MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Een screenshot was beter geweest, duurde even voor ik door had waar je op doelde. Maar wel fijn om te zien dat ze met de klant meedenken.

Ik kijk er al naar uit!

Nog een paar nachtjes slapen...

Ja, dit is dus de link: bol.com | Abbey Road, The Beatles | Muziek . Zou voor de gein bijna reserveren. Mooi ook dat die al 3 euro goedkoper is geworden.

Linius schreef:
Ik kijk er al naar uit!

Hopen maar dat je de release overleeft.

Hij is al gelekt!

Jocharo-T schreef:
Uit de oude doos, maar blijft wel erg leuk.

(embed)

(embed)

Hoi ik ben Hans!

Misterfool

Die zin gaan we sowieso terughoren op de oudejaarsconference.

chevy93 schreef:
Ja, dit is dus de link: bol.com | Abbey Road, The Beatles | Muziek . Zou voor de gein bijna reserveren. Mooi ook dat die al 3 euro goedkoper is geworden.

Ook leuk de vermelding "voor dit artikel heb je een platenspeler nodig"

kobe bryant fan schreef:
Kwam vandaag deze boodschap tegen op Bol.com volledig onderaan bij de vinyl plaat van Abbey Road. Klik!
Lees de groene tekst.

Dezelfde releasedatum stond ook bij Blu - In Her Favorite Colo(ur); in januari maakte ik er al melding van dat de releaseproblemen rond dat album nu echt heel erg uit de hand begonnen te lopen.

Toen ik stage liep was er ook een collega van mij die een facebook account had aangemaakt met de naam "echt helemaal niemand", Dan zag je bijvoorbeeld staan: "Henk is nu bevriend met echt helemaal niemand".

Over facebook gesproken; hier een nogal verbitterde maar wel nogal herkenbare samenstelling van de profielfoto's die je daar zo vaak tegenkomt;

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Daar zit allemaal zeker wat in

Stalin schreef:
(afbeelding)

Nog maar een keer dan......

Die profielfoto met gieter is zo waar; begin ook een behoorlijke hekel te ontwikkelen aan al die types die overal maar poseren met een akoestische gieter, zo van 'kijk mij, ik kan spelen, ik kan spelen, twijfel er maar niet aan, ik kan het echt, hoe gaaf ben ik'.

Wat berichten over politieke voorkeuren verwijderd.

Had het eerst in het videoclips-topic geplaatst, maar bij nader inzien past deze hier ook wel; het nummer is niet al te slecht, maar die videoclip is echt zó pretentieus.. Kon een lach niet onderdrukken.

Gallow
Gave clip juist

Weer erg herkenbaar dit

Klopt dat zijn de leukste. Funny cause it's true

(afbeelding)

Net zoals deze.

He$$el_01 schreef:
(afbeelding)
Helemaal raak! Die pidgey hadden ze nog kleiner moeten maken!

jasper1991 schreef:
(quote)
Helemaal raak! Die pidgey hadden ze nog kleiner moeten maken!

Dat ziet er meer uit als een Spearow...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:29 uur

geplaatst: vandaag om 03:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.