MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
panjoe (moderator)
Help ik voel me aangevallen door deze meme.

We've all been there.

Herkenbaar.

panjoe schreef:
Help ik voel me aangevallen door deze meme.

Doet me denken aan deze klassieker:

https://i.imgur.com/Qml40C4.jpg

De horror.

Altijd leuk op een muzieksite, mopjes over The Smiths.

The Jones and the Smiths decided to try swinging…

… so they left for the week-end to a mountain resort where they rented two cabins, and they swapped partners for the night.

The next morning, Joe Smith woke up, and said “let’s go see how the ladies are doing”…
...........................................................

After dinner, Mrs. Smith is cleaning dishes in the kitchen while Mr. Smith entertains their guests. He begins to tell them about a great restaurant that he recently went to with his wife, but can't remember the name of the establishment.

Mr. Smith: "The food was amazing, great service, but I can't recall the name! Help me out... what's that red flower, it's really fragrant, and people give them out on Valentine's Day?"

The Jones': "You mean a rose?"

Mr. Smith: "Yes that's it! HEY ROSE! WHAT WAS THAT RESTAURANT WE ATE AT LAST WEEK?!"

Ken je die mop van die handbalster die naar de olympische spelen ging? Die ging niet.

Alvast sorry voor deze afgrijselijke grap.

Wat speelde de drummer toen de comedian een grap maakte over neo-soul?

https://i.imgflip.com/5c70jt.jpg

Don Cappuccino schreef:

Nou hij is anders wel op zijn plaats zo direct achter een super goede grap

Don Cappuccino schreef:

Wat speelde de drummer toen de comedian een grap maakte over neo-soul?

(afbeelding)

Je had ook kunnen zeggen 'Alvast sorry aan Ms. Jackson voor deze afgrijselijke grap', dan was-ie helemaal af geweest. Toch jammer.

Slowgaze schreef:

Je had ook kunnen zeggen 'Alvast sorry aan Ms. Jackson voor deze afgrijselijke grap', dan was-ie helemaal af geweest. Toch jammer.

Het komt hier al zelden voor dat iemand Adriaan Roland Holst citeert laat staan Outkast.

Rudi S schreef:
Het komt hier al zelden voor dat iemand Adriaan Roland Holst citeert laat staan Outkast.

Bassie en Adriaan Roland Holst is toch wel mijn op een na favoriete duo, vlak na Flaubert en Ernie.

Slowgaze schreef:
(quote)

Bassie en Adriaan Roland Holst is toch wel mijn op een na favoriete duo, vlak na Flaubert en Ernie.

Zola Jesus: voor de prijs van een cd?

De uitgelekte setlist van het derde album van Lorde Slowgaze[/user]

https://pbs.twimg.com/media/E3Cl4x4X0AApxmV?format=jpg&name=small

Gast
geplaatst: vandaag om 07:45 uur

geplaatst: vandaag om 07:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.