MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Graf de Griek.

Arcade is ook een Griek, het lijkt wel of ze mijn voeten gewoon hebben overgetekend.

Ik ben het Romaanse type, zo te zien. Het was me eigenlijk nooit opgevallen dat die drie tenen even groot zijn bij mij. Blijkbaar bedankt, 9gag, musicmeter en Jasper!

panjoe (moderator)
Ik zit tussen Grieks, Romeins en Egyptisch in: mijn eerste twee tenen zijn even lang, daarna loopt het schuin af. Ik stam blijkbaar regelrecht van Cleopatra (een Grieks-Egyptische) en Julius Caesar af. Goed om te weten.

To me they all smell like teen spirit

panjoe (moderator)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/p350x350/10171052_10152362411753331_3544630892910813105_n.jpg
"touching your shin
slrrping in your arnis
louing you
is a pleasurr every day
take me with you
LOVE ME PREASE"

Dat mensen in China er constant echt zo bij lopen, maakt het extra grappig. Toen ik daar was heb ik onwijs veel shirts gezien met random Engelse nonsens erop. Een beetje het Chinese equivalent van de Westerling met een tattoo van heel spiritueel lijkende, maar totaal ongepaste, Chinese tekens.

Raar, want hoe moeilijk kan het zijn de tekentjes over te nemen... inhoudelijk zou het nog kunnen, behalve dat 'wise'. Leuke post, panjoe.

Onweerwolf
panjoe schreef:
(afbeelding)
"touching your shin
slrrping in your arnis
louing you
is a pleasurr every day
take me with you
LOVE ME PREASE"

Dat mensen in China er constant echt zo bij lopen, maakt het extra grappig. Toen ik daar was heb ik onwijs veel shirts gezien met random Engelse nonsens erop. Een beetje het Chinese equivalent van de Westerling met een tattoo van heel spiritueel lijkende, maar totaal ongepaste, Chinese tekens.

Ook als het volledig correct zou zijn gespeld is het natuurlijk nog steeds volstrekt fout, om met zo'n shirt aan te lopen.

panjoe schreef:
Ik zit tussen Grieks, Romeins en Egyptisch in: mijn eerste twee tenen zijn even lang, daarna loopt het schuin af. Ik stam blijkbaar regelrecht van Cleopatra (een Grieks-Egyptische) en Julius Caesar af. Goed om te weten.

Idem

Ik voel me helemaal Zen nu.

Voor als je indruk wilt maken en belezen wilt overkomen, bestaat er ook de postmoderne tekstgenerator: The Postmodernism Generator » Communications From Elsewhere F5'en maar...

Onweerwolf
jasper1991 schreef:
(afbeelding)

Ik moest hier oprecht om grinniken...

_o-

Nooit begrepen wat dat New Age nou precies inhoudt overigens.

jasper1991 schreef:
(quote)

Nooit begrepen wat dat New Age nou precies inhoudt overigens.

Misschien een Reionize [button] onder je spiegel laten zetten

Maartenn (crew)
Ja ja, dat is wat een festival doet met mensen.

hm nog geen glimlach...

2MY
"Ge krijgt er een stift bij" vond ik wel grappig eigenlijk

How Much Of A Music Snob Are You - buzzfeed.com

Een paar dingen wel heel erg herkenbaar, dus toch wel even het delen waard.

''Don't be afraid. In case it hasn't penetrated yet, I'm your friend!''

Amusant.

Ik moest eerder een traantje plengen.

Godzilla yr R.I.P.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.