MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Misterfool

Mjuman schreef:
Ok -een ietwat hardere tekstgrap:

Een ijzerhandel in de buurt van Leiden viert zijn **jarig bestaan. De directeur/eigenaar huurt een tekenaar in om een mooie poster te laten maken die elke klant cadeau krijgt. Enfin zo gezegd zo gedaan. Na het maken van een ontwerp meldt de tekenaar zich weer bij de directeur en rolt de poster uit:

een afbeelding van Jesus aan het kruis; daaronder de tekst: ik hang al 21 eeuwen, dankzij de spijkers van Van Leeuwen.Directeur schudt zijn hoofd en zegt dat dat niet kan, de tekenaar moet een nieuw ontwerp maken. Zo gezegd, zo gedaan.

De tekenaar gaat zijn gang, meldt zich een week later bij de directeur en rolt de poster uit:

een afbeelding van Jesus aan het kruis, hoofd los van het kruis, voorover hangend; daaronder de tekst:
ben ik me daar mooi naar beneden gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was dat nooit gebeurd.

Jocharo-T
@ Edwynn

Wie laat er nou trouwens zo ontzettend lelijke tatoeage op haar reet tatoeëren.

Sir Spamalot (crew)
Een oude man in Louisiana bezat sinds vele jaren een grote farm. Er was een groot meer achter in het land. Het was ideaal om te zwemmen, dus hij knapte alles op, bouwde er een picnictafel een paardenstal en plantte er appel- en pruimenbomen.

Op een avond besloot de boer weer eens naar het meer te gaan nadat hij er lange tijd niet geweest was. Hij nam een grote emmer mee om wat fruit mee terug te nemen. Toen hij in de buurt van het meer kwam hoorde hij stemmen roepen en vrolijk lachen. Terwijl hij dichterbij kwam zag hij een groepje jonge vrouwen in hun blootje pootjebaden in zijn meer.

Toen hij liet merken dat hij er was, verdwenen de vrouwen schielijk tot aan hun hoofd onder water. Een van de vrouwen riep hem toe: “We komen er niet uit totdat u weg gaat”.
De man fronste zijn wenkbrauwen en riep: “Ik ben hier niet gekomen om jullie naakt te zien zwemmen of in je blootje uit het meer te sturen”. Hij hield de emmer omhoog en riep: “Ik ben hier om de krokodil te voeren……”

Hij is terug!

Misterfool

Die is leuk!

Deze moet ik onthouden!

Die van Mjuman zijn ook leuk, maar veel te complex om na te vertellen.

Jocharo-T schreef:
@ Edwynn

Wie laat er nou trouwens zo ontzettend lelijke tatoeage op haar reet tatoeëren.

Zij iig niet:
(afbeelding)

Sir Spamalot schreef:
grap

Help, help ik snap er niets meer van. :O

sxesven

(afbeelding)

Misterfool

(afbeelding)

Er komen ineens een heleboel leuke grappen en plaatjes langs

Misterfool
Herkenbaar.

panjoe (moderator)
Stapler schreef:
(afbeelding)

De gloednieuwe asdfmovie (deel vier):

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:08 uur

geplaatst: vandaag om 19:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.