Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2016, 18:12 uur
0
geplaatst: 14 februari 2016, 21:40 uur
Ook in Duitsland hebben ze een tekort aan wiskunde leraren. De toelatingscommissie begint een versnelde sollicitatieprocedure. Kandidaat één wordt al spoedig aan de tand gevoeld: "Meneer, kunt u tot tien tellen? "is de eerste vraag. De kandidaat beaamt dit en doet een poging: "één, drie, vijf, zeven, negen, twee, vier, zes, acht, tien!" "Maar meneer dat zijn wel de juiste getallen, maar ze staan niet in de juiste volgorde. Mag ik u vragen wat u hiervoor gedaan heeft?"waarop de sollicitant antwoordt: "Nou, hiervoor was ik postbode". "Aha", is het antwoord, "helaas wordt u niet aangenomen."
Kandidaat 2 krijgt dezelfde vraag en telt als volgt: "tien, negen acht zeven zes vijf vier drie twee één" "Hmm, dat is niet goed, welke betrekking heeft u hiervoor gehad? " "Hiervoor werkte ik bij de NASA" . Ook deze kandidaat wordt afgewezen en de moed zakt al aardig in de schoenen. Echter kandidaat beantwoord de vraag naar volle tevredenheid: "één twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien" "Wel meneer, dat is prima ! Wat heeft u hievoor gedaan?" "Hiervoor was ik ambtenaar" anwoordt de sollicitant kordaat. "Zeg meneer, kunt u ook misschien verder tellen dan tot tien?" De kandidaat twijfelt geen ogenblik en vervolgdt: "ja, hoor; boer vrouw, koning, aas"
Kandidaat 2 krijgt dezelfde vraag en telt als volgt: "tien, negen acht zeven zes vijf vier drie twee één" "Hmm, dat is niet goed, welke betrekking heeft u hiervoor gehad? " "Hiervoor werkte ik bij de NASA" . Ook deze kandidaat wordt afgewezen en de moed zakt al aardig in de schoenen. Echter kandidaat beantwoord de vraag naar volle tevredenheid: "één twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien" "Wel meneer, dat is prima ! Wat heeft u hievoor gedaan?" "Hiervoor was ik ambtenaar" anwoordt de sollicitant kordaat. "Zeg meneer, kunt u ook misschien verder tellen dan tot tien?" De kandidaat twijfelt geen ogenblik en vervolgdt: "ja, hoor; boer vrouw, koning, aas"
0
geplaatst: 14 februari 2016, 22:30 uur
Aardige grap, maar iedereen weet dat speelkaarten pas bij de 2 beginnen 

0
geplaatst: 14 februari 2016, 22:44 uur
Ohja, das waar. Ditch de aas aan het einde, dan klopt het iets beter.
0
buizen
geplaatst: 16 februari 2016, 11:33 uur
Ondertussen bij de V&D.
Niet echt grappig.
Gevulde bonbons als 'goed voedsel' bestempelen vind ik dan wel weer 'grappig' (triest), doet denken aan Marie Antoinette die het Franse volk dat geen geld had om brood te kopen adviseerde: "Dan eten ze toch een cake!". Ivoren torens, vervreemding.
Niet echt grappig.
Gevulde bonbons als 'goed voedsel' bestempelen vind ik dan wel weer 'grappig' (triest), doet denken aan Marie Antoinette die het Franse volk dat geen geld had om brood te kopen adviseerde: "Dan eten ze toch een cake!". Ivoren torens, vervreemding.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 11:59 uur
Of ik snap de grap niet, of jij snapt dit topic niet. Wat zal het zijn?
0
geplaatst: 17 februari 2016, 06:00 uur
Stemrecht voor vrouwen laten vervallen voor een abonnement op Flair
Voila . stemmen da kunnen mannen toch ook doen he
Voila . stemmen da kunnen mannen toch ook doen he

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 februari 2016, 10:27 uur

Ik denk trouwens dat het meer zegt over de macht van een camera in je gezicht dan over iets anders. Kijk maar wat mensen altijd pikken van Maxim Hartman bij programma's als Ja Hoor, Omroep Maxim en Nog Meer Voor Mannen.
0
Franck Maudit
geplaatst: 17 februari 2016, 23:59 uur
Zijn ze nu echt hun bonus aan het verkwanselen? 

* denotes required fields.