MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Dat nummer is in alle versies hemeltergend kut, net als deze pagina.

Pagina 131 - 132 : 1-2

Onweerwolf
Arrie schreef:

Ook een leuk shirt trouwens.

Ik heb ook een shirt met vlindertjes er op.

Ik heb hier wel een paar keer hardop gelachen.

Online V***bal Stemwijzer

Credits voor het vinden gaan naar Gretz.

Ingevuld, de uitslag was nog best onverwacht

Vooruit dan.

Een onweerwolf wandelt een café binnen, gaat aan de bar zitten en bestelt een biertje. “Dat is dan vijfentwintig euro,” zegt de barman. De onweerwolf vindt dat wel een beetje duur, maar legt toch vijfentwintig euro op de toog, krijgt een versgetapt biertje voorgezet en begint er op zijn gemak van te drinken. Na een tijdje krijgt hij in de gaten dat het hele café naar hem aan het staren is. “Tjonge,” zegt hij tegen de barman, “de hele zaak is hier naar mij aan het kijken. Wel een beetje onbeleefd, vindt u ook niet?” “Je moet dat begrijpen,” zegt de barman, “wij krijgen hier niet vaak onweerwolven over de vloer.”

“Nee, dat snap ik,” zegt de onweerwolf, “als je vijfentwintig euro voor een biertje vraagt…”

Walking home after a girls' night out, two women pass a graveyard and stop to pee.
The first woman has nothing to wipe with, so she uses her underwear and tosses it.
Her friend, however, finds a ribbon on a wreath, so she uses that.
The next day, the first woman's husband phones the second woman's husband, furious: "My wife came home last night without her panties!"
"That's nothing," says the other."Mine came back with a card stuck between her butt cheeks that said, 'From all of us at the fire station, we'll never forget you.'"

wie maakt de Pokémon-versie?

_o_

Public Enemy en Dugtrio. Misschien toch maar mijn keuze heroverwegen (als mijn stempas nog terecht komt...). Of dat kinderliedjesalbum eens proberen en Voltorb een tweede kans geven.

Teunnis schreef:

(als mijn stempas nog terecht komt...)

Oh, zit die ook al niet in de juiste envelop

Rudi S schreef:
(quote)

Oh, zit die ook al niet in de juiste envelop

Het probleem is dat ie in een envelop zit. Ergens bij PostNL of bij mijn zwijgzame buren.

Tja Teunnis het is misschien niet verstandig vooraf tegen jouw buren te vertellen waarop jij gaat stemmen

Mijn buren zijn voor 70% Primeape-fans, dus daar heb je wel een punt.

Hahaha, de Pokémon bij CDA en FvD!

Parachutes is ook gewoon een prima album.

4 op 'n rij

Ze kan er niets van!

Heb ik geen last van, het grote voordeel van hersenloos zijn

OOOOO

Hoezeer ik Blöf ook haat, nieuwspaal... ik wist niet dat het nog bestond. Het is het schoolvoorbeeld van antihumor. Waar de Speld altijd de spijker op z'n kop slaat, slaat nieuwspaal altijd op je duim. Tros, Avro RTL4 Henk en Ingrid Humor, die zo simpel en voor de hand liggend is dat je je afvraagt of de schrijvers niet per ongeluk toch serieus zijn. De Frans Duyts van de 'humor'.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:56 uur

geplaatst: vandaag om 07:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.