MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
De mijne wel

Ik vind ze niet eens zo ingewikkeld (en ook niet zo heel leuk). Alleen 12 snap ik niet.

Misterfool
Sommige grappen in stoepkrijt's post zijn best wel leuk, No. 3, 17 en 20 bijvoorbeeld.

Arrie schreef:
Ik vind ze niet eens zo ingewikkeld
Dan ben jij dus intellectueel

Arrie schreef:
Ik vind ze niet eens zo ingewikkeld (en ook niet zo heel leuk). Alleen 12 snap ik niet.
Octaal 31: 3 X 8 + 1 = 25 (Decimaal)

Zitten wel leuke tussen inderdaad

Arrie schreef:
Tja, Universiteit en bij jou zitten alle natuurkundelessen nog vers in het geheugen.

Ik vind 2, 3, 4 en 13 het leukst.

Heisenberg went for a drive and got stopped by a traffic cop. The cop asked, "Do you know how fast you were going?" Heisenberg replied, "No, but I know where I am."

There was an old lady called Wright
who could travel much faster than light.
She departed one day
in a relative way
and returned on the previous night.

chevy93 schreef:
(quote)
Tja, Universiteit en bij jou zitten alle natuurkundelessen nog vers in het geheugen.

Ik vind 2, 3, 4 en 13 het leukst.

Huh? Natuurkunde was nou niet bepaald m'n sterkste vak, en heb ik al zo'n zeven jaar niet meer gehad.

Het is natuurlijk wel vwo-niveau en veelal basisnatuurkunde (of soms gewoon een beetje Engels kunnen).

Verder ben je blijkbaar bekend met de theorieën van o.a. Satre, Heisenberg, Chromsky en Gödel. Dan ben je toch al een behoorlijk eind ten opzichte van de gemiddelde persoon.

Dat is wel waar, die vergen inderdaad wel bovengemiddelde kennis.

Heisenberg went for a drive and got stopped by a traffic cop. The cop asked, "Do you know how fast you were going?" Heisenberg replied, "No, but I know where I am."

En dat kwam natuurlijk weer door die blauwe meth

Die van Sartre snap ik niet, terwijl ik zijn existentialisme net op school heb behandeld. Toch niet intellectueel genoeg.

Kos
Huub is een baas.

Als het niks wordt met die gemeenteraadsverkiezingen kan hij het altijd nog in Toronto proberen, daar zijn later dit jaar verkiezingen voor het burgemeesterschap.

tuktak
Politieke statements verwijderd, kiezen mag morgen in het stemlokaal

Schnee
stoepkrijt schreef:
Humor voor de intelligente medemens:
(afbeelding)

typisch Amerikaans om te denken dat dit voor "intelectuelen" is...

Ik vond het gewoon wel lollig en werd niet zenuwachtig of ik wel intellectueel genoeg ben.

9, 11, 12, 13, 17 snap ik niet.

9 vond ik wel leuk. Een union is een bepaalde koppeling van een leiding, terwijl een scheikundige te maken heeft met niet-geïoniseerde stoffen.

Ah, dat wist ik ook niet. Gaat dus om het onderscheid tussen "un-ionized" en."union-ized".

Ik snap em niet.

Is een nederlands grapje , verkiezingen geweest weet je wel

Paap_Floyd schreef:
9 vond ik wel leuk. Een union is een bepaalde koppeling van een leiding, terwijl een scheikundige te maken heeft met niet-geïoniseerde stoffen.

Jaja, het uitleggen van grappen; en dan een beta die aan semantiek - meer een 'alpha-ding' - gaat doen.
Wat union is, lijkt me obvious (in welke letterlijke of figuurlijke zin ook) en "un" (NL "on") is ongeveer een van de meest gebruikte prefixen om het tegendeel aan te geven, zoals in "onprettig".

Rudi S schreef:
Is een nederlands grapje , verkiezingen geweest weet je wel

Ow dank je, dacht dat het opnieuw een intellectuele grap was!

De nieuwe Willy Keurig. Aanzienlijk minder leuk dan de Sinterklaas-editie, maar toch:

Elvis, Tupac, Kurt Cobain, John Lennon zijn toch niet dood.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:59 uur

geplaatst: vandaag om 04:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.