Overig / Algemeen / Vraag van de dag #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2017, 22:22 uur
Michael Jackson, Madonna of Prince?
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 07:43 uur
Michael Jackson, Madonna of Prince?
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
1
geplaatst: 28 juni 2017, 08:57 uur
Michael Jackson, Madonna of Prince?
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
0
geplaatst: 28 juni 2017, 10:14 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Kwantitatieve gegevens, Album verkopen, single verkopen, aantallen nummer één en top tien hits etc. Zelfs die criteria zijn nog niet helemaal scherp. Verkoopcijfers wereldwijd en dan alleen van de jaren '80 ook ook daarbuiten?
Prince blijft in de jaren '80 bv. ver achter bij George Michael/Wham als het aankomt op verkoopcijfers en nummer 1 hits. Niet dat je dan geen icoon kunt zijn, voor mij hoort Prince ook bij de grootsten uit de jaren '80.
In mijn belevingswereld waren er in 1989 (toen ik muziek begon te luisteren) 4 supersterren: Michael Jackson, Madonna, Prince en George Michael. Bruce Springsteen scoorde op dat moment al een paar jaar geen hits meer en Duran Duran (die ook erg groot waren) was qua hitsucces ook aardig op hun retour.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 10:21 uur
Michael Jackson, Madonna of Prince?
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 10:59 uur
Michael Jackson, Madonna of Prince?
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
- Prince uiteraard, het enige echte talent van deze drie. Madonna heeft wel veel leuke singles, maar verder muzikaal niet bijster interessant. MJ is een van de meest overschatte 'artiesten' ever.
Wel een tragisch figuur natuurlijk en alleen op die manier interessant.
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
- Prince uiteraard, het enige echte talent van deze drie. Madonna heeft wel veel leuke singles, maar verder muzikaal niet bijster interessant. MJ is een van de meest overschatte 'artiesten' ever.
Wel een tragisch figuur natuurlijk en alleen op die manier interessant.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 13:44 uur
Dat lijkt mij bijzonder sterk. En Whitney Houston heeft sowieso meer verkocht dan Prince en stond echt veel vaker op 1 in de hitlijsten.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 15:36 uur
Ik weet ook niet of de stelling van Edgar18 helemaal klopt. Want als je kijkt naar verkoopcijfers dan is Phil Collins (incl. zijn werk bij Genesis) de grootste artiest van de jaren 80 blijkens wikipedia.
0
Hendrik68
geplaatst: 28 juni 2017, 15:48 uur
Michael Jackson, Madonna of Prince?
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
- Prince uiteraard, het enige echte talent van deze drie. Madonna heeft wel veel leuke singles, maar verder muzikaal niet bijster interessant. MJ is een van de meest overschatte 'artiesten' ever.
Wel een tragisch figuur natuurlijk en alleen op die manier interessant.
-Hendrik68: Heb met alle 3 niet heel veel, maar tegelijkertijd kleven aan alle 3 natuurlijk een hele hoop mooie jaren 80 herinneringen. Voor alle 3 geldt dat ik ze na die tijd ook volledig uit het oog ben verloren en ze nooit meer gedraaid heb. Van alle 3 heb ik alleen van Madonna 1 CD en zij leeft nog, dus mag zij met de overwinning aan de haal.
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
- Prince uiteraard, het enige echte talent van deze drie. Madonna heeft wel veel leuke singles, maar verder muzikaal niet bijster interessant. MJ is een van de meest overschatte 'artiesten' ever.
Wel een tragisch figuur natuurlijk en alleen op die manier interessant.
-Hendrik68: Heb met alle 3 niet heel veel, maar tegelijkertijd kleven aan alle 3 natuurlijk een hele hoop mooie jaren 80 herinneringen. Voor alle 3 geldt dat ik ze na die tijd ook volledig uit het oog ben verloren en ze nooit meer gedraaid heb. Van alle 3 heb ik alleen van Madonna 1 CD en zij leeft nog, dus mag zij met de overwinning aan de haal.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 19:18 uur
Michael Jackson, Madonna of Prince?
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
- Prince uiteraard, het enige echte talent van deze drie. Madonna heeft wel veel leuke singles, maar verder muzikaal niet bijster interessant. MJ is een van de meest overschatte 'artiesten' ever.
Wel een tragisch figuur natuurlijk en alleen op die manier interessant.
-Hendrik68: Heb met alle 3 niet heel veel, maar tegelijkertijd kleven aan alle 3 natuurlijk een hele hoop mooie jaren 80 herinneringen. Voor alle 3 geldt dat ik ze na die tijd ook volledig uit het oog ben verloren en ze nooit meer gedraaid heb. Van alle 3 heb ik alleen van Madonna 1 CD en zij leeft nog, dus mag zij met de overwinning aan de haal.
- Hedser: Michael Jackson
- Johnny Marr: Alle drie.
- ArthurDZ: Allereerst: ik vind ze alle drie geweldige bijdrages aan het menselijke ras, maar op vlak van albums en singles heeft Prince wel het hoogste niveau gehaald wat mij betreft. Madonna heeft over een gigantisch lange tijdspanne verschillende geweldige nummers uitgebracht, maar weet me op albumvlak minder te boeien (zelfs Ray of Light zet ik niet zo vaak op). Van Michael Jackson vind ik vooral Thriller geniaal, hoewel hij daarvoor en daarna ook meer dan genoeg geweldige songs en albums heeft afgeleverd. Als ik een top 3 zou maken, dan zou het als volgt zijn: 1. Prince 2. Michael Jackson 3. Madonna. Sowieso wel drie van de beste popartiesten ooit. Ze hebben de lat te hoog gelegd, denk ik wel eens
- luigifort: Madonna 80s begin 90s, Prince een paar songs, Michael? Brr niks.
- Casartelli: alles behalve Prince
- Ataloona: Waarom precies deze drie namen? Ga je af op succesvolle jaren 80 singles dan zijn er nog wel een paar namen aan toe te voegen. Zoals Springsteen om maar wat fijners te noemen. Kiezende uit dit trio, dan Prince.
- panjoe: De beste nummers van alledrie. Vind er verder niet genoeg aan om een keuze te maken.
- itchy: alle3 hebben bergen en dalen gekend, doe mij dan maar die van Madonna.
- Arrie: Madonna.
- Alle drie niet. Ik draai hun muziek nooit. Thriller wel af en toe, maar de rest sowieso niet. Afgaande op het muzikale talent acht ik Prince de grootste van de drie. Maar ik voel geen verbinding met deze artiesten.
-dix : Madonna. Die andere twee ruiken een beetje raar.
Edgar18: De keuze voor deze drie artiesten is heel normaal, bij far de drie grootste wereldsterren van de jaren '80. Whitney Houston, Bruce Springsteen en George Michael staan daar echt een paar niveautjes onder. Maar goed, ik hou van alle drie maar toch net wel iets meer van MJ en Prince dan van Madonna. Prince vind ik over de hele linie gezien het sterkst (Sign 'O' the Times, Purple Rain, Parade) maar Michael Jackson doet daar met Off The Wall en Thriller heel weinig voor onder. Ex aequo op één Prince en Michael Jackson, Madonna daarachter.
- Graf: 1. MJ - 2. Madge - 3. Prince
-Lennon: no brainer. Prince. Niemand kan aan die man tippen.. niemand.
- Chevy: Een beetje een vreemd drieluik. De vergelijking tussen Prince en Michael Jackson kan ik snappen. De vergelijking tussen The Queen of Pop en The King of Pop ook, maar Prince is een compleet andere artiest dan Madonna. Anyway, Michael Jackson, hands down. Off the Wall t/m HIStory is beter dan eender welk album van Prince of Madonna en een top 10 nummers van deze drie artiesten zou voor 10 nummers uit Michael Jackson bestaan.
- Paap: in elk geval geen MJ. Doe maar Madonna, want heel veel hartjes voor Ray of light.
- mjuman: raar lijstje weer, 2 - 1 voor de dooien. Doe maar Prince, want die onvervulde belofte voor Kingdom come heeft iets tragisch moois in zich, terwijl het werk van Madonna gaandeweg steeds slechter wordt en die kinderlokker van Jacko me nooit kon boeien.
- Kronos: 1. Prince, 2. Michael Jackson, 3. Madonna
- Gerards Dream: Geen idee. Wie van de drie?
- Don Cappuccino: Vanwege de track Frozen kies ik voor Madonna. Prince zit muzikaal knap in elkaar, maar het doet me werkelijk waar helemaal niks. Hetzelfde geldt voor Michael Jackson.
- OWW: Michael natuurlijk. Van het begin tot het einde van zijn carrière alleen maar kwaliteit. Madonna vind ik geweldig tot en met Erotica, daarna werd het saai. Prince heeft een redelijk aantal fantastische nummers met zelfs een waar meesterwerk in 'When Doves Cry' maar bracht ook ontstellend veel troep uit helaas.
- Masimo: pas
~Slowgaze: Taylor Swift.
- JoaMuse: Madonna
- Sunderland: Madonna. Die heeft mij gedurende haar gehele carriere het meest verrast. En dan heb ik het wel degelijk over haar muziek.
- deric raven: Uitgaande van de jaren 80, Prince.
- perrospicados: geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar het goede antwoord!
- herman: Mijn eerste 3 albums waren van Michael (Bad), Madonna (True Blue) en George (Faith). Prince heb ik nooit echt iets mee gehad, Destijds Bad veruit het meest gedraaid, maar uiteindelijk toch heeft meest naar Madonna geluisterd denk ik.
- Prince uiteraard, het enige echte talent van deze drie. Madonna heeft wel veel leuke singles, maar verder muzikaal niet bijster interessant. MJ is een van de meest overschatte 'artiesten' ever.
Wel een tragisch figuur natuurlijk en alleen op die manier interessant.
-Hendrik68: Heb met alle 3 niet heel veel, maar tegelijkertijd kleven aan alle 3 natuurlijk een hele hoop mooie jaren 80 herinneringen. Voor alle 3 geldt dat ik ze na die tijd ook volledig uit het oog ben verloren en ze nooit meer gedraaid heb. Van alle 3 heb ik alleen van Madonna 1 CD en zij leeft nog, dus mag zij met de overwinning aan de haal.
- Hedser: Michael Jackson
0
geplaatst: 28 juni 2017, 19:38 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
0
geplaatst: 28 juni 2017, 19:43 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
2
geplaatst: 28 juni 2017, 19:49 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:05 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:16 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:20 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:28 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:36 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:37 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:41 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:42 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:46 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
0
Hendrik68
geplaatst: 28 juni 2017, 20:54 uur
[quote]Justus18 schreef:
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 22:15 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
0
geplaatst: 28 juni 2017, 23:19 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
0
geplaatst: 28 juni 2017, 23:40 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
0
geplaatst: 29 juni 2017, 08:02 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
- deric raven: maar ook The Smiths en Patti zijn goed.
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
- deric raven: maar ook The Smiths en Patti zijn goed.
0
geplaatst: 29 juni 2017, 08:58 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
- deric raven: maar ook The Smiths en Patti zijn goed.
- Lennon: Robert the Smiths
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
- deric raven: maar ook The Smiths en Patti zijn goed.
- Lennon: Robert the Smiths
0
geplaatst: 29 juni 2017, 09:39 uur
Mark E. Smith, Robert Smith of The Smiths?
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
- deric raven: maar ook The Smiths en Patti zijn goed.
- Lennon: Robert the Smiths
- Rogyros: Wat Johnny Marr zegt.
-Johan de witt: Alle Smiths zijn geweldig, Patti mag ook
- Edgar18: 1. The Smiths, 2. Elliot Smith, 3. Robert Smith, 4. James Todd Smith, 5. Patti Smith!
- Graf: Smif-n-Wessun
- Kronos: 0. Mark E. Smith, 0. Robert Smith, 0. The Smiths. Alleen Patti Smith is geweldig.
- luigifort: Robert Smith (en The Cure), Smiths ook tof. Patti ook.
- Cellulord: Hammersmith,
-Rudi S: Jan Smit
- Morthûl: Alle drie graag, met The Cure bovenaan.
- Johnny Marr: Smithers van The Simpsons.
- ArthurDZ: 1. Smiths 2. Lays 3. Pringles
- Justus18: Ch!pz
- mjuman: Klinkhamer, dé smid!
- Hendrik68: In het kader van de komende Tour zeg ik dan maar Luis Herrera. Maar van die andere 3 ken ik Mark E. niet, zijn The Smiths gruwelijk, dus dan blijft Robert over en de Cure was wel goed.
- itchy: Mark E, naturellement
- SuperSid: Ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de vleermuis ga...
- Don Cappuccino: Robert Smith
- deric raven: maar ook The Smiths en Patti zijn goed.
- Lennon: Robert the Smiths
- Rogyros: Wat Johnny Marr zegt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.