MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
The Top 10 Science Jokes, As Told by Stephen Hawking
Link

Twee domme blondjes lopen over straat, zegt de een tegen de ander: "Mag ik in het midden lopen?"

#bengbeng

2MY
Maar daar rijden de auto's toch?

Is dat dan niet gevaarlijk?

Vandaar die #bengbeng?

panjoe (moderator)
He$$el_01 schreef:
Vandaar die #bengbeng?

Schnee
he? wat is de grap?

Maartenn (crew)
Hahahahaha, ik lig echt helemaal in een scheur

Duidelijk geen cosmopoliet: dezelfde tekst - in het Nederlands - ooit aangetroffen in een hotel-pension in Midsland, Terschelling.

Verklaring is een heel simpele: dit is geen traditionele pot om op af te gaan, maar een die de resten fijnmaalt, zodat er geen dikke rioleringspijp vereist is; denk type Sanibroyeur. Papier zou de fijnmaler kunnen verstoppen.

Amerikanen en toiletten: da's een heel apart boek - zelden zulke gebruiksonvriendelijke toiletten gezien als in US kantoren en openbare gebouwen; zelfs de meest elementairte privacy ontbreekt (plees zijn slechts afgeschot, met veel open ruimte onder en boven).

Veel NL plees zijn nl van het plateausoort en dat zorgt steeds bij Amerikanen voor grote hilariteit (doordat de 'dump' dan blijft liggen, voor de doortrek).

Nog meer wc nieuws uit Sochi.
https://pbs.twimg.com/media/Bfraj3eCUAAGg0n.jpg:large
Twitter

Deze is ook wel hilarisch.
Privacy

panjoe (moderator)
Dat met geen WC-papier in de WC gooien heb ik wel vaker gezien in het buitenland.

panjoe In Turkije heb ik dat idd ook wel gezien - geeft gewoon aan dat de lokale PIS (Poepinfrastructuur) 'gebrekkig' is en geen omvangrijke 'throughput' aankan.

trebrimmet #Privacy - zoals ik al aangaf, zijn Amerikanen (en Canadezen) gewoon leken op het gebied van poepen als 'social event' - in NL zijn we trendsetters; alle forten van de NL waterlinie boden die faciliteiten - zoals hier te zien is, op een foto van de site over de Waterlinie:
http://kennisloket.waterliniekennis.nl/images/getImageOrigineel.php?id=1001367

In landen in Azie is het heel normaal om toiletpapier in een aparte te doen zoals in het Sochi voorbeeld.

Ja, ik vond dat eigenlijk het minst vreemde verhaal van die link. Wijst wat mij betreft eerder op een bepaalde wereldvreemdheid van de journalist in kwestie.

Overigens bij de pictogrammen van trebremmit, die ene naast dat brakende poppetje is ook al gebruikelijk in Azie, omdat daar vaak een toilet een gat in de grond is en dus gehurkt de behoefte gedaan wordt.
Mensen die dat gewoon zijn gaan dus zo ook op de pot zitten.

Zo hoort het ook volgens de Russen: allemaal (weer) de kast in, gays ook

Ik snap er geen zak van.

Ik denk dat de foto's het tegengestelde weergeven dan het echte karakter van de pokemons of hoe je die dingen noemt. Ha
ha

Nou, nou wat leuk - ik plör van m'n stoel. Vol spanning wacht ik op het ontstaan van een MuPu-meter. Eigenlijk liever een MuSe-meter - invitation only, 't moet immers leuk blijven (fyi: Se = senior).

Classic shit. Waar is deel 2?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.