Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 februari 2014, 15:13 uur
Ik zou volledig achter de oprichting van een PokéMeter staan. Deze plaatjes vind ik overigens niet grappig.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 15:32 uur
Ik moest er wel mee lachen, vooral de lonely Exeggcute vond ik kostelijk.
Verder is PokéMeter natuurlijk een langgekoesterde droom van velen, maar MuSeMeter? Dat vind ik wel een heel triest idee eigenlijk.
Deel 2 heb ik overigens niet gevonden, al zou het me niet verbazen als daar 'a serious Wooper' bij zit.
Verder is PokéMeter natuurlijk een langgekoesterde droom van velen, maar MuSeMeter? Dat vind ik wel een heel triest idee eigenlijk.
Deel 2 heb ik overigens niet gevonden, al zou het me niet verbazen als daar 'a serious Wooper' bij zit.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 15:51 uur
Ik vind hem gek genoeg niet zo leuk, hoewel ik makkelijk val voor pokémongrappen.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 16:53 uur
Nogal makkelijk idd, maar een klein glimlachje kan er nog wel vanaf. Ik vind vooral die plaatjes tof waar vage dingen uit Pokémon worden benadrukt. Zoals deze: 15 Things In Pokemon That Make NO Sense - Pokemon Memes and Funny Pics - Pokestache
0
geplaatst: 6 februari 2014, 17:52 uur
Slowgaze schreef:
Classic shit. Waar is deel 2?
Classic shit. Waar is deel 2?
Doorgespoeld door de plee in Sotsji. Kan me nauwelijks voorstellen dat je je hele leven the lonely poet wilt blijven. Dat zit er overigens vet cool in met dit soort keigave adhesiebetuigingen

0
geplaatst: 6 februari 2014, 20:08 uur
corn1holio1 schreef:
de pokemons of hoe je die dingen noemt.
de pokemons of hoe je die dingen noemt.
Pokémon (dat is dus al meervoud).
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 februari 2014, 20:22 uur
Bovendien is de grap dat ze in de spellen een bepaalde 'nature' hebben, die bepaalt wat voor stats ze hebben en waarin ze snel groeien, zoals 'Hasty' (veel speed, weinig defense) en 'Lonely' (veel attack, weinig defense). Deze combinaties kunnen dus ook echt in het spel voorkomen. Maar dit even terzijde.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 21:32 uur
Enige terughoudendheid bij het aanspreken van celebrities is toch een deugd.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 21:34 uur
nclo schreef:
Nogal makkelijk idd, maar een klein glimlachje kan er nog wel vanaf. Ik vind vooral die plaatjes tof waar vage dingen uit Pokémon worden benadrukt. Zoals deze: 15 Things In Pokemon That Make NO Sense - Pokemon Memes and Funny Pics - Pokestache
Prachtmateriaal. Die met Misty en Haunter, geweldig.

0
geplaatst: 6 februari 2014, 22:59 uur
"Repel's effect has worn off!" http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aG9MNo7_460s.jpg
0
geplaatst: 7 februari 2014, 12:30 uur
Haha, deze vind ik wel erg leuk. De combinatie van veel vleermuizen en een extatische Batman... 
En dan die riem! Het effect van Repel is inderdaad opgebruikt, dat kun je wel zeggen ja!

En dan die riem! Het effect van Repel is inderdaad opgebruikt, dat kun je wel zeggen ja!
1
Maartenn (crew)
geplaatst: 8 februari 2014, 13:20 uur
Mensen, zullen we er geen sport van maken pokémongrappen uit te leggen zodat de oude garde ook mee kan komen? Dat verpest mijn kijkplezier 
Wanneer is pokémondag geboekt? Kan ik het vast op de kalender zetten.

Wanneer is pokémondag geboekt? Kan ik het vast op de kalender zetten.
0
geplaatst: 8 februari 2014, 15:12 uur
Wij snappen die grappen echt wel, kunnen daar alleen niet om lachen 

0
geplaatst: 10 februari 2014, 08:06 uur
Op zich misschien triest, maar toch ook een tragische komedie.
Jihadist dood door paal
Yamoun zou in een vuurgevecht een neergeschoten elektriciteitspaal op zijn hoofd hebben gekregen.
'Kopstuk Sharia4Belgium in Syrië gedood' - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Jihadist dood door paal
Yamoun zou in een vuurgevecht een neergeschoten elektriciteitspaal op zijn hoofd hebben gekregen.
'Kopstuk Sharia4Belgium in Syrië gedood' - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
0
geplaatst: 11 februari 2014, 15:29 uur
* denotes required fields.