Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2014, 17:30 uur
Arcade is ook een Griek, het lijkt wel of ze mijn voeten gewoon hebben overgetekend.
0
geplaatst: 9 april 2014, 17:32 uur
Ik ben het Romaanse type, zo te zien. Het was me eigenlijk nooit opgevallen dat die drie tenen even groot zijn bij mij. Blijkbaar bedankt, 9gag, musicmeter en Jasper!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 april 2014, 18:34 uur
Ik zit tussen Grieks, Romeins en Egyptisch in: mijn eerste twee tenen zijn even lang, daarna loopt het schuin af. Ik stam blijkbaar regelrecht van Cleopatra (een Grieks-Egyptische) en Julius Caesar af. Goed om te weten. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 april 2014, 18:58 uur
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/p350x350/10171052_10152362411753331_3544630892910813105_n.jpg
"touching your shin
slrrping in your arnis
louing you
is a pleasurr every day
take me with you
LOVE ME PREASE"
Dat mensen in China er constant echt zo bij lopen, maakt het extra grappig. Toen ik daar was heb ik onwijs veel shirts gezien met random Engelse nonsens erop. Een beetje het Chinese equivalent van de Westerling met een tattoo van heel spiritueel lijkende, maar totaal ongepaste, Chinese tekens.
"touching your shin
slrrping in your arnis
louing you
is a pleasurr every day
take me with you
LOVE ME PREASE"

Dat mensen in China er constant echt zo bij lopen, maakt het extra grappig. Toen ik daar was heb ik onwijs veel shirts gezien met random Engelse nonsens erop. Een beetje het Chinese equivalent van de Westerling met een tattoo van heel spiritueel lijkende, maar totaal ongepaste, Chinese tekens.
0
geplaatst: 9 april 2014, 22:56 uur
Raar, want hoe moeilijk kan het zijn de tekentjes over te nemen... inhoudelijk zou het nog kunnen, behalve dat 'wise'. Leuke post, panjoe.
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 april 2014, 23:19 uur
panjoe schreef:
(afbeelding)
"touching your shin
slrrping in your arnis
louing you
is a pleasurr every day
take me with you
LOVE ME PREASE"
(afbeelding)
"touching your shin
slrrping in your arnis
louing you
is a pleasurr every day
take me with you
LOVE ME PREASE"

Ook als het volledig correct zou zijn gespeld is het natuurlijk nog steeds volstrekt fout, om met zo'n shirt aan te lopen.

0
geplaatst: 10 april 2014, 16:53 uur
panjoe schreef:
Ik zit tussen Grieks, Romeins en Egyptisch in: mijn eerste twee tenen zijn even lang, daarna loopt het schuin af. Ik stam blijkbaar regelrecht van Cleopatra (een Grieks-Egyptische) en Julius Caesar af. Goed om te weten.
Idem

0
geplaatst: 10 april 2014, 17:45 uur
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aBKvorZ_460s_v1.jpg
Ik moest hier oprecht om grinniken...
Ik moest hier oprecht om grinniken...
0
geplaatst: 11 april 2014, 14:01 uur
Ik voel me helemaal Zen nu.Voor als je indruk wilt maken en belezen wilt overkomen, bestaat er ook de postmoderne tekstgenerator: The Postmodernism Generator » Communications From Elsewhere F5'en maar...
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 17 april 2014, 14:49 uur
Ja ja, dat is wat een festival doet met mensen.
0
geplaatst: 18 april 2014, 12:38 uur
How Much Of A Music Snob Are You - buzzfeed.com
Een paar dingen wel heel erg herkenbaar, dus toch wel even het delen waard.
Een paar dingen wel heel erg herkenbaar, dus toch wel even het delen waard.

0
geplaatst: 18 april 2014, 18:43 uur
''Don't be afraid. In case it hasn't penetrated yet, I'm your friend!'' 

* denotes required fields.