Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2012, 11:46 uur
XL is 40, net zoals IX 9 is. Want aan 4 dezelfde tekens op rij deden die romeinen niet: 4 is bijvoorbeeld ook niet IIII maar IV. 

0
geplaatst: 18 september 2012, 13:42 uur
0
geplaatst: 18 september 2012, 15:39 uur
Al blijf ik Jeroom, Dirkjan en Kakhiel leuker vinden, C&H zijn soms toch ook wel leuk )

0
geplaatst: 18 september 2012, 15:46 uur
Het antwoord is leuk, maar ik mag toch hopen dat je door hebt dat de meeste vragen die op die site gesteld worden niet al te serieus zijn. 

0
geplaatst: 18 september 2012, 18:21 uur
He$$el_01 schreef:
Het antwoord is leuk, maar ik mag toch hopen dat je door hebt dat de meeste vragen die op die site gesteld worden niet al te serieus zijn.
Sinds de verbaasde reacties op Twitter toen Pau Gasol voor Spanje en tégen de VS speelde op de OS kijk ik nergens meer van op.. Amerikanen krijgen op school trouwens bijna uitsluitend Amerikaanse geschiedenis onderwezen (X procent van de Amerikanen denkt ook dat Europa een land is)
0
geplaatst: 18 september 2012, 18:32 uur
Nee, ik weet dat veel mensen uit de VS niet al te snugger zijn (zie filmpje hieronder), maar er zijn wel veel vragen op die site (Yahoo answer dacht ik?) die je niet al te serieus moet nemen. Bij deze weet ik het niet zeker, maar je zou toch verwachten dat zelfs Amerikanen dit weten. 
Ik mag trouwens hopen dat dit ook niet allemaal echt is, maar ik blijf het een vermakelijk filmpje vinden.

Ik mag trouwens hopen dat dit ook niet allemaal echt is, maar ik blijf het een vermakelijk filmpje vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.