menu

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:


avatar van dix
dix
Poek schreef:
Maar wat is het antwoord op 4?

Heeft er niemand Talk Talk gezegd?
Of is die vader daar te jong voor?

avatar van Venceremos
Smoke on the Water toch?

avatar van Slowgaze
dix schreef:
Heeft er niemand Talk Talk gezegd?

Ja, verdomd, dat is 'm gewoon.


avatar van Fathead
Kos schreef:
(afbeelding)


Hier moest ik echt onbeschaafd hard om lachen.




avatar van dix
dix
Kos schreef:
(afbeelding)

Leuk, al kende ik hem al in een andere vorm. Mijn schoonzus wordt - waar ze niet bij is - door ons steevast Iggy genoemd




avatar van ArthurDZ
Ja, dit klopt min of meer







avatar van dix
dix
Allemaal Voorlinden?

avatar van Slowgaze
Dat is wel de enige die bij naam genoemd wordt omdat daarop gereageerd wordt. Mede daarom vermoed ik dat er ook andere musea bij zitten; gezien de opmerking over kletspraat over vrijheid vermoed ik dat iemand ook zat te klagen over de expositie Vrijheid in De Fundatie, die ik overigens verder compleet gemist heb. Het lijkt mij trouwens ook dat tenminste een van de andere reacties op het Stedeljk slaat; die komen nogal eens aanzetten met het soort over ambitieuze, artyfarty shit waar hier over geklaagd wordt.

Ik mag dit zeggen want ik heb een keer een kunstkritiekprijs gewonnen.

avatar van GrafGantz
The Stiedeluck.

avatar van dix
dix
Slowgaze schreef:
Die komen nogal eens aanzetten met het soort over ambitieuze, artyfarty shit waar hier over geklaagd wordt.

* doorgestuurd aan Kakhiel *

avatar van Slowgaze
GrafGantz schreef:
The Stiedeluck.

Next to the Ven Goog.

avatar van Onweerwolf
Deze mensen verwoorden precies mijn gedachten over moderne kunst in het algemeen maar dan met extra taalfouten als bonus.

Geef mij maar moderne kutmuziek, zonder pretentie maar wel met peren.

avatar van dix
dix
Sowieso kom ik nu de restricties opgeheven zijn, toch nog maar weinig in museum of op het terras. Waarom zou ik? Tegenwoordig installeer ik mijzelf op zaterdag in het park met een sixpack en iets van de Kunstuitleen. Scheelt echt een hele hoop geld.

avatar van Johnny Marr
Slowgaze schreef:

Ik ga helemaal stuk hier.

Idem.

avatar van Barney Rubble
Onweerwolf schreef:
Deze mensen verwoorden precies mijn gedachten over moderne kunst in het algemeen

+1
Beste reactie is nog wel van de persoon die 5* geeft omwille van de sanitaire voorzieningen. Duchamp zou trots geweest zijn.

avatar van chevy93
Onweerwolf schreef:
Deze mensen verwoorden precies mijn gedachten over moderne kunst in het algemeen maar dan met extra taalfouten als bonus.

Geef mij maar moderne kutmuziek, zonder pretentie maar wel met peren.
't Is toch een beetje de poëzie onder de beeldende kunst.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:46 uur

geplaatst: vandaag om 09:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.