MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
panjoe schreef:
Niet grappig. Berichten verwijderd.

Je hebt er anders een heleboel laten staan...

vigil schreef:
(quote)

Onweerwolf
vigil schreef:
(quote)

vigil schreef:
(quote)

aslan (crew)
harm1985 schreef:
Beetje overdreven. Ten eerste springt het in op een actuele kwestie en ten tweede is het niet (overdreven) racistisch. Straks mogen Belgen moppen ook niet meer. We willen niet mensen zich gekwetst voelen tenslotte.

moppen zijn grappig, racisme - hoe actueel ook - niet

aslan (crew)
MuMe is niet de plaats om deze discussie te voeren.

panjoe (moderator)
Precies. Berichten verwijderd.

Hier moest ik wel ff bij glimlachen:

Man met superieure muzieksmaak verziekt huisfeestje | De Speld

Rond twaalf uur had ik genoeg moed verzameld om Happy Birthday op te zetten voor een jarige vriendin, maar binnen een minuut schakelde hij alweer over op een obscure live-opname van Neutral Milk Hotel. We waren net lekker aan het zingen.”

Assurancetourix
Van Neutral Milk Hotel word mijn papagaai depressief

Nu maar hopen dat de moderators je grap niet te racistisch vinden ten opzichte van jonge meisjes die een huisfeestje geven.

Assurancetourix
Het woord superieur is anders tamelijk verdacht

Henry zette pas echt kwaad bloed met zijn persoonlijke favoriet, een conceptalbum van Baltische punkband Sanctimony
Die band is zo obscuur dat ze pas sinds gisteravond op MuMe staan. Zelfs wij kenden ze dus niet.

Assurancetourix
Muziek voor doven en slechthorenden

angelin schreef:
(quote)

Nu maar hopen dat de moderators je grap niet te racistisch vinden ten opzichte van jonge meisjes die een huisfeestje geven.

http://donthatethegeek.com/wp-content/uploads/2015/09/south-park-stunning-and-brave.png
De nieuwe moderator van MuMe

Maar niet te lang grappen maken over moderators, heeft iemand die ik goed ken ooit een ban opgeleverd

Misterfool
Stalin schreef:
De nieuwe moderator van MuMe

You pc, bro?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.