MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concertfoto's

zoeken in:
c-moon schreef:
Itchy: ik bespreek em nog wel hoor die CD van jullie, some time soon !

Dus da's ongeveer nu. Nou, ik ben benieuwd

Ah.. Ja, inderdaad!!!
Goed: morgen !!

(moet zometeen alweer weg... dus... en ik neem er graag de tijd voor he.. het moet nog een beetje goed zijn ook he deal?)

Beth Hart @ Rijssen, zo ongeveer m'n beste foto van die avond, was nogal shaky helaas..

(afbeelding)

(afbeelding)
Yoji Biomehanika;

(afbeelding)
Welle:Erdball;

(afbeelding)

(afbeelding)
Moke;

(afbeelding)
Claw Boys Claw;

(afbeelding)

En heb er nog wel een paar maar dat zal ik jullie voorlopig besparen

Sheplays

(afbeelding)
Mr. Cave & The Bad Seeds
HMH, Amsterdam
28/04/2008

Gisteren was ik bij Explosions in the Sky in de Kulturkirche in Keulen. Met afstand de mooiste locatie waar ik ooit een concert heb bijgewoond. Het is de kerk van de Lutherse kerkgemeente in Keulen en daarnaast wordt hij ook gebruikt als concertlocatie. Enkele foto's van gisteren:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

DonDijk
Cygnus schreef:
Gisteren was ik bij Explosions in the Sky in de Kulturkirche in Keulen. Met afstand de mooiste locatie waar ik ooit een concert heb bijgewoond. Het is de kerk van de Lutherse kerkgemeente in Keulen en daarnaast wordt hij ook gebruikt als concertlocatie. Enkele foto's van gisteren:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Aparte locatie idd

Elliott Murphy & Olivier Durand - 7 mei 2008, CD-voorstelling "Notes from the Underground" in de AB Club:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Verslag: www.markec.be

Wat een goeie kwaliteit foto's, C-moon!

(afbeelding)

(afbeelding)

Prachtig optreden van Seun Kuti, zoon van de legendarische Fela Kuti. afgelopen zaterdag tijden The Hague Jazz.

Cygnus schreef:
Gisteren was ik bij Explosions in the Sky in de Kulturkirche in Keulen. Het is de kerk van de Lutherse kerkgemeente in Keulen en daarnaast wordt hij ook gebruikt als concertlocatie.

Tof! Het doet me een beetje denken aan de Paradijskerk, waar ik Davy Lawson en Lucky Fonz zag optreden. Al ziet de kulturkirche er een stuk indrukwekkender en minder kitscherig uit.

(afbeelding)

'k heb er nog een paar ge-upload op Flickr.com van het Elliott Murphy-optreden:

1. deze waar je duidelijk ziet dat iemand de show aan het 'tapen' is (maar van Murphy mag dat zolang de opnamens niet verkocht worden, maar taping mag dus, opnames GRATIS verspreiden dus ook):

(afbeelding)

2. Murphy & Durand:

(afbeelding)

3. de setlist:

(afbeelding)

4. Murphy

(afbeelding)

5. "One more? Allright then!"

(afbeelding)

Sheplays
The Damned, Kade, Zaandam 15/06/08

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

The Reactionnaires, Kade, Zaandam 15/06/08

(afbeelding)
Tenement Kids, Kade, Zaandam 15/06/08

(afbeelding)

Foto's van ARROW ROCK, gisteren:

GOTTHARD:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

WHITESNAKE:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
(de man met de oranje hoed: Adje Vandenberg)

KISS:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Meer Arrow rock en KISS-foto's op mijn flickr pagina's:

ARROW
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157605641519209/

KISS
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157605639616826/

Mooie foto's c-moon, vooral die van Paul Stanley met confetti !!

Ik ben al een tijdje bezig met mijn foto website die in beginsel alleen concertfoto's bevat. De foto's van het Arrow Rockfestival 2008 heb ik er nu bijgezet, zie www.kamerado.nl[/url].

Vervolgens ben ik ook bezig om een hele zwik oude foto's (Simple Minds, U2, Big Country, Marillion en meer) te digitaliseren en er ook bij te zetten. Een hoop werk.

De site wordt daarna weer uitgebreid met nog andere foto's.

SelmaDuim
Ik was gisteren weer bij het concert van mijn grote held Ben Folds. Ik stond weer helemaal vooraan en heb dus een boel foto's kunnen maken. Hier zijn er een paar:

(afbeelding)

(afbeelding)

Heb de afgelopen tijd kans gezien om heel veel oude concertfoto's te scannen en op mijn website te zetten. Scans zijn rechtstreeks vanaf negatieven of dia's gemaakt. Foto's van o.a. Simple Minds, Marillion (met Fish), U2, Big Country, David Bowie, Genesis, Phil Collins, Sting, Warren Zevon, Steve Hackett, Pink Floyd, Camel etc. Verder de recentere foto's aangevuld met Walter Trout, Jan Akkerman, Fish, Agua De Annique, Stevie Ann, Gare Du Nord en nog enkele acts. Zie www.kamerado.nl[/url]

Heeft iemand foto's van het concert van Keane gisteravond (dinsdag 28 oktober) in Ahoy-Rotterdam?

Zoals deze van Keane:

(afbeelding)

(afbeelding)

Prettig gestoorde support voor Aimee Mann, gisteren in de AB.

THE SUBMARINES!!!

Wat een grappige, leuke, knotsgekke, - soms haast kinderlijke - fijne muziek zeg !

Tom Tom Club meets The Pixies meets The Beatles meets Throwing Muses meets Flower Power... of zoiets . Erg leuke liedjes, met mooie arrangementen...

En ik ben vooral gecharmeerd door het mooie stemgeluid van mevrouw Blake Hazard - de achterkleindochter van F. Scott Fitzgerald - jawel) dat me soms wat doet denken aan Tanya Donnely maar op andere momenten dan weer aan een onschuldig meisje.... (en jaja.. ook haar looks lieten me niet koud: ik beken!)

De andere helft van The Submarines is Jack Dragonetti, sinds 2006 - toen ook hun debuut 'Declare a new state" uitkwam - Blake's echtgenoot..

(spijtig want ik zie Blake anders ook wel zitten... hihi...)

(afbeelding)

(afbeelding)

En Aimee Mann was dus de hoofdact... Wat een stem ... jongens.. ik ben nog 'van mijn melk'... Nog steeds kippenvel !!!!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

of kijk op mijn flickraccount:
http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157608570414050/

Blake van The Submarines:

(afbeelding)

SIMPLE MINDS @ Wembley Arena, Brent (London) - 291108:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Vanmiddag (25 januari 2009) op de "Nieuwjaarsdrink voor de Mechelaar" op de Mechelse Grote Markt, Johan Verminnen Trio:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Zitten hele goeie foto's tussen c-moon. Moet ook maar eens wat plaatsen. Kom er nu pas achter dat dit topic bestaat.

Antonio
Ikzelf heb op Picasa een aantal webalbums met daarin foto's van RUSH en twee concerten van Roger Waters.
Ze zijn openbaar, dus kijk gerust even rond zou ik zeggen.

RUSH (16 en 17 oktober 2007)

(afbeelding)

Roger Waters op Arrow Classic Rock Festival 2006, waarvoor ik speciaal op en neer ben gereisd van mijn werk in Oostenrijk.

(afbeelding)

Roger Waters in het Gelredome op 5 mei 2007, nota bene mijn 24e verjaardag

(afbeelding)

Ook mooie foto's Antonio. Vooral vanwege Pink Floyd ben ik jaloers.

Enkele foto's van het "Mechelen steunt Haïti" benefiet in mijn thuisstad, Mechelen, zondag 24.01:

Guy Swinnen:

(afbeelding)

(afbeelding)

Postman:

(afbeelding)

(afbeelding)

Mo & Grazz:

(afbeelding)

Paul Michiels (Soulsister):

(afbeelding)

(afbeelding)

Sheplays
Tjonge, dat zijn mooie foto's!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:36 uur

geplaatst: vandaag om 05:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.