MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Pfffff, die zit ook al in just a joke 1, die zal onder boemerang of Gloria etc wel terug te vinden zijn.

Assurancetourix
Shangri-la schreef:
Onder welke steen kom jij vandaan?

Een menhir!

Assurancetourix

Assurancetourix

Deze zit dichter bij de waarheid...

I'll send you to gulag anyway.
Stalin's clapping test

Assurancetourix
De fles, wie heeft mijn fles

Assurancetourix

Improvision

Ben al 20 jaar groot liefhebber van Conan, maar onderstaande is zelfs voor zijn doen een behoorlijk dieptepunt.

Toch moest ik weer lachen

Stalin schreef:
Ben al 20 jaar groot liefhebber van Conan, maar onderstaande is zelfs voor zijn doen een behoorlijk dieptepunt.
(embed)
Toch moest ik weer lachen

Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
De definitie van 'joke' is weer goed zoek.

Dan heeft bovenstaande gebruiker vast ook een imponerend arsenaal aan grappen in huis, waar ik me nu al op verkneukel.

Onweerwolf
jasper1991 schreef:
Dan heeft bovenstaande gebruiker vast ook een imponerend arsenaal aan grappen in huis, waar ik me nu al op verkneukel.

Nee. Daarom post ik hier ook niet zo vaak. Daar zouden sommige mensen een voorbeeld aan moeten nemen. Dit topic wordt met de dag infantieler.

jasper1991 schreef:

silverlake

Het is grappig dat gebruikers blijven kijken en commentaar leveren op wat "joke"dan inhoudt.

Kijk dan niet!

Laat t topic links liggen,of plaats zelf een "joke".

infanti-hi-hi-hiel!

Moest hier wel om gniffelen, vooral die pinguins

Armed animals that look badass and dangerous when armed.

http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aQnGXz8_700b.jpg

Onweerwolf
silverlake schreef:
infanti-hi-hi-hiel!

Dat is inderdaad het correcte woord voor de gemiddelde bijdrage van Slowkees, Stalin en dat stripfiguur in dit topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.