MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Een Groninger EttaJamesBrown en een Engelsman staan ‘s nachts op het dek van een boot op zee. "Quiet night," zegt de Engelman. “K wait ook nait", zegt de Groninger.

Gretz schreef:
Een Groninger EttaJamesBrown en een Engelsman staan ‘s nachts op het dek van een boot op zee. "Quiet night," zegt de Engelman. “K wait ook nait", zegt de Groninger.

Dat weet ik nog. Daarna kwam een Fransman en zei tegen die Engelse “ Je t’adore”. Zegt die Engelse “ Close it yourself!”

https://i.imgur.com/2KhOxQH.jpg

Ik hoop dat ie niet te moeilijk is voor Kronos

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Waarom toch altijd die spoilertags…

Songtekstgrapjes , altijd leuk

Facebook-held Henny Spekkenbonen is weer op dreef vandaag

https://i.imgur.com/UPc0iYD.jpg

BrotherJohn
Gretz schreef:
Een Groninger en een Engelsman staan ‘s nachts op het dek van een boot op zee. "Quiet night," zegt de Engelman. “K wait ook nait", zegt de Groninger.

Die is leuker dan deze: komt een Groningse paardenfokker met een Engelsman in gesprek. Vraagt de Engelsman: what do you do for a living? Groninger: I fok horses. Engelsman: Pardon? Groninger: Paarden ja.

Maartenn (crew)
Slowgaze, heb jij de Pokemonmeme's al in de startblokken staan? De 21ste nadert en ik verwacht er veel van.

Maartenn schreef:
Slowgaze, heb jij de Pokemonmeme's al in de startblokken staan? De 21ste nadert en ik verwacht er veel van.

Ik zal kijken wat ik voor je moet doen. Ik ben nu wel een volwassen man met een volwassen baan, maar die dag werk ik vanuit huis, dus is er vast wel iets te regelen.

Sowieso wel fijn dat het niet in het weekend is, want ik zie mijn collega's al zo voor me: 'En Maarten, wat heb jij dit weekend gedaan?'

Maartenn (crew)
Slowgaze schreef:
(quote)

Ik zal kijken wat ik voor je moet doen. Ik ben nu wel een volwassen man met een volwassen baan, maar die dag werk ik vanuit huis, dus is er vast wel iets te regelen.

Sowieso wel fijn dat het niet in het weekend is, want ik zie mijn collega's al zo voor me: 'En Maarten, wat heb jij dit weekend gedaan?'
Pokémon gaat door alle generaties heen. Ik verwacht Pokémayham.

Ze heeft een Psyduck en een Togepi en kan rappen. Wie is het?

Misty Elliot

Slowgaze schreef:
Dit topique op 21 juni:

(afbeelding)

Ha,ha, die had ik ook gezien maar vond hem toch iets te flauw om te plaatsen

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.