
0
geplaatst: 16 september 2012, 21:35 uur
Haha, dat is grappig, want die bestaat al.
Ik stel een dagelijks Pokémonjaar voor.
Ik stel een dagelijks Pokémonjaar voor.
0
geplaatst: 16 september 2012, 21:36 uur
0
geplaatst: 17 september 2012, 00:16 uur
Ik heb een vriendin en vind Pokémon-grappen ook leuk. Is gewoon puur een kwestie van leeftijd. Ik denk dat een behoorlijk ruime meerderheid van de jongens van mijn leeftijd tien jaar geleden heel veel Pokémon heeft gespeeld/gekeken/gespaard, met erg veel plezier. Als er nu dan een grap daarover langskomt, zijn diegenen ten eerste de enigen die het snappen, waardoor er allemaal flauw reacties komen van degenen die het snappen, en ten tweede is het gewoon iets moois uit onze jeugd, waar we nog steeds wel wat mee hebben. Er was al een tijdje geen Pokémon-grap meer geweest, dusse... niet zo zeuren mensen.
0
geplaatst: 17 september 2012, 02:48 uur
Ik niet hoor...ik zat laatst aan nogal hallucinerende middelen en ik heb voor het eerst een Pokemon aflevering bekeken. Het was de allereerste aflevering en ik vond het niets minder dan episch! Niet haten op Pokemon humor! Humor is een kwestie van smaak en zolang mensen er om kunnen lachen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.