Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2016, 11:41 uur
0
Assurancetourix
geplaatst: 4 mei 2016, 18:25 uur
0
Franck Maudit
geplaatst: 6 mei 2016, 16:46 uur
Assurancetourix schreef:
Het enige wat rijmt is je dubbele tijdmelding...
Het enige wat rijmt is je dubbele tijdmelding...
Het is niet omdat je niet kan zingen dat je daarom niet aardig moet zijn.
0
Assurancetourix
geplaatst: 7 mei 2016, 15:32 uur
Franck Maudit schreef:
(quote)
Ik wou eigenlijk dat zogenaamde rijmpje van Kramer bedelven onder rotte tomaten, eieren en alles wat ik in de vuilnisbak vinden kan, maar dat is fysiek en logistiek gezien nogal een tour de force, dus beperk ik me tot sarcasme en dan houd ik me nog in, anders krijg ik een mod op m'n dak, denk er zelfs aan om maar weer ouderwets brieven te gaan schrijven, ben de zelfcensuur hier op het internet tamelijk beu, daardoor krijg je van die slappe niets zeggende praatjes om iedereen maar een beetje te vriend te houden en aardig over te komen, snappie?
0
Franck Maudit
geplaatst: 8 mei 2016, 00:50 uur
Assurancetourix schreef:
Ik wou eigenlijk dat zogenaamde rijmpje van Kramer bedelven onder rotte tomaten, eieren en alles wat ik in de vuilnisbak vinden kan, maar dat is fysiek en logistiek gezien nogal een tour de force, dus beperk ik me tot sarcasme en dan houd ik me nog in, anders krijg ik een mod op m'n dak, denk er zelfs aan om maar weer ouderwets brieven te gaan schrijven, ben de zelfcensuur hier op het internet tamelijk beu, daardoor krijg je van die slappe niets zeggende praatjes om iedereen maar een beetje te vriend te houden en aardig over te komen, snappie?
Schop maar tegen scheentjes zoveel je wilt, alles om jou een glimlach te bezorgen.
Brieven zijn overigens altijd welkom. Internet heeft zo stilaan zijn beste tijd gehad.
0
Franck Maudit
geplaatst: 8 mei 2016, 23:38 uur
Maar voeten?
Mag ik aub nog zelf bepalen hoe ik aan mijn trekken kom?
Mag ik aub nog zelf bepalen hoe ik aan mijn trekken kom?
0
geplaatst: 9 mei 2016, 00:58 uur
Riza Tisserand op Twitter: "Op een schaal van 1 tot 10, hoe kwaad zijn Amsterdammers? Oh nee, er is geen schaal."
Beste grap over het falen van Ajax.
Beste grap over het falen van Ajax.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 10:33 uur
Haha, ik zie dit en de reacties erop nu pas. Ik snap niet zo goed wat je bedoelt - even afgezien van het feit of je het een grappig gedichtje vindt, rijmt het als een klok. Op mijn komisch talent is vast van alles aan te merken, over mijn vormvastheid ben ik behoorlijk zeker van mijn zaak.
0
Assurancetourix
geplaatst: 9 mei 2016, 15:52 uur
Kramer schreef:
Haha, ik zie dit en de reacties erop nu pas. Ik snap niet zo goed wat je bedoelt - even afgezien van het feit of je het een grappig gedichtje vindt, rijmt het als een klok. Op mijn komisch talent is vast van alles aan te merken, over mijn vormvastheid ben ik behoorlijk zeker van mijn zaak.
(quote)
Dat bedoel ik, een kinderhand is gauw gevuld en zelf die zou ik er niet mee opzadelen
0
geplaatst: 9 mei 2016, 16:12 uur
Assurancetourix die kritiek op andermans grap heeft is als Trump die kritiek heeft op iemand vanwege een onbeschofte opmerking. Het is bizar en hilarisch tegelijkertijd.
0
Assurancetourix
geplaatst: 9 mei 2016, 20:00 uur
GrafGantz schreef:
Assurancetourix die kritiek op andermans grap heeft is als Trump die kritiek heeft op iemand vanwege een onbeschofte opmerking. Het is bizar en hilarisch tegelijkertijd.
Jij lijkt me echt iemand die halverwege de roltrap naar boven tot de ontstellende ontdekking komt dat je eigenlijk naar beneden moet had moeten gaan.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 20:23 uur
harp afpakken en aan een boom binden 
Galliers kunnen ook incasseren toch?

Galliers kunnen ook incasseren toch?
0
geplaatst: 9 mei 2016, 20:37 uur
'Betreurt' rijmt gewoon op 'beurt' hoor en als je het hardop opleest, merk je dat het ritmisch prima loopt. Vond er verder niet zo veel aan, hoewel ik dat 'wier heengaan' wel fraai en deftig vind.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 20:47 uur
Ho-ho! Ik grijp namens de poëziepolitie in. Metrisch klopt het op veel punten niet helemaal. In de eerste regel is bijvoorbeeld de laatste lettergreep beklemtoond; in de tweede ook (als ik die normaal lees) , maar die zou ik nog kunnen accepteren; derde regel is onafgemaakt, maar dat zal wel mogen; vierde regel is catalectische drievoetige trochee.
0
Assurancetourix
geplaatst: 9 mei 2016, 20:47 uur
jasper1991 schreef:
'Betreurt' rijmt gewoon op 'beurt' hoor en als je het hardop opleest, merk je dat het metrum prima loopt. Vond er verder niet zo veel aan, hoewel ik dat 'wier heengaan' wel fraai en deftig vind.
'Betreurt' rijmt gewoon op 'beurt' hoor en als je het hardop opleest, merk je dat het metrum prima loopt. Vond er verder niet zo veel aan, hoewel ik dat 'wier heengaan' wel fraai en deftig vind.
't kan ook veel korter, zoiets als: Brood is hardstikke dood
* denotes required fields.