MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
panjoe (moderator)
Ik zou volledig achter de oprichting van een PokéMeter staan. Deze plaatjes vind ik overigens niet grappig.

Ik moest er wel mee lachen, vooral de lonely Exeggcute vond ik kostelijk.

Verder is PokéMeter natuurlijk een langgekoesterde droom van velen, maar MuSeMeter? Dat vind ik wel een heel triest idee eigenlijk.

Deel 2 heb ik overigens niet gevonden, al zou het me niet verbazen als daar 'a serious Wooper' bij zit.

Ik vind hem gek genoeg niet zo leuk, hoewel ik makkelijk val voor pokémongrappen.

Nogal makkelijk idd, maar een klein glimlachje kan er nog wel vanaf. Ik vind vooral die plaatjes tof waar vage dingen uit Pokémon worden benadrukt. Zoals deze: 15 Things In Pokemon That Make NO Sense - Pokemon Memes and Funny Pics - Pokestache

Slowgaze schreef:
Classic shit. Waar is deel 2?

Doorgespoeld door de plee in Sotsji. Kan me nauwelijks voorstellen dat je je hele leven the lonely poet wilt blijven. Dat zit er overigens vet cool in met dit soort keigave adhesiebetuigingen

corn1holio1 schreef:
de pokemons of hoe je die dingen noemt.

Pokémon (dat is dus al meervoud).

panjoe (moderator)
Teunnis schreef:
(quote)

Pokémon (dat is dus al meervoud).

Bovendien is de grap dat ze in de spellen een bepaalde 'nature' hebben, die bepaalt wat voor stats ze hebben en waarin ze snel groeien, zoals 'Hasty' (veel speed, weinig defense) en 'Lonely' (veel attack, weinig defense). Deze combinaties kunnen dus ook echt in het spel voorkomen. Maar dit even terzijde.

Enige terughoudendheid bij het aanspreken van celebrities is toch een deugd.

nclo schreef:
Nogal makkelijk idd, maar een klein glimlachje kan er nog wel vanaf. Ik vind vooral die plaatjes tof waar vage dingen uit Pokémon worden benadrukt. Zoals deze: 15 Things In Pokemon That Make NO Sense - Pokemon Memes and Funny Pics - Pokestache

Prachtmateriaal. Die met Misty en Haunter, geweldig.

Haha, deze vind ik wel erg leuk. De combinatie van veel vleermuizen en een extatische Batman...
En dan die riem! Het effect van Repel is inderdaad opgebruikt, dat kun je wel zeggen ja!

Klote-Zubats. Gelukkig heeft Batman wel flash, zo te zien.

Maartenn (crew)
Mensen, zullen we er geen sport van maken pokémongrappen uit te leggen zodat de oude garde ook mee kan komen? Dat verpest mijn kijkplezier

Wanneer is pokémondag geboekt? Kan ik het vast op de kalender zetten.

Wij snappen die grappen echt wel, kunnen daar alleen niet om lachen

spatiebalk grappen

Jemfenigkleite
Super

Op zich misschien triest, maar toch ook een tragische komedie.
Jihadist dood door paal
Yamoun zou in een vuurgevecht een neergeschoten elektriciteitspaal op zijn hoofd hebben gekregen.

'Kopstuk Sharia4Belgium in Syrië gedood' - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]

We zullen hem missen...

"Kop kopstuk stuk"

En hij stond voor paal...

Ik heb nog nooit zo'n grappige videoclip gezien.

Jemfenigkleite
Classic

Gast
geplaatst: vandaag om 16:12 uur

geplaatst: vandaag om 16:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.