Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
4
geplaatst: 22 augustus 2024, 17:11 uur
Een race tussen Usain Bolt en Eminem.
Wie wint?
...
Eminem, want die is rapper
Wie wint?
...
Eminem, want die is rapper
1
geplaatst: 23 augustus 2024, 10:36 uur
Maar als er nou een hardloopwedstrijd zou zijn tussen een zanger met een schorre stem én een oud-presentatrice van de 5 Uur Show, wie zou er dan winnen?
Da’s logisch:
Tom Waits, Viola Holt
Da’s logisch:
Tom Waits, Viola Holt
0
Mssr Renard
geplaatst: 29 augustus 2024, 08:19 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Is een impala niet een lieve soort gazelle?
https://tse4.mm.bing.net/th?id=OIP.FxFFSHLSpfYNnq1m0jh5-QHaKX&pid=Api
1
geplaatst: 29 augustus 2024, 09:04 uur
Ze zijn niet alleen lief, maar naar het schijnt ook nog eens erg tam

1
Mssr Renard
geplaatst: 29 augustus 2024, 09:51 uur
Tame Impala is één van die bands waarbij het jaren duurde voor ik snapte waar de naam om ging. Het helpt ook niet als ik nog nooit iemand de bandnaam had horen uitspreken. Maar ineens een keer snapte ik het. Leuke bandnaam wel.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 augustus 2024, 11:31 uur
Misogyn bericht van inmiddels uitgeschreven user verwijderd.
1
geplaatst: 30 augustus 2024, 17:04 uur
0
Mssr Renard
geplaatst: 30 augustus 2024, 18:25 uur
Ik moest het opzoeken. Waarom zit de naam van een willekeurige stad op Cyprus in jouw parate kennis?
1
geplaatst: 30 augustus 2024, 20:16 uur
Mssr Renard schreef:
Ik moest het opzoeken. Waarom zit de naam van een willekeurige stad op Cyprus in jouw parate kennis?
(quote)
Nee, dat nummer zit in mijn parate kennis. Album staat hier in de kast, en dit is een van de betere tracks

14
geplaatst: 1 september 2024, 13:52 uur
1
geplaatst: 2 september 2024, 19:22 uur
Mssr Renard schreef:
(quote)
Heb ik weer: ik denk nu steeds aan “Mandolinen in Nicosia”, het enige stadje/liedje op basis van mijn parate kennis. Ik twijfel of dit iets is om over op te scheppen
* denotes required fields.