Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2012, 22:01 uur
herman schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik las ergens dat Dinand recensies niet meer leest, want 'Hoe vaak moet je horen dat je goed bent?'

0
geplaatst: 22 november 2012, 22:47 uur
Google zoekresultaten photoshoppen is nog flauwer dan een nummer van Kane.
0
geplaatst: 23 november 2012, 15:48 uur
Na de komedieserie "Ha Die Pa!"krijgen we nu dus de musical "He Ma!". Het moet toch niet veel gekker worden.
0
geplaatst: 25 november 2012, 14:51 uur
Heb niets met Sarah Silverman, maar moest hier toch wel om lachen...
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8Gfg4OMrqCU#![/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8Gfg4OMrqCU#![/embed]
0
aslan (crew)
geplaatst: 26 november 2012, 19:28 uur
Een jonge man is net aangenomen in een grote multinationale onderneming.
Vanaf de eerste dag neemt hij de telefoon, belt de bedrijfscafetaria en brult: " een koffie, en snel een beetje...".
Aan de andere kant van de lijn antwoordt een stem: "Ik denk dat u een verkeerd intern nummer gedraaid heeft, weet u wel met wie u spreekt, onnozelaar?".
"Euuh nee", antwoordt de pas aangenomen werknemer.
"Ik ben de Directeur-Generaal van deze firma, jij idioot".
De jonge man roept tweemaal luider: "En u, dik opgeblazen directeur-generaaltje, weet u wel met wie u spreekt?".
"Euuh nee", antwoordt de directeur ietwat verbaasd.
"Perfect!" antwoordt de jonge man en hij legt de telefoon neer...
Vanaf de eerste dag neemt hij de telefoon, belt de bedrijfscafetaria en brult: " een koffie, en snel een beetje...".
Aan de andere kant van de lijn antwoordt een stem: "Ik denk dat u een verkeerd intern nummer gedraaid heeft, weet u wel met wie u spreekt, onnozelaar?".
"Euuh nee", antwoordt de pas aangenomen werknemer.
"Ik ben de Directeur-Generaal van deze firma, jij idioot".
De jonge man roept tweemaal luider: "En u, dik opgeblazen directeur-generaaltje, weet u wel met wie u spreekt?".
"Euuh nee", antwoordt de directeur ietwat verbaasd.
"Perfect!" antwoordt de jonge man en hij legt de telefoon neer...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.