Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
Assurancetourix
geplaatst: 8 januari 2016, 13:15 uur
Jawel, op Mars is water dus groeien er bomen en overal waar bomen zijn
kom je boswachters tegen, maar daar had ik het niet over

0
geplaatst: 8 januari 2016, 20:08 uur
freddze schreef:
*) De drollen blijven in de gang, daar moet in gegrepen worden
*) De drollen blijven in de gang, daar moet in gegrepen worden

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 januari 2016, 20:48 uur
freddze schreef:
Enkele bloemlezingen uit brieven, gestuurd naar de huisvestingsdienst van een Vlaamse stad.
Enkele bloemlezingen uit brieven, gestuurd naar de huisvestingsdienst van een Vlaamse stad.

0
geplaatst: 10 januari 2016, 18:15 uur
Meestal kan ik elk van je berichten wel ergens de humor vinden Ass, maar bij deze lukt het me echt niet.
0
geplaatst: 12 januari 2016, 20:05 uur
Slowgaze schreef:
Zo gedraag jij je op social media als er een bekend persoon dood is - degladiool.nl
Zo gedraag jij je op social media als er een bekend persoon dood is - degladiool.nl
Hanna Bervoets was toch een dag eerder met een soortgelijke conclusie...
Maar wat mij op dit moment vooral fascineert, is hoe men reageert als een grote ster sterft. Ik onderscheid een soort stadia van publieke rouw op social media.
De eerste fase: ongeloof. Op Twitter wordt gezegd 'Dit kan niet waar zijn', met een linkje naar NU.nl. Al na vijf minuten treedt fase twee in werking. Dan begint iedereen de dood van de ster op zichzelf te betrekken. 'Ik heb hem ooit nog ontmoet', hoewel dat bij Bowie wel niet zoveel mensen zullen zijn. 'Ik had een poster toen ik tien was', dat soort totaal irrelevante dingen. Het eindpunt van de 'socialmediarouw' is bereikt wanneer men allerhande obscure clipjes gaat delen van de ster.
De eerste fase: ongeloof. Op Twitter wordt gezegd 'Dit kan niet waar zijn', met een linkje naar NU.nl. Al na vijf minuten treedt fase twee in werking. Dan begint iedereen de dood van de ster op zichzelf te betrekken. 'Ik heb hem ooit nog ontmoet', hoewel dat bij Bowie wel niet zoveel mensen zullen zijn. 'Ik had een poster toen ik tien was', dat soort totaal irrelevante dingen. Het eindpunt van de 'socialmediarouw' is bereikt wanneer men allerhande obscure clipjes gaat delen van de ster.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 14:12 uur
0
geplaatst: 13 januari 2016, 16:33 uur
Slowgaze schreef:
Ik heb anders nog bij Nikki Plessen in de klas gezeten. En de gitarist van de band van mijn schoonvader was vroeger recording engineer van David Bowie.
0
Assurancetourix
geplaatst: 13 januari 2016, 17:22 uur
harm1985 schreef:
Ik heb anders nog bij Nikki Plessen in de klas gezeten. En de gitarist van de band van mijn schoonvader was vroeger recording engineer van David Bowie.
(quote)
Mijn grootvader was houthakker in de Sahara.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 18:05 uur
Mijn grootvader was de uitvinder van de Philishave - hij heeft die grap van jou al in 1962 geschoren

0
Assurancetourix
geplaatst: 13 januari 2016, 18:07 uur
Mjuman schreef:
Mijn grootvader was de uitvinder van de Philishave - hij heeft die grap van jou al in 1962 geschoren
(quote)
Ik scheer liever nat, dat heb ik van m'n andere grootvader, die was kapper

* denotes required fields.