MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?

zoeken in:

(afbeelding)

De beroemde Black Lodge / Red Room.

Twin peaks

Frostyx
mijn wallpaper:

(afbeelding)
Het is zo geniaal.
Niet normaal

Waarom?

Frostyx
Omdat het draait en al die dingen en het draait. Enzo. En omg ik kan er naar blijven kijken gewoon.
Tof

Het draait inderdaad, wauw. Dat zie je inderdaad niet vaak, dat iets draait. Toch een vrij uniek natuurkundig verschijnsel.

PS: Ik zou na deze joint gaan slapen als ik jou was.

Frostyx
Oke baas

Deze professionele online hulpverlening wordt gelukkig gewoon door je verzekering gedekt en direct door hun aan mij betaald, dus je hebt er geen omkijken naar. Slaap lekker.

Reptile zit zelf gewoon zwaar aan de drugs, hij beschuldigde mij gister ook al van paddo gebruik

Nou nee, ik behoor tot de categorie 'saaie nuchtere geheelonthouders' en drink zelfs geen alcohol (helaas nog wel verslaafd aan roken), maar het herkennen is wel onderdeel van mijn werk. Heb vroeger wel de nodige porties tot me genomen en ook veel geblowd. Ik kan me zo voorstellen dat als je stoned bent zo'n ronddraaiend figuurtje op een plaatje machtig mooi kan zijn om naar te kijken, maar kan me nauwelijks voorstellen dat iemand er nuchter zo van geobsedeerd raakt. Vandaar...
Deze opmerking was dus eigenlijk best een serieuze observatie. Die naar jou toe was uiteraard een grapje.

Social_Mask

(afbeelding)

Bob Dylan!

Antonio
Social_Mask schreef:
(afbeelding)

Bob Dylan!

Cool, zelfgemaakt ?
Door de schaduwvorming/gebruik van kleuren lijkt hij in zijn gezicht op een veel oudere Dylan dan de Dylan uit 1965/1966 die we hier zien...

Frostyx
Ja en check die handen, ouwe man.

reptile71 schreef:
Het draait inderdaad, wauw. Dat zie je inderdaad niet vaak, dat iets draait.

Frostyx

(afbeelding)

Mijn vriendin

(afbeelding)

sxesven

Hier:

(afbeelding)

(afbeelding)

I like I like!

Tazmanian Devil

Een Apache Helicopter

De, in mijn ogen, meest perfecte foto/momentopname ever.

En dat is?

Jullie zullen hem waarschijnlijk niet kennen en zal hem niet posten vanwege privacyredenen (Vind het nogal onbeleefd zoiets te doen zonder toestemming te vragen), maar het is een foto die genomen tijdens het doorzakken na een theatervoorstelling waar ik aan meegedaan heb.
Je ziet een meid (de hoofdrolspeelster) en een man (een andere speler) dansen, en gewoon wat er op de foto staat definieert voor mij gewoon die geweldige tijd, en het is de perfecte momentopname

(Ik heb twee pagina's volgeschreven met waarom ik dat vind, dus ga maar na )

Een wallpaper die ik ooit eens van de oude Lasgo-site heb gehaald. Heb hem al een aantal jaar, vooral omdat ie bijna helemaal zwart is. Dan raak ik niet zo afgeleid door allemaal kleurtjes.

Een Endless Summer wallpaper

(afbeelding)

MW2 voor de PC gekocht .

Op mijn werk wissel ik concertposters af, nu heb ik al een paar weken deze:

(afbeelding)

Mooie wallpapers KampF & herman

Ikzelf heb die van Twin Peaks intussen al even ingeruild voor deze van Parra:

(afbeelding)

Thuis:

Von Helsing schreef:
Een foto van mijn vriendin.

(afbeelding)

Op werk:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 20:46 uur

geplaatst: vandaag om 20:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.