MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
sxesven
Scrubs is voor mij bij dat halve seizoentje (het jaar van de stakingen) echt door de mand gevallen; weet niet welk seizoen dat precies was maar heb het tot daar erg leuk gevonden (los van wat ergernissen). Dat de stekker er pas uitgetrokken is nadat er haast een volledig nieuwe cast ingeflikkerd werd zal ik nooit begrijpen, maar sowieso vond ik daarvoor een aardig deel van de originele cast allang hun rollen ontgroeid.

Het uitmelken lijkt inderdaad vooral een sitcomprobleem (ben verder ook niet zo'n sitcomkijker, maar voor een paar - HIMYM, Seinfeld en BB - maak ik graag een uitzondering), maar meer algemeen hebben sommige series er ook wel last van (gehad) - ultieme voorbeeld is voor mij Lost, dat oh zo tof begon maar voor mij bij de laatste twee seizoenen helaas toch echt in pure rotzooi is verzand.

Hehe, hoewel de laatste Lost aflevering nog typisch Lost was (vagevuur doel ik op) was prachtig, maar die laatste seizoenen leden echt helemaal nergens naar, opeens kon het eiland nog transporteren, nee dat was het niet voor mij. Waar de 2 eerste seizoenen nog mysterieus was en soms eigenlijk nog geloofwaardig waren de laatste seizoenen compleet het tegenover gestelde.

(afbeelding)
Niet eens zo grappig maar... Au.

Begrijp nog steeds niets van die auto-correct dingen, volgens mij zit er echt gewoon een grappenmaker bij Apple.

Haha, ik vind 'm wel meester.

niels94 schreef:
Begrijp nog steeds niets van die auto-correct dingen, volgens mij zit er echt gewoon een grappenmaker bij Apple.
Je denkt toch niet dat het echt is?

niels94 schreef:

Die dingen zijn dan ook gewoon fake.

(afbeelding)

Wacht, zijn er serieus mensen die denken dat dat soort chatsessies echt (lees: niet gespeeld) zijn?

chevy93 schreef:
(quote)
Je denkt toch niet dat het echt is?

Deze dingen waarschijnlijk niet, maar ik heb altijd begrepen dat er inderdaad zo'n auto-correctie ding is die af en toe rare dingen doet. Toch?

Dus....

Sommige zijn wel aardig gevonden

Arme vogels

(afbeelding)

Yann Samsa
Niet grappig, sorry. Die van Jezus valt wel mee, en doet me vooral denken aan de nieuwe comedyreeks met Ricky Gervais (over een atheïst die naar de hemel gaat; ik verwacht me aan een sterk staaltje satirische ironie!).

Ik vind die vogels wel leuk gedaan

Best geinig ja.

niels94 schreef:
Deze dingen waarschijnlijk niet, maar ik heb altijd begrepen dat er inderdaad zo'n auto-correctie ding is die af en toe rare dingen doet. Toch?
Er is inderdaad een auto-correct op de iPhone en die heeft inderdaad een tijdje problemen gegeven. Echter begreep ik dat dat allang niet meer zo erg is. De plaatjes blijven echter.

Geen grap, maar wel grappig:

(afbeelding)

Erg geinig dat de beste man nog leeft, alleen wel lullig dat ie nu pas beroemd wordt.

Haha, is dat echt met die vogels?

Stijn_Slayer

Yann Samsa
Tha, geinig

Van normalemensen.nl onder het onderwerp "Spelletjes voor in de auto":

Viaducten beschrijven
Eén iemand begint een viaduct te beschrijven. Iemand anders valt hem of haar in de rede. Bijvoorbeeld: kun je niet ergens anders gaan zitten als je een viaduct aan het beschrijven bent, of: kappen nou. De spelinitiator kan kiezen: of kappen, of ergens anders gaan zitten.

Pinguïn Prik
Iemand is de Pinguïn. De anderen moeten de pinguïn met messen naar de achterbak drijven en vastbinden. Het spel is afgelopen als de pinguïn door iedereen vergeten is. De pinguïn mag zich na afloop de winnaar noemen but who cares.

hahaha.

hoi123

Oh mooi dit x] Een van de zeldzame momenten dat ik in dit topic echt moet lachen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:41 uur

geplaatst: vandaag om 06:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.