MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Welke concerten staan er nog op jouw agenda?

zoeken in:
Was wel zeer de moeite waard; Mark Lanegan zong ook nog 'Where Did You Sleep Last Night'. Ze waren goed in vorm.

Zometeen toch maar weer op weg naar Muse.

Pellie schreef:
Zometeen toch maar weer op weg naar Muse.

Ik ook. En ik vrees veel files vanwege het kutweer.

Voila: tussen Amsterdam en Den Bosch staat alvast 24 kilometer, om mee te beginnen.

Zaterdag 2 dec: Pfaff + The Bullfight in Bosch/Arnhem.
Vrijdag 22 dec: Aestrid + Lushus in Bosch/Arnhem

Heb ook kaartjes voor The Rifles in feb. Doornroosje/Nijmegen

Jornaquin
Zaterdag kaartjes halen voor Damien Rice 20 Maart in 013

Jornaquin
luc011190 schreef:
Ik wil wel naar Bloc Party in Vredenburg. Mooie zaal, en ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe nummers van deze band

Zou ik ook wel graag heenwillen maar Vredenburg is zo'n zaal voor concerten. Heb me tijdens het concert van Snow Patrol helemaal kapot geërgerd(ten 1e aan het publiek) maar ook aan die rukzaal waar je niet mag roken, als je er niet 10 uur van te voren bent op een of andere klotestoel moet zitten en in of andere gare ring eromheen naar een bar moet lopen om bier te halen. Geef mij maar zalen als 013, Melkweg, Paradiso enz.

Straks ga ik in Eeklo naar een optreden van Absynthe Minded

Vanavond naar The Twilight Singers en Mark Lanegan.

lebowski schreef:
Vanavond naar The Twilight Singers en Mark Lanegan.

Gisteren in De Melkweg waren ze in ieder geval verbluffend goed. Dat belooft dus wat!

Hoeveel nummers heeft Lanegan gedaan?

Ik geloof een stuk of 4-5. Maar van mij hadden ze hem thuis mogen laten, zonder 'm was het veel beter.

Kjeupa schreef:
Ik geloof een stuk of 4-5. Maar van mij hadden ze hem thuis mogen laten, zonder 'm was het veel beter.

Precies andersom wat mij betreft, ik vond de stukken met Lanegan verreweg het beste, waaronder een heerlijke versie van 'Where did you sleep last night'. Verder was het veel te hard in Vera, overschreeuwde Dulli zichzelf af en toe en vond ik vooral de tweede helft van de set ronduit saai. In de toegift kwam Lanegan weer op het podium - prachtige stem nog steeds - en werd er toch nog een fraai einde verzorgd.

Ik had er meer van verwacht.

In de Melkweg was het geluid ook hard, maar daarvoor heb ik mijn op maat gemaakte oordoppen
Behalve inderdaad de versie van Where did you sleep last night vond ik het met Lanegan weinig aan. Dat moment in de set vond ik saai. Dulli was hier wél prima bij stem trouwens. En veel boeiender om naar te kijken.
Wel jammer dat ze maar één nummer van de Whigs ten gehore brachten.

De overgang van The Twilight Singers naar een dag later is rigoureus.

ga zo naar:

Amsterdag Baroque Orchestra olv Ton Koopman, een prachtig programma met Corelli, Buxtehude en Bach.

Mono (+ Clark) op 14 dec in de Effenaar!

Vanavond naar Clash, met onder meer Audio Bullys, Dave Clarke en Dr. Lektroluv.

ik ga naar Toto 18 maart in Dusseldorf, Duitsland en de dag erna naar Heiniken Music Hall in Amsterdam en de zaterdag erna naar Frankrijk in Metz om precies te zijn, en dan in Juni naar Arrow Rock, als ik niet in New York zit heet dat.

The Frames 15 februari in Paradiso

SelmaDuim
Morrissey - 20 december 2006 - HMH Amsterdam
Ben Folds - 30 januari 2007 - Paradiso Amsterdam
The Frames - 17 februari 2007 - Het Paard van Troje Den Haag

Roger Waters - 25 april 2007 - Sportpaleis Antwarpen

Gisteren een kaartje gekocht voor de tweede dag van State-X New Forms, waar ik o.a. Nathan Fake en Rhythm & Sound ga zien.

Verder komen ook nog Chris Clark, Jamie Lidell en nog een hoop andere dingen. Ik ga me wel vermaken.

ETC - 1 januari 2007 - AOL Arena Hamburg

ETC, wat is dat voor iets?

Joy4ever schreef:
ETC - 1 januari 2007 - AOL Arena Hamburg

12 Februari > Yann Tiersen @ Paradiso
17 Maart > LCD Soundsystem @ Melkweg
20 Maart > Damien Rice @ 013

Vandaag kaarten LCD Soundsystem gekocht
Voor The Fratellis was ik helaas te laat

Best een paar maar waar papa en mama dus echt naar uit kijken is volgende week 15-12 .Oppas geregeld en met mijn vrouwke naar The Gathering in The Mezz om daarna vooral eens een keer niet naar huis te rijden

Yak
Bij thuiskomst lagen de kaartjes van de Spaanse flamenco-/salsa-band Los Frames op de mat, 17 februari in het Paard.

Lin
Bij thuiskomst lagen de kaartjes van de Spaanse flamenco-/salsa-band Los Frames op de mat, 15 februari in Paradiso.

SelmaDuim
Yak schreef:
Bij thuiskomst lagen de kaartjes van de Spaanse flamenco-/salsa-band Los Frames op de mat, 17 februari in het Paard.

Ik heb de castagnettes al klaar liggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:03 uur

geplaatst: vandaag om 02:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.