Overig / Algemeen / Just a joke #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2014, 13:57 uur
0
geplaatst: 10 augustus 2014, 08:59 uur
Religie is in veel gevallen toch ''te danken'' aan opvoeding, dus in die zin wel degelijk seksueel overdraagbaar.
Zie het te vaak dat kleine kinderen worden meegezogen in het religieuze kielzog van de ouders.
0
geplaatst: 10 augustus 2014, 12:11 uur
Makkelijke grap weer. Heb de beste man en zijn muziek op eigen houtje ontdekt...
0
geplaatst: 10 augustus 2014, 14:49 uur
Stalin schreef:
Religie is in veel gevallen toch ''te danken'' aan opvoeding, dus in die zin wel degelijk seksueel overdraagbaar.
Zie het te vaak dat kleine kinderen worden meegezogen in het religieuze kielzog van de ouders.
(quote)
Ik bedoel meer dat ik het een originele grap vond, die ik zelf niet eerder had kunnen bedenken.
0
geplaatst: 10 augustus 2014, 20:38 uur
Stalin schreef:
Makkelijke grap weer. Heb de beste man en zijn muziek op eigen houtje ontdekt...
(quote)
Net zoals je eigen seksualiteit?
0
geplaatst: 10 augustus 2014, 22:19 uur
Dan komt dat houtje ook weer in een ander daglicht te staan 

0
geplaatst: 11 augustus 2014, 09:18 uur
Ik had van huisdichter Mjuman wel een wat meer intelligente opmerking verwacht dan het maken van een toespeling op de seksuele voorkeur van iemand die hij alleen van een digitaal platform kent.
0
geplaatst: 11 augustus 2014, 17:06 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 augustus 2014, 18:16 uur
Stalin schreef:
Ik had van huisdichter Mjuman wel een wat meer intelligente opmerking verwacht dan het maken van een toespeling op de seksuele voorkeur van iemand die hij alleen van een digitaal platform kent.
(quote)
Opmerkingen maken over seksuele voorkeuren lijkt zo langzamerhand zijn handelsmerk te worden.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 00:06 uur
Die slakgitaristen zijn deze week (11 aug ) toch ook al door slowgaze gepost.
0
geplaatst: 20 augustus 2014, 16:59 uur
Dit schijnt serieus te zijn, maar ik geloof daar niets van:
0
Assurancetourix
geplaatst: 20 augustus 2014, 22:11 uur
Zit er een virus in die clip? M'n computer loopt er op vast!
0
geplaatst: 21 augustus 2014, 00:42 uur
Assurancetourix schreef:
Doet je scherm raar? Zo ja, dan is het poison.
0
Assurancetourix
geplaatst: 21 augustus 2014, 16:12 uur
Poison is vergif en dat is geen virus, dus moet het iets anders zijn

0
Lukk0
geplaatst: 22 augustus 2014, 19:29 uur
De Speld heeft weer een keer een sterk stukje. Kan wel door de beugel toch? De serieuze reacties erop zijn bijna net zo leuk 

* denotes required fields.