menu

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
De zoveelste goeie van C&H.

Ja, die is

Er zijn veel betere van C&H, maar deze is ook best leuk .

Kramer

Ok -een ietwat hardere tekstgrap:

Een ijzerhandel in de buurt van Leiden viert zijn **jarig bestaan. De directeur/eigenaar huurt een tekenaar in om een mooie poster te laten maken die elke klant cadeau krijgt. Enfin zo gezegd zo gedaan. Na het maken van een ontwerp meldt de tekenaar zich weer bij de directeur en rolt de poster uit:

een afbeelding van Jesus aan het kruis; daaronder de tekst: ik hang al 21 eeuwen, dankzij de spijkers van Van Leeuwen.Directeur schudt zijn hoofd en zegt dat dat niet kan, de tekenaar moet een nieuw ontwerp maken. Zo gezegd, zo gedaan.

De tekenaar gaat zijn gang, meldt zich een week later bij de directeur en rolt de poster uit:

een afbeelding van Jesus aan het kruis, hoofd los van het kruis, voorover hangend; daaronder de tekst:
ben ik me daar mooi naar beneden gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was dat nooit gebeurd.

Klassieker!

Spijkerhard

Misterfool

Naar FunnyJunk deeplinken kan idd niet.

Mjuman schreef:
een ietwat hardere tekstgrap:

De beste tekstgrap tot nu toe

Klassiekertje inderdaad

Van MovieMeter:

Die zag ik niet aankomen

Kramer

Uit het Belgische satireprogramma Zonde Van De Zendtijd.

Die van chevy is ook geweldig grappig

Met die kast.

Komt dit eigenlijk nog een keertje op TV? Volgens Wikipedia is het al niet meer sinds 2010.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zit Zonde Van De Zendtijd bij productiemaatschapij Woestijnvis, en die maken van hun meeste programma's slechts twee seizoenen.

Hoe is het hele programma eigenlijk? Ik zie alleen fragmenten (dit bijvoorbeeld, of die met de HUMO). Is het wel echt een heel programma leuk?

Edit: Ik zie alle seizoenen op internet staan, dus die ga ik eens binnenhalen en kijken.

Dat filmpje van chevy

Echt geweldig! Ik had al eerder fragmenten hiervan gezien en het is allemaal erg leuk .

chevy93 schreef:
Met die kast.

Komt dit eigenlijk nog een keertje op TV? Volgens Wikipedia is het al niet meer sinds 2010.

Ik heb Henk Rijckaert op Facebook (woont hier in de buurt ) en laatst zei hij dat het nieuwe seizoen in opbouw is.
Zonde van de Zendtijd vind ik overigens lang niet zo'n sterk programma hoor. Er zijn uiteraard goeie sketches, zoals bovenstaande in de meubelzaak, maar meestal is het maar een flauw afkooksel van Alles Kan Beter.

Arno schreef:
Alles Kan Beter.

Heb hier vier dvd's liggen met 'het Beste uit Alles Kan Beter', 6 uur in totaal. Ik ken ze uit het hoofd, maar het blijft goed hé.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.