Overig / Algemeen / Vraag van de dag #2
zoeken in:
1
geplaatst: 15 oktober 2021, 18:27 uur
Geloof dat we de vorige vraag hebben gehad dus een nieuwe:
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
0
geplaatst: 15 oktober 2021, 18:29 uur
Geloof dat we de vorige vraag hebben gehad dus een nieuwe:
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
0
geplaatst: 15 oktober 2021, 18:33 uur
Geloof dat we de vorige vraag hebben gehad dus een nieuwe:
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
1
geplaatst: 15 oktober 2021, 18:37 uur
Geloof dat we de vorige vraag hebben gehad dus een nieuwe:
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
0
geplaatst: 15 oktober 2021, 18:49 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
0
geplaatst: 15 oktober 2021, 19:45 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
0
geplaatst: 15 oktober 2021, 20:20 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
0
geplaatst: 15 oktober 2021, 20:24 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
0
geplaatst: 15 oktober 2021, 20:44 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
2
geplaatst: 15 oktober 2021, 21:19 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
0
geplaatst: 16 oktober 2021, 00:14 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
0
lambfv2
geplaatst: 16 oktober 2021, 00:40 uur
Slowgaze schreef:
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
Rudi S schreef:
Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
Klopt, vanaf vandaag staan jullie op onze wachtlist. Bedankt jongens!
0
lambfv2
geplaatst: 16 oktober 2021, 00:42 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
0
geplaatst: 16 oktober 2021, 01:14 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
0
geplaatst: 16 oktober 2021, 10:09 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien.
0
geplaatst: 16 oktober 2021, 10:46 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
1
geplaatst: 16 oktober 2021, 11:51 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
1
geplaatst: 16 oktober 2021, 11:57 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
4
geplaatst: 16 oktober 2021, 12:23 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
0
geplaatst: 16 oktober 2021, 21:55 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
1
geplaatst: 16 oktober 2021, 22:43 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
2
geplaatst: 16 oktober 2021, 23:14 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- herman: de grootste plaat ooit is schijnbaar een exemplaar van Hotel California met een diameter van 27 meter. Deze kan mooi dienst doen als vinylvloer in mijn nieuw te bouwen boomhut. Voor de muziek vertrouw ik op Arkology (Lee "Scratch" Perry) en een goede Serge Gainsbourg-verzamelaar.
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- herman: de grootste plaat ooit is schijnbaar een exemplaar van Hotel California met een diameter van 27 meter. Deze kan mooi dienst doen als vinylvloer in mijn nieuw te bouwen boomhut. Voor de muziek vertrouw ik op Arkology (Lee "Scratch" Perry) en een goede Serge Gainsbourg-verzamelaar.
0
geplaatst: 17 oktober 2021, 01:30 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- herman: de grootste plaat ooit is schijnbaar een exemplaar van Hotel California met een diameter van 27 meter. Deze kan mooi dienst doen als vinylvloer in mijn nieuw te bouwen boomhut. Voor de muziek vertrouw ik op Arkology (Lee "Scratch" Perry) en een goede Serge Gainsbourg-verzamelaar.
- ZAP!: het gaat dus om het mooie artwork, of is er ook een geluidsinstallatie inclusief platenspeler? Maar nee, serieus, ik laat me niet zomaar op quarantaine sturen (ik ben namelijk gevaccineerd)! En al helemaal niet naar 'een Canarisch eiland', zul je zien dat je op La Palma gedropt wordt... serieus, poging 2: Palace Songs - Hope, Mr. Bungle - California, no. 3 kiezen is een crime, op dit moment zou ik zeggen: de ultieme Black Sabbath verzamelaar (ik weet niet welke dat is, maar dat zoek ik dan wel uit).
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- herman: de grootste plaat ooit is schijnbaar een exemplaar van Hotel California met een diameter van 27 meter. Deze kan mooi dienst doen als vinylvloer in mijn nieuw te bouwen boomhut. Voor de muziek vertrouw ik op Arkology (Lee "Scratch" Perry) en een goede Serge Gainsbourg-verzamelaar.
- ZAP!: het gaat dus om het mooie artwork, of is er ook een geluidsinstallatie inclusief platenspeler? Maar nee, serieus, ik laat me niet zomaar op quarantaine sturen (ik ben namelijk gevaccineerd)! En al helemaal niet naar 'een Canarisch eiland', zul je zien dat je op La Palma gedropt wordt... serieus, poging 2: Palace Songs - Hope, Mr. Bungle - California, no. 3 kiezen is een crime, op dit moment zou ik zeggen: de ultieme Black Sabbath verzamelaar (ik weet niet welke dat is, maar dat zoek ik dan wel uit).
0
geplaatst: 17 oktober 2021, 19:25 uur
Stel, de overheid stuurt je op quarantaine naar een Canarisch eiland voor een jaar, er is geen internet en je mag maar 3 albums meenemen, wat neem je mee?
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- herman: de grootste plaat ooit is schijnbaar een exemplaar van Hotel California met een diameter van 27 meter. Deze kan mooi dienst doen als vinylvloer in mijn nieuw te bouwen boomhut. Voor de muziek vertrouw ik op Arkology (Lee "Scratch" Perry) en een goede Serge Gainsbourg-verzamelaar.
- ZAP!: het gaat dus om het mooie artwork, of is er ook een geluidsinstallatie inclusief platenspeler? Maar nee, serieus, ik laat me niet zomaar op quarantaine sturen (ik ben namelijk gevaccineerd)! En al helemaal niet naar 'een Canarisch eiland', zul je zien dat je op La Palma gedropt wordt... serieus, poging 2: Palace Songs - Hope, Mr. Bungle - California, no. 3 kiezen is een crime, op dit moment zou ik zeggen: de ultieme Black Sabbath verzamelaar (ik weet niet welke dat is, maar dat zoek ik dan wel uit).
- Jordi: jullie kiezen wel lekkere plaatjes voor op de Canarische eilanden, zeg. Ik zou gewoon een verzamelaar van Temptation Island of Ben&Ruurd kiezen ofzo
- Mssr Renard: Vliegen is passé. Ik ga wel in thuisquarantaine met mijn platenspeler en lptjes.
- ArthurDZ: dan neem ik drie (drie)dubbelaars mee: Exile On Main Street, Sandinista en het audioboek 'hoe bouw je zelf een vlot'.
~Slowgaze: good kid, m.A.A.d city, Wu-Tang Forever, Fetch the Bolt Cutters . Waarom zou de overheid dat trouwens doen? Ik vertrouw die shit niet.
-trebremmit: drie albums van Radiohead, zodat de wilde dieren, muggen en kannibalen bij mij uit de buurt blijven.
Itchy: Hang Youth - Alles Moet Beter (om de overheid te fucken), Unwound - New Plastic Ideas (om heel vaak te draaien) en Nielson - Zo Van Aah Yeah (brandstof voor kampvuur)
-Rufus: Aftermath van de Stones, Sigur Ros () en van Phosphorescent - Live at the Music Hall.
Heerlijk rustig.
- Justus18: Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore + Grateful Dead - Dead Set + Yes - Tales From Topographic Oceans
- Rudi S: ik ben niet op mijn gemak bij deze vraag, de vraagsteller is toch niet toevallig OMT lid?
- Teunnis: Negativland - Over the Edge Radio Archive zal me wel eeen tijdje zoet houden. Voegen we ook nog twee projecten toe waar ik altijd al eens tijd voor zou willen hebben nemen: Robert Rich - Somnium en The Caretaker - Everywhere at the End of Time.
- Poles Apart: Talk Talk - Laughing Stock, Scott Walker - Tilt, John Coltrane - A Love Supreme.
- wendyvortex: Grand 12-Inches 2, Vic van de Reijt's Top 100 van Nederlandstalige Singles, 40 Greatest Hits van Hank Williams
- Lambf: Jaartje zonder muziek op een tropisch eiland lijkt mij wel prima eigenlijk, lekker rustig. Neem wel zo'n field recorder apparaatje mee.
- heartofsoul: Tannhäuser van Richard Wagner met Sawallisch als dirigent, de 5de van Mahler met Leonard Bernstein en Sinatra at the Sands van Sinatra samen met Count Basie. Maar drie albums, dat is uiteraard veel te weinig voor een jaar.
- dix: Doe maar drie platen van Genesis van vóór 1978. Maar ik weet nog niet of ik ze daadwerkelijk ga draaien
- Barney Rubble; Aphex Twin Selectecd Ambient works vol II, The Magnetic Fields - 69 Love Songs en
Natural Snow Buildings - The Dance of the Moon and the Sun
- mjuman: da's een verdomd moeilijke vraag, maar het zou mij helpen als ik dezelfde boot zit als Poles Apart, dix en Barney Rubble. Fijne albums - die Genesis albums van dix verpatsen we dan voor grof geld omdat dat die op dit moment da bomb zijn op dat Canarische eiland en zo vliegt dat jaar hedonistisch om
- Venceremos: Antlers- Familiars; Yabby You - Jesus Dread en Kate Bush - The Dreaming. Platen waar ik vaak naar teruggrijp.
- Fathead: ik zou niks meenemen. Ik koop daar ter plekke wel wat Genesis-albums van voor 1978.
-Etta: London Calling, The Essential Etta James en The Final Cut, omdat het kan
- herman: de grootste plaat ooit is schijnbaar een exemplaar van Hotel California met een diameter van 27 meter. Deze kan mooi dienst doen als vinylvloer in mijn nieuw te bouwen boomhut. Voor de muziek vertrouw ik op Arkology (Lee "Scratch" Perry) en een goede Serge Gainsbourg-verzamelaar.
- ZAP!: het gaat dus om het mooie artwork, of is er ook een geluidsinstallatie inclusief platenspeler? Maar nee, serieus, ik laat me niet zomaar op quarantaine sturen (ik ben namelijk gevaccineerd)! En al helemaal niet naar 'een Canarisch eiland', zul je zien dat je op La Palma gedropt wordt... serieus, poging 2: Palace Songs - Hope, Mr. Bungle - California, no. 3 kiezen is een crime, op dit moment zou ik zeggen: de ultieme Black Sabbath verzamelaar (ik weet niet welke dat is, maar dat zoek ik dan wel uit).
- Jordi: jullie kiezen wel lekkere plaatjes voor op de Canarische eilanden, zeg. Ik zou gewoon een verzamelaar van Temptation Island of Ben&Ruurd kiezen ofzo
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 07:42 uur
Binnenkort komt er alweer een nieuw Asterix-album uit.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
1
geplaatst: 18 oktober 2021, 08:05 uur
Binnenkort komt er alweer een nieuw Asterix-album uit.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
1
geplaatst: 18 oktober 2021, 08:21 uur
Binnenkort komt er alweer een nieuw Asterix-album uit.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
- Fathead: ik lees zelden strips. Dirkjan vind ik altijd erg leuk, daar heb ik ook wel een paar albums van. Vroeger ook wel de Generaal van Peter de Smet.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
- Fathead: ik lees zelden strips. Dirkjan vind ik altijd erg leuk, daar heb ik ook wel een paar albums van. Vroeger ook wel de Generaal van Peter de Smet.
1
geplaatst: 18 oktober 2021, 09:12 uur
Binnenkort komt er alweer een nieuw Asterix-album uit.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
- Fathead: ik lees zelden strips. Dirkjan vind ik altijd erg leuk, daar heb ik ook wel een paar albums van. Vroeger ook wel de Generaal van Peter de Smet.
- itchy: Art Spiegelman, Charles Burns, Joe Sacco (keigoede journalistiek in stripvorm), Eefje Wentelteefje, Suske en Wiske, Kaasheld en Poephoofd, Kamagurka
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
- Fathead: ik lees zelden strips. Dirkjan vind ik altijd erg leuk, daar heb ik ook wel een paar albums van. Vroeger ook wel de Generaal van Peter de Smet.
- itchy: Art Spiegelman, Charles Burns, Joe Sacco (keigoede journalistiek in stripvorm), Eefje Wentelteefje, Suske en Wiske, Kaasheld en Poephoofd, Kamagurka
1
geplaatst: 18 oktober 2021, 09:41 uur
Binnenkort komt er alweer een nieuw Asterix-album uit.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
- Fathead: ik lees zelden strips. Dirkjan vind ik altijd erg leuk, daar heb ik ook wel een paar albums van. Vroeger ook wel de Generaal van Peter de Smet.
- itchy: Art Spiegelman, Charles Burns, Joe Sacco (keigoede journalistiek in stripvorm), Eefje Wentelteefje, Suske en Wiske, Kaasheld en Poephoofd, Kamagurka
- wendyvortex: Kuifje, Guust Flater, Robbedoes & Kwabbernoot, De Generaal, Chlorophyl, Olivier Blunder.
Welke (oude of nieuwe) strips, comics of graphic novels lees jij nog graag?
- Mssr Renard: Asterix, Storm, Trigië, Blauwbloezen, Lucky Luke. Vroeger veel comics als Spawn en Lady Death/Purgatory, maar nu niet meer.
- B.Robertson: Philémon, Cocco Bill, Isabelle Avondrood, Creepy, Macabre, 1984, F.C. Knudde
- Fathead: ik lees zelden strips. Dirkjan vind ik altijd erg leuk, daar heb ik ook wel een paar albums van. Vroeger ook wel de Generaal van Peter de Smet.
- itchy: Art Spiegelman, Charles Burns, Joe Sacco (keigoede journalistiek in stripvorm), Eefje Wentelteefje, Suske en Wiske, Kaasheld en Poephoofd, Kamagurka
- wendyvortex: Kuifje, Guust Flater, Robbedoes & Kwabbernoot, De Generaal, Chlorophyl, Olivier Blunder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.