MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

buizen
The Sound Of Music:
http://i.imgur.com/ZDjpEGJ.jpg

Assurancetourix

Assurancetourix

Ik ook

Als we dan toch bezig zijn met poep/abortus/maagdelijkheidsgrappen, dan kan onderstaande link ook wel...
http://electricretard.dk/

Op eigen risico !!!

Assurancetourix schreef:
Zum
(afbeelding)

Absoluut, te ziek voor woorden.
Maar na die plaatjes van Morthul moest ik er toch weer even aan denken.
Kreeg die link kortgeleden van kameraad uit London, wellicht dat het daar wel grappig is.

De joke van het jaar: LuckyTV | Louis van Gaal. Shapeshifter. - luckymedia.nl

Meest hilarische LuckyTV tot nu toe

Onweerwolf
Teunnis schreef:
De joke van het jaar: LuckyTV | Louis van Gaal. Shapeshifter. - luckymedia.nl

Meest hilarische LuckyTV tot nu toe

Vermoedelijk alleen leuk als je de context kent?

Iemand verandert in een kip en dan weer terug in zichzelf. Wat daar hilarisch aan is ontgaat mij volledig.

Ik heb ze wel eens leuker gezien bij Lucky tv.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Vermoedelijk alleen leuk als je de context kent?

Iemand verandert in een kip en dan weer terug in zichzelf. Wat daar hilarisch aan is ontgaat mij volledig.

Het is een haan. Vandaar ook de opmerking van de commentator over "Shapeshifting into a cock". Met zo'n gebrekkige kennis van zowel de Engelse taal als het dierenrijk is het dus niet zo vreemd dat je dit niet grappig vindt

Assurancetourix
Zo dan...

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(quote)

Het is een haan. Vandaar ook de opmerking van de commentator over "Shapeshifting into a cock". Met zo'n gebrekkige kennis van zowel de Engelse taal als het dierenrijk is het dus niet zo vreemd dat je dit niet grappig vindt

Want dat maakt het wel grappig? Omdat?

Hopelijk niet omdat 'cock' ook wel 'piemel' betekent?

Overigens sluit ik gaarne een weddenschap met je af over wie een meer gedegen kennis heeft van de Engelse taal. Dat ga jij namelijk echt niet van me winnen. Trust me.

Ik zou het niet doen GrafGantz voor je het weet is "storm wolf" wereldkampioen Engels praten

Onweerwolf schreef:
(quote)

Overigens sluit ik gaarne een weddenschap met je af over wie een meer gedegen kennis heeft van de Engelse taal. Dat ga jij namelijk echt niet van me winnen. Trust me.

De voertaal hier in huis is Engels, dus pas maar op met die weddenschap

Wat, is jouw vriendin nou nog niet ingeburgerd

Onweerwolf schreef:
(quote)

Het is grappig omdat Van Gaal. En omdat LuckyTV. Nu verwacht ik niet dat je het ineens wel grappig vind, maar ach

Leukste LuckyTV in lange tijd ja. De actie van Van Gaal was al erg grappig (zoals alleen Van Gaal dat kan) en met deze briljante bewerking er overheen heb je een LuckyTV-klassieker. Ook voor niet-voetbalfans waarschijnlijk behoorlijk komisch.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:05 uur

geplaatst: vandaag om 06:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.