MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke #2

zoeken in:

Die jeroom van Panjoe

Haha had hem al gezien, maar hij blijft geweldig. Jeroom is een held!

Sorry maar ik vat die humor van jou niet Stalin, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Shangri-la schreef:
Sorry maar ik vat die humor van jou niet Stalin, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Is ook niet per definitie mijn humor, maar dat iemand een taxi besteld ipv een minuutje te lopen, dat is dan wel weer een glimlach waard.

Goed idee.

Stalin schreef:
(quote)

Is ook niet per definitie mijn humor, maar dat iemand een taxi besteld ipv een minuutje te lopen, dat is dan wel weer een glimlach waard.

Ik zag het als een ikoon van politiek-progressieve geaardheid: liever driemaal linksaf dan eenmaal rechtsaf

buizen
Zo ben ik ook eens genaaid. Althans daar werd een poging toe gedaan. In Bombay een redelijke prijs voor een redelijke rit naar een specifiek hotel (wisten wij veel waar we waren en waar dat hotel was) bedongen, de taxi start en 30 meter verderop stopt ie "we zijn er". WTF!! Een hele rel werd dat nog en meerdere taxichauffeurs bemoeiden zich er mee maar we hebben geen cent betaald. Fuck the Indians, althans sommige dan.

buizen schreef:
Zo ben ik ook eens genaaid. (...) Fuck the Indians, althans sommige dan.

Learning the hard way, mate ... ben je 'ns "genaaid", heeft het je geen cent gekost, heb je nog praatjes ook. Het zijn dit soort verhalen in de "lezersbrieven"van de ANWB-koerier waar ik altijd smakelijk om moet lachen (met name om 'tank-avonturen' of 'lekke-band-gevallen').
Indiërs blijven tenminste altijd beleefd, en - indien nodig - nemen ze met een uitgestreken smoelwerk 'wraak' - bijv als je tegen hun advies in tóch kiest voor een prawn vindaloo-curry ("may advise sir, Vindaloo is very spicy") - zelden zo'n hot curry gegeten

buizen
Mjuman schreef:
(quote)

Learning the hard way, mate ... ben je 'ns "genaaid", heeft het je geen cent gekost, heb je nog praatjes ook. Het zijn dit soort verhalen in de ANWB-koerier waar ik altijd smakelijk om moet lachen (met name om 'tank-avonturen' of 'lekke-band-gevallen').
Indiërs blijven tenminste altijd beleefd, en - indien nodig - nemen ze met een uitgestreken smoelwerk 'wraak' - bijv als je tegen hun advies in tóch kiest voor een prawn vindaloo-curry ("may advise sir, Vindaloo is very spicy") - zelden zo'n hot curry gegeten

Hoezo heb ik 'praatjes', ik vertel gewoon een gebeurtenis. Zo 'hard way' was het allemaal niet, dan ken ik wel andere voorbeelden, viel idd wel mee. Maar moest er aan denken bij dat plaatje over dat taxitarief.

buizen schreef:
(quote)

Hoezo heb ik 'praatjes', ik vertel gewoon een gebeurtenis. Zo 'hard way' was het allemaal niet, dan ken ik wel andere voorbeelden, viel idd wel mee. Maar moest er aan denken bij dat plaatje over dat taxitarief.

Nee:

buizen schreef:
Fuck the Indians, althans sommige dan.

Is dat geen (racistisch) praatje? Het zelfde kan je in je eigen land ook overkomen, in je hoofdstad. Dan zeg je zeker ook: "neuk de Hollanders, althans sommige" - overigens als je dan reclameert, staan er meteen 3-4 collega's omheen en krijg je te horen "ik breng u toch daar waar u heen wilde, en er is nou eenmaal een minimumtarief".

Je had die situatie kunnen voorkomen door vooraf te vragen hoever het was

Lingo stopt ermee. Aaaaah.

Nog even nagenieten.

dumpert.nl - Lingo Compilatie!

Assurancetourix
[quote]Nicolage Rico schreef:
Lingo stopt ermee. Aaaaah.

Nog even nagenieten.

Je doelt op de laatste vraag,
niet aangepast aan deze maatschappij?
Antwoord: Allochtoon!

"Goddamit I ain't got no mothafuckin' name for it yet, mothafucka, shit."

Waar kan ik de petitie tekenen om deze vrouw op 24 Cooking te krijgen?

Assurancetourix
De remedie voor dikke lastige koters.

Stalin schreef:
(quote)

Bestelt.

panjoe (moderator)
GrafGantz schreef:
(embed)
(quote)

Waar kan ik de petitie tekenen om deze vrouw op 24 Cooking te krijgen?

"Now, that’s like a lil' punk ass cinnamon roll!"

buizen

Altijd fijn, actuele grappen.

Ja, Hitler is zo 1945...

Haters. Thee is tijdloosch.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.