Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 10 maart 2014, 17:34 uur
Rudi S heeft 'm door. Het is een beetje een woordspeling
(in tennis is het game set & match).Ik word zo waar nog dichterlijk op mijn oude dag. Slowgaze mag wel uit gaan kijken

0
geplaatst: 10 maart 2014, 17:38 uur
Ik ben bekend met de uitdrukking game, set & match. Juist daarom vroeg ik het me af
Misterfool schreef:
Ik wordt
Laat het Maarten maar niet lezen. Ik wordt

0
geplaatst: 10 maart 2014, 17:43 uur
Misterfool schreef:
(in tennis is het game set & match).Ik wordt zo waar nog dichterlijk op mijn oude dag. Slowgaze mag wel uit gaan kijken
(in tennis is het game set & match).Ik wordt zo waar nog dichterlijk op mijn oude dag. Slowgaze mag wel uit gaan kijken
Dank voor dit overheldere en zonneklare voorbeeld van een overstatement - ik hoop dat Sloomblik snel leest now that his people need him

Overigens vind het een typisch Grafiaanse post

0
geplaatst: 10 maart 2014, 18:37 uur
Maarten heeft toch helemaal geen tijd hiervoor, die is het boekenweekgeschenk aan het lezen.
0
Germ (crew)
geplaatst: 11 maart 2014, 20:22 uur
23 Creative Portraits Of People Posing With Old Vinyl Sleeves - 9GAG
Platenhoezen komen tot leven. Heel knap gedaan!
0
Schnee
geplaatst: 11 maart 2014, 21:04 uur
Ja, dat is toch het stokoude "sleeveface" idee... de meeste van die foto's zijn echt al heel oud.
0
geplaatst: 11 maart 2014, 21:08 uur
0
geplaatst: 11 maart 2014, 21:37 uur
Germ schreef:
Zie ook dit topic van 6 jaar geleden. Maar wel tof idd.

De Site >> Gebruikers >> Sleeveface
0
geplaatst: 13 maart 2014, 10:35 uur
Ik heb echt veel Pokémon gespeeld maar ik snap geen drol van die strip.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 maart 2014, 12:00 uur
Die Ibanstrip 
En de crux van die pokémonstrip is dat Ditto de vader is van charmander/-meleon/-izard. Hij verandert zich in al die andere pokémon om hem op te voeden omdat moeder charizard (neem ik aan) dood is. Echt mooi joh.

En de crux van die pokémonstrip is dat Ditto de vader is van charmander/-meleon/-izard. Hij verandert zich in al die andere pokémon om hem op te voeden omdat moeder charizard (neem ik aan) dood is. Echt mooi joh.
0
geplaatst: 13 maart 2014, 14:06 uur
Nou nou nou, wat een breinbreker, zeker de nieuwe verloofde van Bonnie 
Dan had je wel een leukere kunnen bedenken: nieuw CS Rotterdam trekt meer volk dan de Kuip - alleen omdat de poortjes nog niet lopen als een trein, weet de NS niet wat voor volk ze in de kuip hebben

Dan had je wel een leukere kunnen bedenken: nieuw CS Rotterdam trekt meer volk dan de Kuip - alleen omdat de poortjes nog niet lopen als een trein, weet de NS niet wat voor volk ze in de kuip hebben

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 maart 2014, 15:35 uur
Mjuman schreef:

Dit is niet grappig.
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 maart 2014, 18:26 uur
Een vrouw stuurt haar man naar de winkel.
Zegt ze: "Eén krat bier...
... en als ze eieren hebben, neem je er zes."
Na een poosje komt de man thuis. Zegt zijn vrouw: "Waarom heb je nou zes kratten bier meegenomen?"
Zegt de man: "Ze hadden eieren!"
Zegt ze: "Eén krat bier...
... en als ze eieren hebben, neem je er zes."
Na een poosje komt de man thuis. Zegt zijn vrouw: "Waarom heb je nou zes kratten bier meegenomen?"
Zegt de man: "Ze hadden eieren!"
0
geplaatst: 15 maart 2014, 22:11 uur
* denotes required fields.