Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 februari 2009, 21:04 uur
@Kill_illuminati: voetbal is een spel en rugby een sport. Prachtige wallpaper - respect. Morgen weer twee wedstrijden in het Zeslanden-tornooi... vanwege een hevige rugbyfan.
0
geplaatst: 21 maart 2009, 20:37 uur
0
boomkat
geplaatst: 21 maart 2009, 20:59 uur
Hé, zeker vet dit. Doet me een beetje denken tees van Stones Throw 

0
Lukk0
geplaatst: 22 maart 2009, 14:56 uur

Gemaakt door een user hier op MuMe (ik weet de naam even niet). Hij is te vinden op de eerste pagina bij Stendeck - Sonnambula.
0
TvO
geplaatst: 22 maart 2009, 21:46 uur
KampF schreef:
Gemaakt met hulp van:
Master Giraffe - A website more ridiculous than a giraffe being a mast of a ship. - mastergiraffe.com
Gemaakt met hulp van:
Master Giraffe - A website more ridiculous than a giraffe being a mast of a ship. - mastergiraffe.com
Graag gedaan

0
geplaatst: 22 maart 2009, 22:34 uur
TvO schreef:
Graag gedaan
(quote)
Graag gedaan
Ja ja bedankt voor die link.
Lukk0 schreef:
(afbeelding)
Gemaakt door een user hier op MuMe (ik weet de naam even niet). Hij is te vinden op de eerste pagina bij Stendeck - Sonnambula.
(afbeelding)
Vincent aka Visnet, en hij's inderdaad erg goed met photoshop en een tekenpad. Ken hem nog IRL ook.
Boomkat, als je 'open in window' doet, en dan het venster maximaliseert, dan kun je printscreenen en een wallpaper bouwen (met wat photoshop bijv)
0
Dj2Jelle
geplaatst: 22 maart 2009, 22:45 uur
Omdat jullie allemaal heel nieuwsgierig zijn naar mijn wallpaper heb ik hem even opgesnord bij google:

0
geplaatst: 14 mei 2009, 16:22 uur
@ Carow,
Wat een heerlijke achtergrond! Heb je 'em ergens op het net in hoge resolutie?
Wat een heerlijke achtergrond! Heb je 'em ergens op het net in hoge resolutie?
0
geplaatst: 14 mei 2009, 16:37 uur
Ja dank je! Ik heb hem van mijn vriend gejat, is alleen maar 1600x1200 (ik heb slechts een laptop), is die resolutie hoog genoeg?
0
Tante Sidonia
geplaatst: 22 juni 2009, 15:40 uur
Elke 15 minuten iets anders met het Webshots programma. Ik heb ondertussen een verzameling van 640 wallpapers, bijna allemaal van Flickr gehaald.
Nu:

Nu:

* denotes required fields.