MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:
Mssr Renard
GrafGantz schreef:
(quote)

Blijft toch een rare stad.

Absoluut. Maar zonder toeristen is het nog wel te doen. Ik werk nu in Oost, en daar is het heerlijk. Noord waar ik woon is ook heerlijk. Maar ja, die centrale stad he. Tiktokfrietjes, bierfietsen en kotsende wallenbezoekers... Ik blijf er liefst zo ver mogelijk vandaan.

Het is toch wel triest gesteld met de natuur als zelfs dieren nu al op dollars loeren.

Tidalwave
BoyOnHeavenHill schreef:
Het is toch wel triest gesteld met de natuur als zelfs dieren nu al op dollars loeren.

Zelfs de natuur is commercieel geworden...

Misschien kan dat jongetje / die man hier nu ook weer een rechtszaak over aanspannen. "Uit recent opgedoken fotografisch bewijsmateriaal is gebleken dat ik op onverantwoorde wijze ben blootgesteld aan..."

Mssr Renard

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
Deze is voor madmadder

(afbeelding)

Eindelijk weer eens humor in het humor topic.

ja het niveau wisselt nogal.

corn1holio1 schreef:
ja het niveau wisselt nogal.
smaak ook.

Mssr Renard
Rogyros schreef:
(quote)
smaak ook.

Humor is net als muziek. Niet iedereen slaat overal bij aan.

Onweerwolf
Er zijn hier vooral een aantal mensen die humor verwarren met om aandacht vragen.

Mssr Renard
Het is dan ook wel leuk om aandacht te krijgen. Er zijn ook mensen die provocerende berichten typen om aandacht te vragen.

Maar laten we het hier bij houden.

Onweerwolf schreef:
Er zijn hier vooral een aantal mensen die humor verwarren met om aandacht vragen.

Dat is toch gewoon hetzelfde?

Onweerwolf
Mssr Renard schreef:
Maar laten we het hier bij houden.

Dat denk ik elke keer als jij je uitschrijft.

Mssr Renard
Ik voel me gevleid dat je dat bijhoudt. Over bijen gesproken:

https://i.pinimg.com/originals/f4/89/40/f48940dcb7077d008977d2fbe4849e5b.jpg

Onweerwolf schreef:

L'histoire de ma vie.

Onweerwolf schreef:

Waarom ben ik ineens onderwerp van gesprek?

Maartenn (crew)
Onweerwolf schreef:
Ik dacht dat we de dagen van Assurancetourix wel achter ons hadden gelaten inmiddels.

Mssr Renard schreef:
(afbeelding)

Huh, Alanis Morissette zat toch helemaal niet in Nirvana?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:42 uur

geplaatst: vandaag om 23:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.