MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
2MY
Naar 't schijnt lukt dit wél met kittens.

Ik had vroeger met oorlogje spelen een behoorlijke fantasie, maar dit had ik nooit bedacht...

Hahaha Letterlijk friendly fire!

panjoe (moderator)
Natuurlijk al een miljoen keer eerder gedaan, maar de uitvoering van deze is wel erg soepel!

Haha te mooi!

Maartenn (crew)
panjoe schreef:
Natuurlijk al een miljoen keer eerder gedaan, maar de uitvoering van deze is wel erg soepel!
(embed)

En alweer verwijderd van Youtube vanwege auteursrechten

En zo werd-ie tóch nog leuk.

Hier moest ik inderdaad meteen aan denken toen ik de gebaren van Ronaldo live zag...

Vond het zelf ook wel iets hebben van de - thans verdwenen - dames achter glas op het Zandpad die altijd net zo gemaakt lachend gebaren als je er langskomt. [disgressiemode]Voor de niet lokaal bekenden: ' t Zandpad loopt langs de Vecht en vanuit Overvecht is dat de snelste manier om naar Maarssen te fietsen (waar ik ooit in de vorige eeuw in een restaurant werkte) - ' tis maar niet ... [/disgressiemodus]

Mjuman schreef:
Vond het zelf ook wel iets hebben van de - thans verdwenen - dames achter glas op het Zandpad

De dames in kwestie ''scoorden'' vermoedelijk 15 keer per dag...

Denk eerder tariefindicatie - 1,5 meier, gebaseerd op duur, toeslag en ingeschatte draagkracht. Langzamerhand zag je ' t daar wel veranderen - en werd ' t iig voor auto's geen doorgaande weg meer. Als ik heenfietste zo rond 5n was ' t erg rustig - terugweg, altijd na 12 of later was ' t spitsuur. Ooit wel 'ns zowat de Vecht ingedrukt door een geilponem die niet oplette

Mjuman schreef:
Ooit wel 'ns zowat de Vecht ingedrukt door een geilponem die niet oplette

Ik riep nog sorry

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik riep nog sorry

Dan hebben we hier een glashelder bewijs van reincarnatie: dat voorval zal in 72 geweest zijn. Altijd al gedacht dat je een boef (geweest) bent

panjoe (moderator)
Erg leuk.

Maartenn (crew)
Mjuman schreef:
(quote)

Dan hebben we hier een glashelder bewijs van reincarnatie: dat voorval zal in 72 geweest zijn. Altijd al gedacht dat je een boef (geweest) bent

Je kan er nu een kanon afschieten. Ik vind het maar een treurig gezicht al die dichtgetimmerde bootjes Vroeger had ik nog wat om naar te kijken tijdens het hardlopen!

Guy's huge, stupid bike looks pretty smart after flash flood

Baas

Improvision

Wat een non humor.

Wat flauw

panjoe schreef:
(embed)

Deze is nog veel beter!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:49 uur

geplaatst: vandaag om 19:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.