MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
aslan (crew)

(afbeelding)

Rizz

Jammer dat CIIXMXCVCII geen getal is

XL klopt ook niet want X is kleiner dan L

XL is 40, net zoals IX 9 is. Want aan 4 dezelfde tekens op rij deden die romeinen niet: 4 is bijvoorbeeld ook niet IIII maar IV.

Rare jongens, die Romeinen

(afbeelding)

Chris Brown Album Seen In HMV Adorned With Warning Label: ‘This Man Beats Women'

Link

Zijn ze daar nog steeds over bezig ?

Haha die C & H is leuk.

Joy4ever schreef:
Rare jongens, die Romeinen

Maartenn (crew)
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Al blijf ik Jeroom, Dirkjan en Kakhiel leuker vinden, C&H zijn soms toch ook wel leuk )

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Het antwoord is leuk, maar ik mag toch hopen dat je door hebt dat de meeste vragen die op die site gesteld worden niet al te serieus zijn.

aslan (crew)

(afbeelding)

Duidelijk een troll.

He$$el_01 schreef:
Het antwoord is leuk, maar ik mag toch hopen dat je door hebt dat de meeste vragen die op die site gesteld worden niet al te serieus zijn.

Sinds de verbaasde reacties op Twitter toen Pau Gasol voor Spanje en tégen de VS speelde op de OS kijk ik nergens meer van op.. Amerikanen krijgen op school trouwens bijna uitsluitend Amerikaanse geschiedenis onderwezen (X procent van de Amerikanen denkt ook dat Europa een land is)

Nee, ik weet dat veel mensen uit de VS niet al te snugger zijn (zie filmpje hieronder), maar er zijn wel veel vragen op die site (Yahoo answer dacht ik?) die je niet al te serieus moet nemen. Bij deze weet ik het niet zeker, maar je zou toch verwachten dat zelfs Amerikanen dit weten.

Ik mag trouwens hopen dat dit ook niet allemaal echt is, maar ik blijf het een vermakelijk filmpje vinden.

Stalin schreef:
(afbeelding)

(quote)

Link

Heeft-ie er meer dan alleen Rihanna geslagen dan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.