Overig / Algemeen / Vraag van de dag #2
zoeken in:
1
geplaatst: 5 mei 2021, 08:03 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
0
geplaatst: 5 mei 2021, 09:59 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
0
BrotherJohn
geplaatst: 5 mei 2021, 10:42 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
0
geplaatst: 5 mei 2021, 12:37 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
0
geplaatst: 5 mei 2021, 13:01 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
0
geplaatst: 5 mei 2021, 13:01 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
0
geplaatst: 6 mei 2021, 12:31 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- The National - About Today
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- The National - About Today
0
geplaatst: 6 mei 2021, 15:28 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
0
geplaatst: 6 mei 2021, 17:30 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
1
geplaatst: 6 mei 2021, 17:39 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
1
geplaatst: 6 mei 2021, 22:31 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
0
geplaatst: 7 mei 2021, 10:08 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
0
geplaatst: 7 mei 2021, 12:05 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
-Snoeperd: Talaboman - Discodrums
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
-Snoeperd: Talaboman - Discodrums
0
geplaatst: 7 mei 2021, 12:31 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
-Snoeperd: Talaboman - Discodrums
- Venceremos: Timber Timbre - Lay Down In the Tall Grass
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
-Snoeperd: Talaboman - Discodrums
- Venceremos: Timber Timbre - Lay Down In the Tall Grass
0
geplaatst: 7 mei 2021, 15:06 uur
Noem je favoriete nummer waarin een duidelijke stilte valt.
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
-Snoeperd: Talaboman - Discodrums
- Venceremos: Timber Timbre - Lay Down In the Tall Grass
- crosskip: Modest Mouse - Teeth Like God's Shoeshine
- Rudi S : John Cage 4'33
- André: Nine Inch Nails - March of the Pigs
- ArthurDZ: Fugazi - Waiting Room is de eerste die me te binnen schiet
- madmadder: Saetia - Notre Langues Nous Trompes is de eerste die me te binnen schiet
- Kronos: Opeth - Heir Apparent
- Poles Apart: Mr. Bungle - Goodbye Sober Day
- B.Robertson: Mercyful Fate - Satan's Fall 7'49
- zaaf: David Sylvian - Devil's Own is de eerste die me te binnen schiet
- Johnny Marr: John Lennon & Yoko Ono - Two Minutes Silence
- zaaf: XTC - Neon Shuffle is de tweede die me te binnen schiet
-SprayIt-: Eerste wat mij te binnen schiet is Wolf Alice - Your Loves Whore
-dix: Ik plaatste de vraag ook met Fugazi's Waiting Room in gedachten, maar nadat ik de eerste bijdrage van zaaf zag, schoot David Sylvian's Orpheus mij te binnen.
- 123p: zo'n beetje elk nummer op Ichiko Aoba - 0, maar in het bijzonder Mars 2027
- deric raven: Queens of the Stone Age - Song of the Dead
- mjuman: Antony and the Johnsons - I Fell In Love With a Dead Boy
- herman: Leuke vraag. De laatste weken The Chiselers van The Fall. Silence van Portishead mag ook niet onvermeld blijven.
- Titmeister: Mogwai Fear Satan van Mogwai. Vooral live, wanneer mensen denken dat het nummer afgelopen is
- Chameleon Day: Opening van het openingsnummer 'Myrrhman' van Talk Talk's 'Laughing Stock' en natuurlijk (inkoppertje): John Cage - 4:33 (toelichting en uitvoering Reinbert de Leeuw)
- BrotherJohn: Eddie Vedder - Guaranteed (op de cd valt er een lange stilte voordat de geneuriede outro aanvangt)
- Hedser: Clint Mansell - Death Is the Road to Awe van The Fountain OST
- Etta: die van Cage ken ik niet, dus maar eens aandachtig beluisteren. Daarnaast vind ik Heartattack and Vine van Tom Waits te noemen waard.
- Barney Rubble: The Moody Blues: I'm Just A Singer (In a rock and roll band)
- Gretz: The National - About Today
- yyy: Wire - Field Day for the Sundays. Drie keer is het nummer (van 28 seconden) tóch nog niet klaar.
- ZAP!: Tool - Sober
- stoepkrijt: Wolf Alice - Your Loves Whore. Top 100 allertijden-materiaal.
- Jordi: QOTSA - You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire
- BoyOnHeavenHill : Editors - Papillon
-Snoeperd: Talaboman - Discodrums
- Venceremos: Timber Timbre - Lay Down In the Tall Grass
- crosskip: Modest Mouse - Teeth Like God's Shoeshine
0
geplaatst: 7 mei 2021, 15:27 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
0
geplaatst: 7 mei 2021, 15:36 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
0
geplaatst: 7 mei 2021, 15:40 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden tops - Wheels Turning.
Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden tops - Wheels Turning.
Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
0
BrotherJohn
geplaatst: 7 mei 2021, 15:45 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
1
geplaatst: 7 mei 2021, 16:15 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
0
geplaatst: 7 mei 2021, 16:23 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
1
geplaatst: 7 mei 2021, 16:49 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
0
geplaatst: 7 mei 2021, 17:55 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
0
geplaatst: 7 mei 2021, 18:04 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
0
geplaatst: 7 mei 2021, 18:35 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
1
geplaatst: 7 mei 2021, 18:48 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
- indana: Enrico Caruso - La donna è mobile
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
- indana: Enrico Caruso - La donna è mobile
1
geplaatst: 7 mei 2021, 21:50 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
- indana: Enrico Caruso - La donna è mobile
- Gerards Dream: Pink Floyd - Bike
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
- indana: Enrico Caruso - La donna è mobile
- Gerards Dream: Pink Floyd - Bike
0
geplaatst: 7 mei 2021, 23:01 uur
Morgen begint de Ronde van Italië. Als jij achter de knoppen zat bij Radio Giro d'Italia, welk Italiaans en/of fietsnummer zou dan sowieso de revue passeren?
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
- indana: Enrico Caruso - La donna è mobile
- Gerards Dream: Pink Floyd - Bike
- JoaMuse: Extraliscio - Gira Giro Gira Gi, het Girolied dat vorig jaar werd uitgebracht
- zaaf: Matia Bazar - Vacanze Romane
- dix: Wooden Tops - Wheels Turning. Ik zet later nog wel een plaatje op, geen Queen.
- brotherjohn: Sheryl Crow - Everyday Is a Winding Road
- ZAP!: Skik - Op Fietse
- Justus18: Bob Fosko En Het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
- Rudi S : Skik - Op fietse
- herman: Andre Manuel & De Ketterse Fanfare - Pantani
- deric raven: Jovanotti - L'ombelico del Mondo
- Fathead: La Pulce d'Aqua van Angelo Branduardi is het mooiste Italiaanse liedje dat ik ken. Doe die maar.
- indana: Enrico Caruso - La donna è mobile
- Gerards Dream: Pink Floyd - Bike
- JoaMuse: Extraliscio - Gira Giro Gira Gi, het Girolied dat vorig jaar werd uitgebracht
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.