MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Azaad schreef:
(afbeelding)
Zo waar dat het pijn doet.

Onweerwolf
Stalin schreef:
(quote)

(afbeelding)

Azaad schreef:
(afbeelding)
Zo waar dat het pijn doet.

Assurancetourix

Jezus wat slecht

Alt-J have now changed their Twitter profile photo to that of a rice cake. Today marks one small step for humour, one giant leap for rice cakes.

aslan schreef:
(afbeelding)

Hahaha dit is nou mijn humor

Azaad
Wie hier is opgegroeid met Dragonball Z? Ik heb een geweldige parodie gevonden een aantal jaar terug van die geweldige serie met maar liefst 47 afleveringen tot nu toe, en een aantal films. De editing is fenomonaal, de script is hilarisch en de voice acting grenst aan het geniale. De interactie tussen de personages is al helemaal memorabel. Mocht er vraag naar zijn dan plaats ik hier wel één van mijn favoriete afleveringen. Die begint met het gevecht tussen Goku en Frieza. Werkelijk briljant.

Dragonball Z Abridged ofzo?

Misterfool
Ha, is dit nou wat men galgenhumor noemt. .

Arrie schreef:
Dragonball Z Abridged ofzo?

Die ja!

Azaad
Arrie weet. Kill_illuminati weet. Ik plaats wel gewoon mijn favoriete aflevering tot nu toe voor degenen die niet weten. Beter weten jullie.

Leuk, dat algoritme dat Facebook gebruikt voor de nieuwe "related articles" functie:

http://i57.tinypic.com/o04hl4.jpg

Het kan erger, je had ook Kane kunnen krijgen.

Azaad
http://images-cdn.9gag.com/photo/18382_700b.jpg
Zoals het een echte vrouw beaamt.

Franck Maudit
Azaad schreef:
Zoals het een echte vrouw beaamt.

Die is zo september '09

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.