Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
1
geplaatst: 30 oktober 2017, 21:14 uur
Jongens, wat kunnen jullie toch zeuren. Naar mijn weten zijn de mensen die tegenover Kev zitten vrienden van hem, en vrienden mogen wel eens elkaar speels treiteren/plagen/trollen. Het is ocharme een dessertje.
Oh, en die mensen kunnen net zo goed van het "verbrod" dessert een foto nemen en erbij schrijven "I wanted to make a beautiful picture of this dessert, but Kev kinda ruined it". Zelf ik zou het dan nog durven liken, want dan was het - at least - nog een beetje grappig geweest...
Oh, en die mensen kunnen net zo goed van het "verbrod" dessert een foto nemen en erbij schrijven "I wanted to make a beautiful picture of this dessert, but Kev kinda ruined it". Zelf ik zou het dan nog durven liken, want dan was het - at least - nog een beetje grappig geweest...

0
geplaatst: 30 oktober 2017, 22:09 uur
Als ik een camera op mijn telefoon zou hebben en 5 van dit soort momenten zou moeten filmen (met mijn familie/kennissen/vrienden in het achterhoofd) moet ik 5 miljoen keer uiteten gaan voordat ik die heb.
De meeste mensen in mijn omgeving zijn gelukkig nog niet vergroeid met hun telefoon. Ik heb er zelf al niks mee en krijg er zelfs steeds meer een hekel aan. 's Ochtends al een paar keer telefoonzombies moeten ontwijken op het fietsje en tijdens concerten vind ik het ook erg storend.
De meeste mensen in mijn omgeving zijn gelukkig nog niet vergroeid met hun telefoon. Ik heb er zelf al niks mee en krijg er zelfs steeds meer een hekel aan. 's Ochtends al een paar keer telefoonzombies moeten ontwijken op het fietsje en tijdens concerten vind ik het ook erg storend.
0
geplaatst: 6 november 2017, 17:05 uur
Kudos voor School Is Cool voor deze voortreffelijke reply op de hilarisch slechte recensie van Bert Hertogs van Concertnews.be 

2
geplaatst: 10 november 2017, 11:30 uur
ALL HAIL THE MIGHTY ROCK!
Photoshopping Climbers Out of Images Becomes Funny Rock Worshipping Scene | Fstoppers
Photoshopping Climbers Out of Images Becomes Funny Rock Worshipping Scene | Fstoppers
2
geplaatst: 12 november 2017, 18:32 uur
Veel versprekingen op nieuw album Pink Freud - De Speld
Heerlijk dit.
Heerlijk dit.
1
geplaatst: 12 november 2017, 19:09 uur
Slowgaze schreef:
Heerlijk dit.
Dat zei je moeder gisteren ook.Heerlijk dit.
6
geplaatst: 20 november 2017, 22:52 uur
Het is geen grap, al zou je het wel denken, maar ik vond hem hier toch erg goed passen:
Marco Borsato was 'zijn tijd ver vooruit' met samenwerking Ali B | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Marco Borsato was 'zijn tijd ver vooruit' met samenwerking Ali B | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
1
geplaatst: 21 november 2017, 06:51 uur
Arrie schreef:
Het is geen grap, al zou je het wel denken, maar ik vond hem hier toch erg goed passen:
"Wit licht was inderdaad anders dan anders. Maar dat was De bestemming ook. Daarin zat een Iers fluitje. Veel mensen waarschuwden me: zou je dat nou wel doen?

0
geplaatst: 21 november 2017, 17:30 uur
Haha die Marco, wij zitten hier op de site te pronken met Radiohead, Zappa en Animal Collective terwijl de echt grote vernieuwer in de popmuziek gewoon in een huisje in Blaricum woont 

* denotes required fields.