Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2010, 15:12 uur
Ik zie werkelijk geen enkele reden waarom ik een hoes van een Gorillaz album zou moeten herkennen.
En dan nog kan het playmobil zijn, is ook van plastic. 
En dan nog kan het playmobil zijn, is ook van plastic. 
0
geplaatst: 25 juli 2010, 16:24 uur
Ja nou ja zeg! Wat zal ik hier eens van zeggen
Reptile71 is toch een naam die ik regelmatig tegenkom hier op de forums. Dan moet je Plastic Beach toch wel kunnen herkennen. Maar iedereen zijn eigen ding! Ik vind het echt een geweldige mix van stijlen waardoor het echt heel orginele muziek is.
Reptile71 is toch een naam die ik regelmatig tegenkom hier op de forums. Dan moet je Plastic Beach toch wel kunnen herkennen. Maar iedereen zijn eigen ding! Ik vind het echt een geweldige mix van stijlen waardoor het echt heel orginele muziek is.
0
geplaatst: 25 juli 2010, 16:53 uur
Blijkbaar had het album mij nog niet gevonden. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het mijn ding is, maar ik hoor het vast nog wel een keer. Die clipjes bij het album klinken alvast niet onaardig, maar ook weer niet zo dat het mijn interesse wekt het hele album te gaan luisteren.
Eigenlijk gaan heel veel populaire albums met veel stemmen hier aan me voorbij.
Eigenlijk gaan heel veel populaire albums met veel stemmen hier aan me voorbij.
0
geplaatst: 25 juli 2010, 18:06 uur
Tja, heb wel eens iets van Gorillaz gehoord, maar het heeft me blijkbaar niet zo geboeid anders had ik er wel muziek van gehad. Heb het zelfs niet op de computer (123 GB muziek).
0
geplaatst: 25 juli 2010, 18:18 uur

Een stuk van Banksy dat ik wel mooi vond, zit ook duidelijk een boodschap achter.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 23:13 uur
Ik heb sinds het WK Voetbal en mijn toen elke avond terugkerende Voetbal International verslaving jongstleden de volgende achtergrond:

Erg leuk, zeker als ik hem via mijn configuratiescherm instel als ''naast elkaar''...
In dat geval heb ik Derksen meer dan 40 keer zo als hierboven op mijn scherm staan !!!
Je zou er een epileptische aanval van krijgen in dat geval

Erg leuk, zeker als ik hem via mijn configuratiescherm instel als ''naast elkaar''...
In dat geval heb ik Derksen meer dan 40 keer zo als hierboven op mijn scherm staan !!!
Je zou er een epileptische aanval van krijgen in dat geval

0
geplaatst: 30 juli 2010, 23:19 uur
Speciaal voor dit topic dan maar even print screen gedaan. Bestaat uit afbeeldingen van mooie dames (hier de alom bekende M. Fox), die om de minuut wisselen. Verder wat gekloot met Rainmeter:

Edit: Faalt mijn afbeelding?
Edit 2: Niet meer, nu wel erg groot... Beter!

Edit: Faalt mijn afbeelding?

Edit 2: Niet meer, nu wel erg groot... Beter!
0
geplaatst: 31 juli 2010, 00:27 uur

Goede voorbeeld als ik weereens geen inspiratie heb om aan mijn scriptie te werken!
0
geplaatst: 31 juli 2010, 00:38 uur
Ik heb een collage van foto's van m'n vriendin, maar daar ga ik niemand mee lastig vallen hier 

0
geplaatst: 31 juli 2010, 09:41 uur
0
geplaatst: 31 juli 2010, 11:29 uur
Ook leuk inderdaad. Mooi contrast ook, tussen die van mij en die van Bertus...
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 16:47 uur
Ze doet dan ook weleens rare dingen met haar lichaam.
Edit: .Gif faal.
Edit: .Gif faal.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 17:00 uur
Normaal gesproken kan ik redelijk overweg met PC's, maar ik weet nog steeds niet welke code je nou moet posten
Bedankt in ieder geval.
Als dank een andere versie van mijn achtergrond (veranderd dus constant):

Ja, deze screen nam ik niet vandaag
Bedankt in ieder geval.Als dank een andere versie van mijn achtergrond (veranderd dus constant):

Ja, deze screen nam ik niet vandaag

0
geplaatst: 14 augustus 2010, 12:18 uur
GrafGantz schreef:
Ik heb een collage van foto's van m'n vriendin, maar daar ga ik niemand mee lastig vallen hier
Post hem nou maar gewoon....

0
geplaatst: 27 oktober 2010, 16:12 uur
Al tijden als bureaubladachtergrond, ook omdat ie zo lekker rustgevend is:

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 oktober 2010, 16:51 uur
Meestal heb ik gewoon een zwart scherm (snelheid boven alles), maar momenteel Buffalo Springfield op de pc, en Led Zep op de laptop.
0
geplaatst: 19 november 2010, 17:46 uur
Ik heb voor een nieuwe gekozen, dit maal een werk van Man Ray:

0
geplaatst: 20 november 2010, 06:50 uur
Ik wil die dame van de ad. hierboven (alleen staande mama's) als wallpaper.
0
geplaatst: 29 november 2010, 13:08 uur
Foto van mezelf en een mede-Limburger die verdacht veel op Steven Wilson lijkt.
Blijf het frappant vinden.
Blijf het frappant vinden.

0
geplaatst: 2 december 2010, 14:24 uur
Iets anders: Ik in mijn revuepak (Rokoko lakei: Zalmkleurig pak met lovertjes, een befje, knalwit gezicht en 10 cm hoge pruik) naast een mederevuester: Een meid in een jaren 50 outfit: petticoat en Amy Winehouse-pruik.
Geweldig contrast
Geweldig contrast

* denotes required fields.