MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Assange is Polemix in nieuwe Asterix

NRC

Assurancetourix

prachtig

Oeps...

Er kan nu ingezet worden wie de slapste jokes hier plaatst: die Rus of die bard?

Ik hou 't op ...

Franck Maudit
Mjuman schreef:
Ik hou 't op ...

Erik Satie, zonder twijfel.

Franck Maudit schreef:
(quote)

Erik Satie, zonder twijfel.

Valt te bezien - ik herinner me clipjes bij de Gymnades waarvan ik niet meer bijkwam - maar dat was vast onbedoeld.

Mjuman schreef:
Er kan nu ingezet worden wie de slapste jokes hier plaatst: die Rus of die bard?

Ik hou 't op ...

De beste slappe jokes komen van die bard. Heerlijk vage toevoegingen aan dit topic. Ik hou er wel van. Bij de recente GIF's wint die Rus het, vooral omdat ik sinds mijn vorige studentenhuis een schijthekel heb aan duiven. Die beesten kun je niet genoeg plagen.

Franck Maudit
De bard heeft z'n voorsprong nog wat vergroot

Franck Maudit schreef:
De bard heeft z'n voorsprong nog wat vergroot

(afbeelding)

Chewbacca in court over lack of ID while driving Darth Vader to Ukraine election

The Guardian

Chewbacca appeared in court today in Odessa and was fined $7.50. Ukraine: never boring.
https://pbs.twimg.com/media/CSPOmOOWwAA1dOq.jpg
Twitter

Misterfool

Maartenn (crew)

Hahaha, epic site.

hahahaha

Assurancetourix

Gast
geplaatst: vandaag om 09:13 uur

geplaatst: vandaag om 09:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.