Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
3
geplaatst: 29 augustus 2016, 10:34 uur
Gummbah over Zomergasten (of in België: Alleen Elvis Blijft Bestaan):
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14067580_10153821165067876_3549739768447762388_n.jpg?oh=e61847bf3f7caf7faba044186044ba4c&oe=584EDA22
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14067580_10153821165067876_3549739768447762388_n.jpg?oh=e61847bf3f7caf7faba044186044ba4c&oe=584EDA22
1
geplaatst: 2 september 2016, 18:08 uur
uhm...dat het een hele tijd duurt om dit filmpje te bekijken?
0
geplaatst: 2 september 2016, 20:47 uur
Geen idee, maar misschien volstaat het om de laatste 10 sec. te kijken. De clou bij dit soort klokkies, automaat, schijnt erin te zitten dat de achterkant van de kast open is, alleen met glas afgedekt zodat het uurwerk 'bloot' ligt 

0
Assurancetourix
geplaatst: 2 september 2016, 23:26 uur
De grap is dat de mensheid zijn uiterste best doet om de tijd vast te leggen en het liefst op de duizendste seconde nauwkeurig, zodat Pietje tegen Jantje kan zeggen: ik ben lekker sneller dan jij, terwijl iedereen weet dat tijd een relatief begrip is, een seconde kan een eeuwigheid duren en vice versa.
0
geplaatst: 3 september 2016, 09:57 uur
Ik maar wachten tot er iemand met em hamer dat ding stuk slaat, maar helaas.
0
geplaatst: 3 september 2016, 10:47 uur
Assurancetourix schreef:
...zodat Pietje tegen Jantje kan zeggen: ik ben lekker sneller dan jij, terwijl iedereen weet dat tijd een relatief begrip is, een seconde kan een eeuwigheid duren en vice versa.
...zodat Pietje tegen Jantje kan zeggen: ik ben lekker sneller dan jij, terwijl iedereen weet dat tijd een relatief begrip is, een seconde kan een eeuwigheid duren en vice versa.
Ik snap de grap nog steeds niet.
Pietje en de mensheid weten toch ook dat lekker sneller zijn dan Jantje relatief is?
0
Assurancetourix
geplaatst: 3 september 2016, 12:36 uur
Kronos schreef:
Pietje en de mensheid weten toch ook dat lekker sneller zijn dan Jantje relatief is?
(quote)
Leg dat maar eens uit aan de haas, die geklopt werd door het schilpad.
1
geplaatst: 3 september 2016, 12:59 uur
Die weet toch ook dat Zeno's paradox al lang achterhaald is?
0
Assurancetourix
geplaatst: 3 september 2016, 13:22 uur
Kronos schreef:
Dat is onmogelijk, want dan zou het geen paradox zijn, anders gezegd: dat klinkt vrij paradoxaal.
0
geplaatst: 3 september 2016, 22:29 uur
De zogenoemde paradox ontstaat door een foute redenering en is makkelijk te achterhalen.
Wat er nu zo grappig zou zijn aan het maken van een chronometer blijft echter een mysterie.
Wat er nu zo grappig zou zijn aan het maken van een chronometer blijft echter een mysterie.
0
geplaatst: 4 september 2016, 00:11 uur
Misschien was dit al bij eenieder bekend, maar voor mij was het nieuw en genieten:
0
Assurancetourix
geplaatst: 4 september 2016, 11:12 uur
Kronos schreef:
De zogenoemde paradox ontstaat door een foute redenering en is makkelijk te achterhalen.
Het filmpje wekt de sugestie, dat zo'n reparatie in een minuutje gefixed is, net als die verbouwingen in eigen huis en tuin, daar gaat ook nooit iets mis.
0
geplaatst: 4 september 2016, 11:24 uur
Klopt toch ook , veel langer duurt dit toch niet 
Overigens ging die Nico uit eigen huis en tuin even een afdichtrubbertje van een keukenkraan vervangen , bleek er boven die kraan een klok te hangen en zaten er tussen start en finish heel wat uren.

Overigens ging die Nico uit eigen huis en tuin even een afdichtrubbertje van een keukenkraan vervangen , bleek er boven die kraan een klok te hangen en zaten er tussen start en finish heel wat uren.
0
Assurancetourix
geplaatst: 4 september 2016, 11:35 uur
Rudi S schreef:

Een rubbertje van een kraan vervangen? heel wat uren? dat is vreemd! want Nico is altijd snel klaar!
2
geplaatst: 4 september 2016, 13:48 uur
Kronos schreef:
http://i.imgur.com/njjv30j.gif
0
Assurancetourix
geplaatst: 4 september 2016, 16:03 uur
Als Kronos Chronos zou zijn, dan kan hij de grap misschien bevatten.
0
Assurancetourix
geplaatst: 5 september 2016, 00:21 uur
Kronos schreef:
De 'grap' vatten is niet moeilijk. Erom lachen wel.
De 'grap' vatten is niet moeilijk. Erom lachen wel.
Het is een wise crack, de enige die zich kapot lacht is de inzender.
0
geplaatst: 5 september 2016, 00:38 uur
Ik zeg wel eens "maak je niet dik"
en daar stoort iemand zich soms aan.
Dan zeg ik:
Jij bent niet lenig genoeg...
...om mij in te halen als ik hard wegren!
(zelf verzonnen .... dus goedkoop)
(dat zijn dan 2 grappen voor de prijs van 1)
(de laatste grap tel ik niet mee!)
(die is inclusief)
en daar stoort iemand zich soms aan.
Dan zeg ik:
Jij bent niet lenig genoeg...
...om mij in te halen als ik hard wegren!
(zelf verzonnen .... dus goedkoop)
(dat zijn dan 2 grappen voor de prijs van 1)
(de laatste grap tel ik niet mee!)
(die is inclusief)

* denotes required fields.