Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 juli 2024, 08:49 uur
Ik snap die van Coldplay weer totaal niet.
Edit: ik snap 'em. De 'vriend' probeert te snappen van een Coldplay-concert, maar moet het uitzitten van de beveiliging.
Edit: ik snap 'em. De 'vriend' probeert te snappen van een Coldplay-concert, maar moet het uitzitten van de beveiliging.
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 juli 2024, 08:58 uur
Ik ken maar 1 liedje van Coldplay, en die vond ik wel aardig. Maar ben geen liefhebber van moderne rock, dus ik sla het wel over. En jij?
2
geplaatst: 6 juli 2024, 09:41 uur
Ik haat Coldplay, ik luister enkel alleen nog naar van die bands die op Coldplay proberen te lijken.
1
geplaatst: 6 juli 2024, 15:47 uur
Rudi S schreef:
Ik haat Coldplay, ik luister enkel alleen nog naar van die bands die op Coldplay proberen te lijken.
Radiohead lijkt me zeg maar echt jouw ding dan.
0
geplaatst: 6 juli 2024, 15:57 uur
The Smiths en de Bietels hebben goed naar Coldplay geluisterd ja.
1
geplaatst: 6 juli 2024, 17:00 uur
Kraftwerk heeft ooit een nummer van Coldplay gejat, alsof het een Nederlandse fiets was.
8
geplaatst: 6 juli 2024, 18:06 uur
Coldplay is ook wel een beetje de heilige graal van de popmuziek.
Wij hanteren hier zelfs onze eigen jaartelling, gebaseerd op de geboorte van Chris Martin. Inmiddels zitten we in het jaar 47 AD. Mijn moeder is uit het jaar 30 BC (before Chris).
Wij hanteren hier zelfs onze eigen jaartelling, gebaseerd op de geboorte van Chris Martin. Inmiddels zitten we in het jaar 47 AD. Mijn moeder is uit het jaar 30 BC (before Chris).
1
geplaatst: 6 juli 2024, 23:28 uur
herman schreef:
Dit gaat echt te ver, Herman, zo'n groot muzikant belachelijk maken.
6
WVTRVE
geplaatst: 7 juli 2024, 16:14 uur
purrrr'zum
Youtube is ook wel lekker bezig, zoek je op prurient krijg je dit:
https://i.imgur.com/9pzKwu2.png
Bedankt Youtube, maar ik wil gewoon het nummer vinden!
Youtube is ook wel lekker bezig, zoek je op prurient krijg je dit:
https://i.imgur.com/9pzKwu2.png
Bedankt Youtube, maar ik wil gewoon het nummer vinden!
1
WVTRVE
geplaatst: 8 juli 2024, 12:55 uur
Zat vooral te denken aan de koolstofvezelstructuur van m'n te dure racefiets, maar die grote ring om haar vinger zal vast wel niet niet heel aero zijn.....
#midlifecrisiswielrengrapjes
#midlifecrisiswielrengrapjes
1
geplaatst: 11 juli 2024, 06:29 uur
* denotes required fields.