MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Assurancetourix

Lukas

Dit is de foto van de aangespoelde Lukas:
http://www.ecomare.nl/typo3temp/GB/fab08e25c2.png

Ook in Duitsland hebben ze een tekort aan wiskunde leraren. De toelatingscommissie begint een versnelde sollicitatieprocedure. Kandidaat één wordt al spoedig aan de tand gevoeld: "Meneer, kunt u tot tien tellen? "is de eerste vraag. De kandidaat beaamt dit en doet een poging: "één, drie, vijf, zeven, negen, twee, vier, zes, acht, tien!" "Maar meneer dat zijn wel de juiste getallen, maar ze staan niet in de juiste volgorde. Mag ik u vragen wat u hiervoor gedaan heeft?"waarop de sollicitant antwoordt: "Nou, hiervoor was ik postbode". "Aha", is het antwoord, "helaas wordt u niet aangenomen."
Kandidaat 2 krijgt dezelfde vraag en telt als volgt: "tien, negen acht zeven zes vijf vier drie twee één" "Hmm, dat is niet goed, welke betrekking heeft u hiervoor gehad? " "Hiervoor werkte ik bij de NASA" . Ook deze kandidaat wordt afgewezen en de moed zakt al aardig in de schoenen. Echter kandidaat beantwoord de vraag naar volle tevredenheid: "één twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien" "Wel meneer, dat is prima ! Wat heeft u hievoor gedaan?" "Hiervoor was ik ambtenaar" anwoordt de sollicitant kordaat. "Zeg meneer, kunt u ook misschien verder tellen dan tot tien?" De kandidaat twijfelt geen ogenblik en vervolgdt: "ja, hoor; boer vrouw, koning, aas"

Aardige grap, maar iedereen weet dat speelkaarten pas bij de 2 beginnen

Ohja, das waar. Ditch de aas aan het einde, dan klopt het iets beter.

buizen
Ondertussen bij de V&D.
Niet echt grappig.
Gevulde bonbons als 'goed voedsel' bestempelen vind ik dan wel weer 'grappig' (triest), doet denken aan Marie Antoinette die het Franse volk dat geen geld had om brood te kopen adviseerde: "Dan eten ze toch een cake!". Ivoren torens, vervreemding.

Of ik snap de grap niet, of jij snapt dit topic niet. Wat zal het zijn?

Assurancetourix
Ik kan er geen chocola van maken

Franck Maudit
Schrijnend. En een beetje grappig.

Rechten opgeven

Stemrecht voor vrouwen laten vervallen voor een abonnement op Flair
Voila . stemmen da kunnen mannen toch ook doen he

panjoe (moderator)

Ik denk trouwens dat het meer zegt over de macht van een camera in je gezicht dan over iets anders. Kijk maar wat mensen altijd pikken van Maxim Hartman bij programma's als Ja Hoor, Omroep Maxim en Nog Meer Voor Mannen.

Dit (alternatieve klik) blijft geniaal .

Franck Maudit
Zijn ze nu echt hun bonus aan het verkwanselen?

moeders en telefoons

Herkenbaar

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.