menu

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
geplaatst:
20 seconden. Wel leuk bedacht.

geplaatst:
Ik snap hem echt niet

geplaatst:
Ik moest twee seconden nadenken.

geplaatst:
Haha, ik benoem de mop hier thuis en mijn dochter snapte hem direct!
Ik nu dus ook.
Ik word oud en traag.

geplaatst:
Ik begrijp er niets van.

geplaatst:
Kronos schreef:
Ik moest twee seconden nadenken.
En toen kreeg je hoofdpijn?

geplaatst:
Eveningguard schreef:
Ik begrijp er niets van.
Uche - rooksignalen - uche...

geplaatst:
ZAP! schreef:
(quote)
Uche - rooksignalen - uche...

Dank je wel! Zelfs uitgelegd is ie nog steeds sterk gelukkig.

geplaatst:
Fathead schreef:
Haha, ik benoem de mop hier thuis en mijn dochter snapte hem direct!
Ik nu dus ook.
Ik word oud en traag.

Oude grap uit de Donald Duck.

geplaatst:
Rufus schreef:
(quote)

Oude grap uit de Donald Duck.

Hoe vaak kun je een koekje pakken uit een koektrommel met 100 koekjes?

Eén keer, daarna zitten er geen 100 meer in.

Die vond mijn zoontje zó leuk dat ik hem nu al 10 keer heb gehoord deze week.

geplaatst:
Mark Rutte en Wopke Hoekstra hebben zin om even de benen te strekken en doen een ommetje door de Haagse binnenstad.
Mark tegen Wopke: "Snap jij nou waarom de mensen klagen dat alles steeds duurder wordt?" Hij stopt en wijst een uithangbord aan: "Moet je kijken, een blouse 20 euro, een colbert 30 euro, een dekbed, ook 30 euro, dat valt toch allemaal wel mee?"
Wopke: doorlopen Mark, dat is de stomerij."

geplaatst:
An Englishman, a Frenchman, a Spaniard and a German are all watching a street performer do some excellent juggling. The juggler notices that the four gentlemen have a very poor view, so he stands on a large wooden box and calls out "can you see me now?"

"Yes"
"Oui"
"Si"
"Ja"

geplaatst:
Het gaat nog wat verder. EC (of degene die op het account twittert) lijkt ook niet zo'n fan van The Smiths.

https://twitter.com/ElvisCostello/status/1542446845233971203

geplaatst:
Och ja, hij levert met The Boy Named If nog steeds sterk studiowerk af. Bob Dylan zingt al jaren vals en Charles Aznavour murmelde op het laatst ook nog maar een beetje... Maar dat mag je dan weer niet zeggen. Ik hou van Elvis Costello, en als hij inderdaad echt reageert, dan heb ik daar geen moeite mee. Om als kop Allemachtig, wat zong Elvis Costello vals te gebruiken is absoluut een zwakte, en te ontkennen dat hij een groot zanger is, is feitelijk te triest voor woorden. Een artiest mag daar gerust geïrriteerd op reageren.

geplaatst:
deric raven schreef:
Och ja, hij levert met The Boy Named If nog steeds sterk studiowerk af. Bob Dylan zingt al jaren vals en Charles Aznavour murmelde op het laatst ook nog maar een beetje... Maar dat mag je dan weer niet zeggen. Ik hou van Elvis Costello, en als hij inderdaad echt reageert, dan heb ik daar geen moeite mee. Om als kop Allemachtig, wat zong Elvis Costello vals te gebruiken is absoluut een zwakte, en te ontkennen dat hij een groot zanger is, is feitelijk te triest voor woorden. Een artiest mag daar gerust geïrriteerd op reageren.

Zij mogen best de mening hebben dat zijn zang ondermaats is en zij mogen dat bovendien in de kop gebruiken. Hij mag daar ook op reageren. Wij mogen die reactie vervolgens ook hilarisch vinden en dat vind ik dan ook, zelfs al zou de kritiek onterecht zijn.

geplaatst:
Duurde even

geplaatst:
Goed kiek'n...

geplaatst:
Gezien!

geplaatst:
( . ) Y ( . )

Gast
geplaatst: vandaag om 09:55 uur

geplaatst: vandaag om 09:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.