MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
De foto is wel veruit het grappigste op deze pagina. Mijn post is kunst.

Those pretzels that make you thirsty are going to come back in style

Onweerwolf
Rudi S schreef:
Wolfje, Wolfje , jij schiet nu echt wel door in jouw sombermanbubbel, jij moet echt een avondje lekker gaan stappen.

Dat is zeker waar. Helaas mag dat niet.

Over 4 dagen is het precies een jaar geleden dat ik voor het laatst ging stappen.

Het is nog te vroeg om het te gaan hebben over de keer dat ik voor 't laatst ging stappen, dus even wat anders:

https://i.ibb.co/YhvF9kK/smekrubo.jpg

Ziet er wel smerig uit zo

Jordi blijft toch echt de enige echte eindbaars hier op mume.

Onweerwolf
Barney Rubble schreef:
(afbeelding)

Ik zou het bij synthpop memes houden als ik jou was.

Onweerwolf
jordidj1 schreef:
(afbeelding)

Onweerwolf schreef:
Zal ik dan maar weer degene zijn die vraagt om hem eens uit te leggen?

Geparafraseerd gebbetje (uit: De Stakende Stad (2016)):

Er liep eens een Jood over een (de?) A'dams vismarkt. Een koopman zag ineens een vissenstaart onder diens kaftan uitsteken en zei:

"Hee, jij! Ofwel, trek jij de volgende keer een langere kaftan aan, ofwel steel jij de volgende keer een kortere vis!"

Tijd voor een ouderwetsche tekstmop: een autorijdende kwantumfysicus wordt staande gehouden door een politieagent. De agent vraagt: 'Weet je wel hoe hard je rijdt?' De kwantumfysicus antwoordt: 'Nee, maar ik weet wel precies waar ik ben.'

Slowgaze schreef:
De agent vraagt: 'Weet je wel hoe hard je rijdt?'

Op zich wel een bijzondere vraag omdat op dat moment de auto stil staat .

Zo zijn agenten, die stellen niet de slimste vragen.

BrotherJohn
staan twee herten in de wei, vraagt de ene aan de andere: waarom heb je een zonnebril op? zegt de andere: omdat ik een ray ban.

Onweerwolf
Het is bijna niet te geloven maar pagina 131 was gewoon sterker dan deze tot dusverre.

Onweerwolf schreef:
Het is bijna niet te geloven maar pagina 131 was gewoon sterker dan deze tot dusverre.

Oké, speciaal voor Onweerwolf:

Er lopen twee oenen over straat. Zegt de ene oen tegen de andere oen: mag ik in het midden lopen?

Dit zijn inderdaad niet bepaald de hoogtijdagen van dit topic. Terwijl je zou zeggen dat rumoerige tijden juist voor meer humor zorgt.

Teunnis schreef:
Dit zijn inderdaad niet bepaald de hoogtijdagen van dit topic. Terwijl je zou zeggen dat rumoerige tijden juist voor meer humor zorgt.

Beter kunnen is uploaden!

Nou vooruit, een kwaliteitsgrap:

https://i.redd.it/2w2iv5gty2951.png

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/635/emo.gif

Onweerwolf schreef:

Ik ben benieuwd naar een grafiekje van pag. 1 t/m 132 - die heb je vast wel ergens.

BrotherJohn
een orgel-joke dan

Beter dan het origineel!

Ook een leuk shirt trouwens.

Orgel Joke

Joke heeft er goed de vaart inzitten zeg. Die is voor de lunch al klaar.

Joke is nu Sister Ray van de VU aan het instuderen.

Op 3FM werd vanochtend Behind Blue Eyes gedraaid. Dat werd niet door iedereen gewaardeerd: "Slap aftreksel van het origineel!" "Het origineel is veel beter!" "Verkrachting!"

Het was de originele versie die gedraaid werd.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.