Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
Franck Maudit
geplaatst: 12 mei 2016, 23:52 uur
bennerd schreef:
Fuck yes! Dan kan ik zeggen dat ik Serge Simonart ken, die Prince en David Bowie en Lou Reed en Thom Yorke enzovoort enzovoort kent.
Fuck yes! Dan kan ik zeggen dat ik Serge Simonart ken, die Prince en David Bowie en Lou Reed en Thom Yorke enzovoort enzovoort kent.
Over Serge Simonart gesproken...
Laatste woorden van Bowie
0
Assurancetourix
geplaatst: 13 mei 2016, 08:40 uur
Geen idee of zo'n plaatje passend is hier,
http://s7.img.humo.be/q100/w850/h/img_129/1291827.jpg
maar geestig zijn ze zeker wel.
http://s5.img.humo.be/q100/w850/h/img_129/1291835.jpg
http://s7.img.humo.be/q100/w850/h/img_129/1291827.jpg
maar geestig zijn ze zeker wel.
http://s5.img.humo.be/q100/w850/h/img_129/1291835.jpg
0
silverlake
geplaatst: 16 mei 2016, 22:35 uur
panjoe schreef:
Even t.a.v. de discussie hier:
Dit leek mij niet zo'n ingewikkeld verzoek, maar blijkbaar is het voor sommigen toch erg lastig te begrijpen.
Dit topic is bedoeld om elkaar aan het lachen te maken met allerlei soorten grapjes, op voorwaarde dat die grapjes binnen de gedragsrichtlijnen van de site blijven. Als dit topic alleen maar wordt gebruikt om te kijken hoe ver we die richtlijnen kunnen oprekken, gooien we er een slotje op.
Even t.a.v. de discussie hier:
(quote)
Dit leek mij niet zo'n ingewikkeld verzoek, maar blijkbaar is het voor sommigen toch erg lastig te begrijpen.
Dit topic is bedoeld om elkaar aan het lachen te maken met allerlei soorten grapjes, op voorwaarde dat die grapjes binnen de gedragsrichtlijnen van de site blijven. Als dit topic alleen maar wordt gebruikt om te kijken hoe ver we die richtlijnen kunnen oprekken, gooien we er een slotje op.
Humor is in eerste plaats per definitie "niet fatsoenlijk"
Het is er juist voor om zware zaken luchtiger te maken.
Het is maar aan de persoon zelf of die zich erdoor beledigd o.i.d wil voelen.
Noemt iemand mij een kaaskop, tja, fijn voor diegene en ik haal mn schouders op.hetzelfde ij andere typerringen voor "nederlanders"zoals "zuinig" of , "langneuzen" (Fransen noemen ons "langneuzen") of "bleekscheten"
Noem ik iemand een neger, roodhuid of nazi dan wordt ik scheef aangekeken of ik misschien iets negatiefs bedoel.
.
als je er niet tegen kan,tegen humor,een bepaalde stero-typering of tegen een vooroordeel, ...klik dan niet op dit topic. .Bespaar jezelf een rotgevoel.
0
geplaatst: 17 mei 2016, 09:31 uur
silverlake schreef:
Humor is in eerste plaats per definitie "niet fatsoenlijk"
En ik maar denken dat humor er was om een beetje te kunnen lachen. Domme ik... Laten we alle fatsoenlijke posts hier maar bannen dan; dit topic is er immers voor humoristische posts..Humor is in eerste plaats per definitie "niet fatsoenlijk"
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 mei 2016, 14:14 uur
silverlake schreef:
als je er niet tegen kan,tegen humor,een bepaalde stero-typering of tegen een vooroordeel, ...klik dan niet op dit topic. .Bespaar jezelf een rotgevoel.
Het gaat niet om mij, het gaat om het beleid van MusicMeter dat wij handhaven. Dat heb ik bij deze gecommuniceerd en we gaan daar verder ook niet over in discussie.
0
Assurancetourix
geplaatst: 21 mei 2016, 11:31 uur
Geen tijd voor flauwe grapjes, 't schiet me opeens te binnen, het toilet moet nodig gereinigd en de schoenen nog gepoetst, druk, druk, druk.
0
Assurancetourix
geplaatst: 22 mei 2016, 16:13 uur
Ben ff weg om de hond uit te laten, de humor ligt op straat, hoop ik.
0
geplaatst: 30 mei 2016, 21:49 uur
Dacht even dat dit ook een bericht van De Speld was.
Typhoon aan de kant gezet door 'bevooroordeelde politie' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Helaas gewoon waar. Vind dat Typhoon er goed op reageert.
Typhoon aan de kant gezet door 'bevooroordeelde politie' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 31 mei 2016, 15:12 uur
Gretz schreef:
Ja dat wel, maar we leven in een land waar straks Zwarte Pieten ook verboden worden, waardoor alle gekleurde medelanders t land zullen moeten verlaten

* denotes required fields.