MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Assurancetourix
7:10

Ik snap geloof ik de grap niet helemaal

uhm...dat het een hele tijd duurt om dit filmpje te bekijken?

Ah, the joke's on us. Dat kan natuurlijk ook.

Geen idee, maar misschien volstaat het om de laatste 10 sec. te kijken. De clou bij dit soort klokkies, automaat, schijnt erin te zitten dat de achterkant van de kast open is, alleen met glas afgedekt zodat het uurwerk 'bloot' ligt

Assurancetourix
De grap is dat de mensheid zijn uiterste best doet om de tijd vast te leggen en het liefst op de duizendste seconde nauwkeurig, zodat Pietje tegen Jantje kan zeggen: ik ben lekker sneller dan jij, terwijl iedereen weet dat tijd een relatief begrip is, een seconde kan een eeuwigheid duren en vice versa.

Oh. Lachuh.

Ik maar wachten tot er iemand met em hamer dat ding stuk slaat, maar helaas.

Assurancetourix schreef:
...zodat Pietje tegen Jantje kan zeggen: ik ben lekker sneller dan jij, terwijl iedereen weet dat tijd een relatief begrip is, een seconde kan een eeuwigheid duren en vice versa.

Ik snap de grap nog steeds niet.

Pietje en de mensheid weten toch ook dat lekker sneller zijn dan Jantje relatief is?

Assurancetourix
Kronos schreef:
(quote)

Ik snap de grap nog steeds niet.

Pietje en de mensheid weten toch ook dat lekker sneller zijn dan Jantje relatief is?

Leg dat maar eens uit aan de haas, die geklopt werd door het schilpad.

Die weet toch ook dat Zeno's paradox al lang achterhaald is?

Assurancetourix
Kronos schreef:

Dat is onmogelijk, want dan zou het geen paradox zijn, anders gezegd: dat klinkt vrij paradoxaal.

De zogenoemde paradox ontstaat door een foute redenering en is makkelijk te achterhalen.

Wat er nu zo grappig zou zijn aan het maken van een chronometer blijft echter een mysterie.

Misschien was dit al bij eenieder bekend, maar voor mij was het nieuw en genieten:

Assurancetourix
Kronos schreef:
De zogenoemde paradox ontstaat door een foute redenering en is makkelijk te achterhalen.

Wat er nu zo grappig zou zijn aan het maken van een chronometer blijft echter een mysterie.

Het filmpje wekt de sugestie, dat zo'n reparatie in een minuutje gefixed is, net als die verbouwingen in eigen huis en tuin, daar gaat ook nooit iets mis.

Klopt toch ook , veel langer duurt dit toch niet

Overigens ging die Nico uit eigen huis en tuin even een afdichtrubbertje van een keukenkraan vervangen , bleek er boven die kraan een klok te hangen en zaten er tussen start en finish heel wat uren.

Assurancetourix
Rudi S schreef:
Klopt toch ook , veel langer duurt dit toch niet

Overigens ging die Nico uit eigen huis en tuin even een afdichtrubbertje van een keukenkraan vervangen , bleek er boven die kraan een klok te hangen en zaten er tussen start en finish heel wat uren.

Een rubbertje van een kraan vervangen? heel wat uren? dat is vreemd! want Nico is altijd snel klaar!

Kronos schreef:

http://i.imgur.com/njjv30j.gif

Assurancetourix
Als Kronos Chronos zou zijn, dan kan hij de grap misschien bevatten.

De 'grap' vatten is niet moeilijk. Erom lachen wel.

Assurancetourix
Kronos schreef:
De 'grap' vatten is niet moeilijk. Erom lachen wel.

Het is een wise crack, de enige die zich kapot lacht is de inzender.

Ik zeg wel eens "maak je niet dik"

en daar stoort iemand zich soms aan.

Dan zeg ik:

Jij bent niet lenig genoeg...

...om mij in te halen als ik hard wegren!

(zelf verzonnen .... dus goedkoop)

(dat zijn dan 2 grappen voor de prijs van 1)

(de laatste grap tel ik niet mee!)

(die is inclusief)

Assurancetourix
Ik wil mijn geld terug.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.