MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?

zoeken in:
Ik heb Man Ray inmiddels vervangen door impressionist Gustave Caillebotte:

(afbeelding)

Dit is momenteel mijn wallpaper. Vind 'm wel mooi

(afbeelding)

Fotootje van het podium van Godspeed You tijdens het concert in Paradiso van een paar weken terug; op Twitter gepost door de gitarist van The Gathering. Zeer effectief om m'n ma te laten zien dat het écht nog niet zo hard nodig is om m'n kamer op te ruimen.

Je ziet alleen geen mensen op die foto; ik vraag me ook af waar die nog tussen de pedalen, snoeren en instrumenten zouden passen, eigenlijk... De muziek van Godspeed You is op zich al kunst, maar (de inrichting van) dat podium eigenlijk net zozeer...

Deze:

(afbeelding)

De hoes van het geniale album OM van Negura Bunget.

Zou trouwens fijn zijn als mensen hun plaatjes voortaan posten zonder al die taakbalken en iconen erbij, dan zijn ze tenminste te stelen. Meestal nog minder werk ook, aangezien de plaatjes dan al ergens online staan vaak.

Al een tijdje deze van Cézanne:

(afbeelding)

Ik heb deze, op een zwarte achtergrond:

(afbeelding)

Held

Neen, dan toch liever een mooie vrouw of een impressionistisch doek, maar als dat jouw voorkeur is Bennerd, dan moet je dat natuurlijk zelf weten.

Impressionistische doeken zijn aartslelijk, dus liever niet. Een afbeelding van een mooie vrouw is wel een goede optie, maar dan zit de kans er dik in dat ik gewoon contraproductief naar mijn wallpaper blijf staren.

Frans Bauer?

Deze man ziet er atletisch uit. Bovendien zie ik een gitaar op de achtergrond. Ik denk dat we kunnen uitsluiten dat dit Frans is.

Misterfool
sigur ros, wellicht?

(afbeelding)

Nou..

Ik heb gewoon Bob als wallpaper op m'n pc. Voor diegenen die Bob niet kennen, kijk naar het plaatje dat onder m'n naam staat.

Zie je nou wel.

Gallow
Misterfool schreef:
sigur ros, wellicht?

cult of luna

Gallow schreef:
Cult of Luna
Helemaal goed

Gallow
Joy4ever schreef:
Helemaal goed

Mooi ook hoe je er hoofdletters bij zet godenverering?

Gallow schreef:
Mooi ook hoe je er hoofdletters bij zet godenverering?
Haha, nee hoor. Maar het staat wat mooier. That's all

Één van de vele prachtige wallpapers van National Geographic.

(afbeelding)

Joy4ever schreef:
(quote)
Helemaal goed

Ik blijf toch bij Frans Bauer.

Joy4ever schreef:
(quote)
Helemaal goed

Was ook niet zo moeilijk, aangezien de naam in de link van de afbeelding staat

Don Cappuccino schreef:
Deze:

(afbeelding)

De hoes van het geniale album OM van Negura Bunget.

Oké, maar wtf IS het?

Een mens, niels94. Misschien even beter kijken.

'Om' betekent mens in het Roemeens, is het niet? Dat denk ik niet uit mezelf te weten hoor, dat heb ik in je review van het album gelezen, Don Cappuccino.

Sorry, maar ik zie het niet. Dat 'ding' van beschimmeld hooi (o.i.d.) zou een raar silhouet van een mens kunnen zijn, maar dat niet niet bepaald dat is eerst in me op zou komen. Zeg niet dat het lelijk is hoor, intrigerend wel want ik zit nu al een minuut op groot beeld te staren want ik zie het niet echt. Een vreemd sfeertje heeft het wel, iets duisters, verderfelijks. Nouja

AOVV schreef:
'Om' betekent mens in het Roemeens, is het niet? Dat denk ik niet uit mezelf te weten hoor, dat heb ik in je review van het album gelezen, Don Cappuccino.

Om betekende man. In ieder geval volgens Google Vertaler.

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Om betekende man. In ieder geval volgens Google Vertaler.

Ja, man, dat was het. Maar goed, het Roemeens is volgens mij verwant met het Latijn, en in het Latijn is er voor 'man' en 'mens' één woord, namelijk 'homo'. 'Om' lijkt daar erg op, dus laten we aannemen, dat we het allebei bij het rechte eind hebben.

Ik moet nog altijd een stukje schrijven bij dat geweldige album, trouwens.. Hopelijk heb ik er nu eens tijd voor, een plaat die het absoluut verdient. Mooiste ontdekking van het review-topic voor mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.