MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
panjoe (moderator)
Hmm :\ ik zie hem wel gewoon, geen idee hoe ik het beter kan fixen... Allee, hij is voor jou toch niet zo boeiend Graf, hij is weer pokémon related .

Ik zie hem ook niet en als het Pokémon related is...

panjoe (moderator)
Via hier wellicht?

Edit: hier staan ze één voor één.

Ik zie het, maarre, wat is de grap? Is wel leuk gemaakt, verder.

panjoe (moderator)
Je ne sais pas, maar ik moest grinniken toen ik hem zag .

Mjuman schreef:
Dan maar een goed ouderwetse tekstmop - over consultancy.

Rijdend over een provinciale weg op de Veluwe, moet een business consultant stoppen én wachten, omdat er een herder met zijn kudde oversteekt. Hij parkeert aan de kant van de weg staan, zet het contact uit en slaat het tafereel gade.
Omdat ie wel in is voor een verzetje roept ie de herder bij zich en zegt: "zullen we eens wedden dat ik jou kan vertellen hoeveel schapen je hebt, welk ras het is, wat het gemiddelde gewicht is en hoeveel ooien en rammen je hebt, en dat doen we om een schaap"
Ondertussen doet de consultant zijn iBook al open, pakt zijn iPad erbij, zijn iPhone.
Zegt die herder: "da's goed, als ik jouw tablet krijg, als je ernaast zit". Die business consultant is stellig van zijn eigen kunde (en het gebruik van zijn tools) overtuigd en gaat akkoord.

In no time heeft ie met zijn iPhone een foto gemaakt van een paar dieren, een aantal apps opgestart, een visual recognition tool geactiveerd, wikipedia opgeroepen en excel opgestart. Enfin na twee minuten zegt hij:

"Je hebt een kudde Yorkshire schapen: 344 ooien en 282 rammen; de ooien wegen gemiddeld 55,2 kg en de rammen 71,4 kg."
Uiterst content met zichzelf loopt ie naar de kudde, pakt een beest en gooit 't met veel moeite in zijn kofferbak.

Zegt de herder: "nou ik kan wel zien dat je een business consultant bent. Op de eerste plaats vertel je me allemaal dingen die ik al weet. Op de tweede plaats maak je heel veel tamtam en vertel je me veel meer dan nodig. En op de derde plaats laat je zien dat je totaal geen verstand hebt van mijn business: dus geef me die iPad maar en haal mijn herdershond maar uit je kofferbak."
Een beetje over-the-top, maar best leuk.

Mjuman heeft the joy of repetition ontdekt: dit is volgens mij al de derde keer in een half jaar tijd dat hij deze ouderwetsche tekstgrap met ons deelt. 't is wel een leuke, dat wel.

Nee, bij 'Zoek bericht' kon ik hem geen tweede keer vinden. Hij heeft wel meer van die 'zakelijke' grappen, benieuwd waar hij die steeds vandaan heeft.

Stijn_Slayer
Op 26 oktober 2010, 12:02 uur staat er ook eentje met een herder en een consultant die op z'n minst vergelijkbaar is.

De derde (of eerste, 't is maar hoe je 't bekijkt) is dezelfde, maar dan van KampF op 16 september 2007.

niels94 schreef:
Dit is geen grap verder misschien, maar als ik ergens dubbel om heb gelegen is het wel om het volgende:
(embed)
Sorry als jullie het niet grappig vinden, maar echt... ík kan hier echt stuk om gaan Dat 'indrukwekkende' begin met die drums, als dan die blokfluit begint...

Die is inderdaad geweldig.

Niels, bedankt dat je dat filmpje met ons hebt gedeeld
Ik lag echt dubbel!

Stijn_Slayer
Kende je die nog niet dan?

panjoe schreef:
Via hier wellicht?

Edit: hier staan ze één voor één.

Briljant!
Sommige daarvan zijn echt best wel grappig

niels94 schreef:
Ik vind 'm maar flauw. Is dit echt op TV geweest als grapje, of wat?

(afbeelding)

Jocharo-T

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Da's er één met een baard van zo'n kleine 10 - 15 jaar - na even zoeken vond ik 'em:

The Italian Man Who Went to Malta

One day I gonna to Malta to a big hotel, in the morning I go down to eat a breakfast. I tell the waitress that I want two pieces of toast. She brings me only one piece. I tell her “I wanna two pieces”. She say “Go to the toilet”. I say “you don’t understand, I wanna two pieces on my plate”. She say to me: “you better not piss on the plate, you sonnawabitch”. I do not even know this lady and she call me a sonnawabitch! Later I go to eat at a bigger restaurant. The waiter brings me a spoon and a knife but no fork. I tell her “I wanna a fork” and she tell me: “everyone wanna f@?k “. I tell her “you don’t understand me… I wanna fork on the table”. She say: “you better not f@?k on the table you sonnawabitch”.

So I go back to my room in my hotel and there is no sheets on the bed. I call the manager and tell him “I wanna a sheet”. He tell me to go the toilet. I say “you don’t understand I wanna a sheet on my bed”. He say: “you better not shit on the bed, you sonnawabitch”.

I go to the Check out and the man at the desk said “peace on you”, and I say: “Piss on you too, you sonnawabicth”. I gonna back to Italy!

Misterfool

Mjuman schreef:
Da's er één met een baard van zo'n kleine 10 - 15 jaar - na even zoeken vond ik 'em:

The Italian Man Who Went to Malta

One day I gonna to Malta to a big hotel, in the morning I go down to eat a breakfast. I tell the waitress that I want two pieces of toast. She brings me only one piece. I tell her “I wanna two pieces”. She say “Go to the toilet”. I say “you don’t understand, I wanna two pieces on my plate”. She say to me: “you better not piss on the plate, you sonnawabitch”. I do not even know this lady and she call me a sonnawabitch! Later I go to eat at a bigger restaurant. The waiter brings me a spoon and a knife but no fork. I tell her “I wanna a fork” and she tell me: “everyone wanna f@?k “. I tell her “you don’t understand me… I wanna fork on the table”. She say: “you better not f@?k on the table you sonnawabitch”.

So I go back to my room in my hotel and there is no sheets on the bed. I call the manager and tell him “I wanna a sheet”. He tell me to go the toilet. I say “you don’t understand I wanna a sheet on my bed”. He say: “you better not shit on the bed, you sonnawabitch”.

I go to the Check out and the man at the desk said “peace on you”, and I say: “Piss on you too, you sonnawabicth”. I gonna back to Italy!

Misterfool

(afbeelding)

Stijn_Slayer schreef:
Op 26 oktober 2010, 12:02 uur staat er ook eentje met een herder en een consultant die op z'n minst vergelijkbaar is.

De derde (of eerste, 't is maar hoe je 't bekijkt) is dezelfde, maar dan van KampF op 16 september 2007.

Hij is idd al ouder (net als ik) en ik was completement vergeten dat ik 'em al een gepost had - dat krijg je als - met jokes in meerdere mappen.

Ok - nog een zakelijke tekstmop:

Onder druk van de publieke opinie heeft TNO besloten geen testen meer te doen met dieren - zoals ratten, chimpansees en honden. De oplossing is al gevonden: in overleg met de grotere ICT consultancy-bedrijven is besloten dat men tegen een speciaal tarief consultants kan inhuren. Beide partijen zien grote voordelen:
ICT-bedrijven zien:
* bredere maatschappleijke inzet van hun consultants
* reductie van het aantal bankzitters, veel minder 'leegloopuren' en een hoger rendement

Ook TNO ziet voordelen:

* grotere mate van conformiteit in gedrag
* consultants zijn gewend om allerlei uiteenlopende dingen tegen betaling te doen; dieren willen wel eens weigeren
* aan dieren ga je je als mens hechten

Misterfool schreef:
(afbeelding)

Hm... nice...

Jocharo-T schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
Die eerste kende ik al, die tweede zag ik pas later, maar die laatste was echt goed!

Die eerste doet mij denken aan de muppets:

En ik vond deze wel humor:

(afbeelding)

Mjuman schreef:
(quote)

Hij is idd al ouder (net als ik) en ik was completement vergeten dat ik 'em al een gepost had - dat krijg je als - met jokes in meerdere mappen.

Ok - nog een zakelijke tekstmop:

Onder druk van de publieke opinie heeft TNO besloten geen testen meer te doen met dieren - zoals ratten, chimpansees en honden. De oplossing is al gevonden: in overleg met de grotere ICT consultancy-bedrijven is besloten dat men tegen een speciaal tarief consultants kan inhuren. Beide partijen zien grote voordelen:
ICT-bedrijven zien:
* bredere maatschappleijke inzet van hun consultants
* reductie van het aantal bankzitters, veel minder 'leegloopuren' en een hoger rendement

Ook TNO ziet voordelen:

* grotere mate van conformiteit in gedrag
* consultants zijn gewend om allerlei uiteenlopende dingen tegen betaling te doen; dieren willen wel eens weigeren
* aan dieren ga je je als mens hechten

Blijf ze posten!
Verfrissende bries in dit topic.

De zoveelste goeie van C&H.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.